Nissan a atins cea mai mare cotă de piaţă în Europa din istoria sa
Nissan a fost cea mai bine vândută marcă asiatică în Europa în septembrie 2011. Constructorul a realizat şi cea mai bună lună pe această piaţă de la debut.
Nissan se bucură de o cotă de piaţă de 4.2% în Europa, cea mai mare cotă de piaţă a mărcii din august 1995 până în prezent. Rezultatul a fost obţinut pentru luna septembrie, când Nissan a devenit cea mai bine vândută marcă din Asia pe piaţa din Europa. Vânzările au crescut cu 31% faţă de septembrie 2010, atingând 73.713 unităţi, iar marca niponă a vândut 521.000 de unităţi în primele nouă luni ale anului, cu 29% mai mult decât în aceeaşi perioadă a lui 2010.
Cel mai popular model Nissan este Juke, crossoverul fiind responsabil pentru mare parte din vânzările realizate de constructor în Europa în ultimele luni. Juke a debutat în septembrie 2010, ceea ce face ca vânzările sale să crească cu 562% în raport cu luna în care a fost lansat. Recordul de vânzări înregistrat de marcă ne arată că planul "Nissan Power 88" funcţionează, acesta având scopul de a-l stabili pe Nissan pe locul întâi în rândul constructorilor asiatici de volum care activează pe piaţa din Europa în termen de cinci ani.
Nu doar Juke este responsabil pentru creşterea vânzărilor Nissan, modelul Qashqai remarcând o creştere de 8% faţă de septembrie 2010, Micra are o creştere de 5%, Note are o creştere de 33%, iar X-Trail are o creştere de 14%. Nissan Navara a înregistrat o creştere de 44% a vânzărilor în raport cu rezultatele din septembrie 2010. Piaţa cea mai mare a celor de la Nissan rămâne Regatul Unit, unde a vândut 19.000 exemplare doar în septembrie 2011. Pe locul doi vin Rusia şi Spania, cu toate că vânzările au mers bine în Franţa, Spania, Germania şi Italia.
Via | PRNewsWire
Special pentru cei care mananca .... la adresa lui Juke.