Nissan: "Noul GT-R parcurge Nurburgring-ul în mai puţin de 7 minute şi 20 de secunde"

Publicat marţi, 08.11.2011 11:50 de Bogdan Mirică

Oficialii Nissan susţin că versiunea revizuită a supercarului Nissan GT-R este capabilă de performanţe mult mai bune pe Nurburgring, unde speră să scoată mai puţin de 7 minute şi 20 de secunde.

Circuitul Internaţional de la Sugo, Japonia, a fost gazda lansării noii versiuni revizuite a supercarului Nissan GT-R. În cadrul evenimentului, Kazutoshi Mizuno, şeful departamentului de inginerie Nissan, s-a arătat foarte încrezător în performanţele noului GT-R şi a promis că acesta va reuşi să parcurgă Nurburgringul în mai puţin de 7 minute şi 20 de secunde. Timpul nu este unul utopic, având în vedere că versiunea actuală a reuşit un timp de 7 minute şi 24 de secunde, chiar dacă nu dispune de 550 de cai putere şi de o ţinută de drum îmbunătăţită ca cea a urmaşului său.

"În acest moment avem o maşină care este capabilă să accelereze de la 0 la 100 de km/h în mai puţin de 3 secunde, are potenţialul de a parcurge Nurburgring-ul în mai puţin de 7 minute şi 20 de secunde şi poate rula fără probleme la o viteză de peste 300 km/h. Pentru versiunea ce va ajunge pe piaţă anul viitor am reuşit să îmbunătăţim comportamentul pe circuit şi viteza în viraje, păstrând în acelaşi timp o senzaţie de confort şi de control deplin pentru cel din spatele volnului. Sunt de părere că ne apropiem de maşina ideală", a concluzionat Mizuno.

via | carscoop

  • competitie, marţi, 08.11.2011 12:10

    daca le iese timpul le-ar cam da rusinica celorlalti din zecment. de ce? nissan a mers pe anvelope stock de fabrica cu rezultate confirmate. 911gt2 si corvette merge pe anvelope de curse (care fac diferenta enorma la o distanta de 20km) si nu sunt confirmate valorile obtinute sub 7.20 totusi e bine ca cei de la GM isi dau interesul sa creeze o masinarie de exceptie. chiar daca diferenta este triviala, important este pt proprietar ca are tehnologie adevarata la dispozitie, nu doar locomotive care la prima curba isi creeza traseu prin miriste

  • Nea indarat, marţi, 08.11.2011 12:18

    Cica, ''ne apropiem de masina ideala'' Daca o tot lauda in halul asta de ce nu scoate un timp mai bun decat Dodge Viper ACR(7:12) pe Nurburgring??? E greu....

  • Spikey27, marţi, 08.11.2011 12:38
    @nea indarat

    Viper are in stock cam 600 de cai...si Viper ACR e o versiune modificata pentru circuit,pe cand GT-R a stabilit performanta aia in versiunea de strada...deci,care-i mai tare?

  • Nea indarat, marţi, 08.11.2011 12:57
    Spikey27

    Cum care e mai tare??!! Viper,normal! De la 7:24 (versiune actuala gt-r) pana la 7:12(viper) e cale lunga,baiete.

  • f1, marţi, 08.11.2011 13:49
    viper?

    si cu ce? poate cu aceia ca este o masina numai pentru cercuit? ori gtr-ul e mai rau din cauza ca are confort , 4 locuri, etc? gtr-ul este o super masina de strada, care este la nivelul performantilor a masinelor de curse....

  • bernd, marţi, 08.11.2011 14:04
    GT-R

    In testele realizate independent(Sport Auto, Auto bild, Evo Magazine), GT-R nu a putut sa coboare sub 7'30 pe Nurburgring.Pentru mine conteaza timpii realizati de reviste independente, nu timpii realizati de uzina, deoarece nu stim adevaratele specificatii de sub capota cand sunt realizati acesti timpi

  • zarnesteanu, marţi, 08.11.2011 15:17
    Can-Can sau nissan

    Care minte mai tare? Sau care din ei e mai tatic la caterinca? Greu de spus. Lupta grea pentru locul fruntash. Propaganda pissan a atins noi culmi de neimaginat cu doar 10 ani inainte. Astazi nu trebuie sa mai puna masina pe circuit. Doar un comunicat de presa ca merge la sub 7:20 si razeshii se ingesuie salivand cu cecurile. Sau, ma rog, cu visele. :):):):)

  • 745, marţi, 08.11.2011 15:41

    exista un video oficial pe net in care se demonstreaza timpul scos de ei. legat de reviste, e ca si cum l-ai pune pe mircea mester sa scoata sub 7:30 pe nurburgring. El nu o sa poata, ca e doar jurnalist nu si pilot profesionist, in schimb daca pui un pilot Nissan angajat ani la rand doar pentru asta, chiar asta o sa faca...o sa scoata maximul din masina aia...adica 7:24. In rest, cancan romanesc, manele, mici etc.

  • Spikey27, marţi, 08.11.2011 15:55
    @Nea Indarat

    Viper,in versiunea stock,de-abia se tine dupa GT-R...asta am uitat eu sa zic in primul post...logic ca Viper ACR a scos timpul ala pentru ca nu prea mai are ceva in comun cu Viper stock...sasiul si caroseria...si poate motorul(un pic dopat)...

  • bernd, marţi, 08.11.2011 17:14
    @745

    1.Pilotul Evo Magazine a fost Darren Turner, invingator la 24H Le Mans 2.Ma indoiesc ca redactorii de aici au condus supercaruri vreodata(fara sa jignesc pe nimeni) in vreun comparativ

  • ???, marţi, 08.11.2011 18:05
    viper?

    dar pe viper a pus timp un jurnalist?

  • ???, marţi, 08.11.2011 18:07
    vorbe.....

    http://www.fastestlaps.com/tracks/nordschleife.html nu ved timpi de jurnalishti! )))

  • ????, marţi, 08.11.2011 18:10
    )

    uitete la gumperto (diferenta ditre pilot shi bun jurnalist)

  • tomita, miercuri, 09.11.2011 09:54

    trebuie puse informatii mai complete decat tabelul precedent. astfel vedem si niste mici detalii (confirmat si din alte surse / anvelope folosite etc) http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Nürburgring_Nordschleife_lap_times de asemenea avem si detaliile despre VIper ACR http://en.wikipedia.org/wiki/Dodge_Viper#Viper_ACR Viper - motor 8400cmc GT-R - motor 3800cmc Corvette ZR1 - 6200cmc - Mda, ce sa zic. Performante masinile alea americane. - Daaa. Cu motoare de 2 ori mai mari =))

  • !!!!, miercuri, 09.11.2011 12:40
    viper

    OEM Michelin Pilot Sport Cup R )))