Nissan a înregistrat un nou logo: forma grafică ar putea fi utilizată în materialele de comunicare
Nissan a înregistrat în mai multe țări un logo simplificat pe care l-ar putea utiliza în materialele de comunicare, după un model adoptat recent și de BMW.
Nissan ar putea adopta în perioada următoare un nou logo, potrivit unor informații neoficiale din presa internațională.
Constructorul japonez a înregistrat un nou logo în mai multe țări, iar forma grafică este una simplificată comparativ cu actualul logo. Acesta respectă noile trenduri din industrie pentru adoptarea unor logo-uri plate, bi-dimensionale, care au avantajul că sunt mai lizibile în special în mediul digital.
De altfel, nu este exclus ca noul logo să fie folosit de Nissan doar pentru comunicările oficiale de pe canale digitale, în timp ce logo-ul actual să rămână în continuare pe mașini.
O decizie similară a luat recent și BMW, care a introdus un logo simplificat pentru comunicările online, în timp ce logo-ul de pe modelele bavareze va rămâne neschimbat.
În schimb, cei de la Volkswagen au decis în toamna anului trecut să introducă un nou logo, de asemenea simplificat și bi-dimensional, care să fie folosit inclusiv pe mașini și documentele oficiale.
Cel mai probabil, Nissan va anunța în perioada următoare detaliile oficiale cu privire la utilizarea noului logo.
Via Caradisiac