Nissan Qashqai N-Motion: cel mai vândut SUV din Europa primește o versiune specială cu noutăți de design
Nissan a lansat versiunea specială N-Motion pentru Qashqai, prin care cel mai vândut SUV din Europa primește o serie de elemente noi de design.
Nissan Qashqai a fost și anul trecut cel mai vândut SUV de pe piața europeană, cu peste 233.000 de unități comercializate. Constructorul japonez oferă periodic versiuni speciale prin care să sporească interesul clienților, iar acum a venit rândul unui pachet cu noutăți pentru designul exterior și interior.
Noua versiune specială se numește Qashqai N-Motion și este bazată pe nivelul de echipare de nivel mediu N-Connecta.
La exterior, principala noutate este disponibilitatea farurilor LED adaptive, însă Nissan plusează și cu jante din aliaj de 19 inch cu design unic și cu o nuanță argintie pentru bara frontală și cea din spate.
La interior, designerii Nissan au restilizat scaunele față cu inserții portocalii, în timp ce maneta schimbătorului de viteze și partea superioară a spațiului de stocare dintre scaunele față au fost brodate. De asemenea, nu a fost uitat nici portbagajul, care include acum o căptușeală suplimentară.
Sistemul de infotainment NissanConnect este disponibil standard și include funcții precum recunoașterea vocii sau aplicația Find My Car, pe lângă posibilitatea unor update-uri în timp real. În plus, Android Auto și Apple CarPlay sunt dotări standard.
Prin achiziționarea noii versiuni speciale, Nissan susține că un client va economisi 1.588 de euro decât dacă ar cumpăra aceste elemente separat. Versiunea specială N-Motion este disponibilă împreună cu toate motorizările, cu excepția versiunilor cu tracțiune integrală.
Via Nissan
Nissan Qashqai cred ca are impresia ca a fost nr 1 in europa in 2018, cu 229.382 buc , a fost intrecut de Tiguan cu 21.000 buc, nu stiu de unde se iau aceste valori in articol, dar sunt gresite. E ca si cum nici Ghosn nu a "furat", e un complot + avea nevoie de 2 case sa se relaxeze.....