Nick Reilly: "Opel se va distanţa de Chevrolet prin produse premium"

Publicat miercuri, 03.08.2011 18:40 de Sebastian Toma

Nick Reilly, şeful GM Europe, a declarat că mărcile Opel/Vauxhall vor avea o orientare premium în viitor, pentru a asigura distanţarea de Chevrolet.

Mărcile Opel şi Vauxhall se vor distanţa de gama Chevrolet în vederea stabilirii unei strategii anti-canibalizare în cadrul GM Europe. Cele trei mărci riscau să provoace o luptă la nivel de concern pentru clienţi, deoarece vând produse similare, cu platforme apropiate din punct de vedere tehnic şi cu preţuri similare. În ultimele 18 luni, Chevrolet a lansat o serie de modele, iar acestea şi-au arătat efectul în ceea ce priveşte vânzările şi profitul diviziei europene a Chevrolet.

"Fără nicio îndoială, Chevrolet va oferi modele cu o calitate superioară în viitor. Tocmai de aceea, este logic să oferim modele cu o imagine "mai premium" în gama Opel/Vauxhall pentru a separa mărcile respective într-un mod corespunzător", a precizat Nick Reilly, şeful GM Europe.

Între timp, marca Opel se străduia să se apropie de profit, fiind singura divizie GM care a mai înregistrat pierderi în 2010. În ciuda aparenţelor, Nick Reilly a specificat faptul că studiile interne le-au arătat că doar 1.5% dintre clienţii de Opel vedeau Chevrolet ca o alternativă. Mărcile Opel şi Vauxhall vor primi din ce în ce mai multe elemente premium, fără ca acestea să schimbe clasa în care luptă, ci doar poziţionarea în segment.

"Chevrolet este o marcă americană cu propria sa reputaţie şi cu ţelul de a avea întotdeauna un preţ sub media segmentului. În contrast, Opel şi Vauxhall sunt mărci "foarte europene", cu reputaţii legate de abilităţile inginerilor din Germania şi pentru stabilirea de noi praguri în materie de inovaţie. Modele precum Meriva şi Ampera arată că putem să conducem în domenii ale tehnologiei într-un mod în care Chevrolet nu va face acest lucru. În schimb, modelele Chevrolet vor fi întodeauna bune la raportul calitate/preţ.", a declarat Nick Reilly într-un interviu pentru englezii de la Autocar.

Nick Reilly a subliniat faptul că această schimbare de poziţionare va fi efectuată în timp şi că modelele Opel/Vauxhall trebuie să câştige întâi comparativele în faţa rivalilor şi să-şi demonstreze capacităţile tehnice. Odată cu realizarea acestui lucru, Opel/Vauxhall va putea să comercializeze modelele sale la un preţ mai ridicat, mărind profitabilitatea. Într-o discuţie cu Automarket.ro, Nick Reilly a asemănat situaţia Opel/Vauxhall-Chevrolet cu cea a francezilor de la PSA Peugeot-Citroen. Mărcile franţuzeşti vând modele localizate în aceleaşi segmente, cu aceleaşi motoare şi aceleaşi platforme. Reilly consideră că francezii de la Citroen au făcut un pas riscant prin introducerea gamei DS, deoarece Peugeot încearcă să ţintească tot spre "zona premium" a segmentului în care activează.

Via | Autocar

  • antonny, miercuri, 03.08.2011 21:49
    ****

    Nick Reilly a subliniat faptul că această schimbare de poziţionare va fi efectuată în timp şi că modelele Opel/Vauxhall trebuie să câştige întâi comparativele în faţa rivalilor şi să-şi demonstreze capacităţile tehnice. Odată cu realizarea acestui lucru, Opel/Vauxhall va putea să comercializeze modelele sale la un preţ mai ridicat, mărind profitabilitatea. Opel nu mai are cum sa castige in fata celor de la chevrolet daca mai si ridica pretul se duc de rapa .Chevrolet vine cu modele competitive pe piata cum ar fi la ora asta chevrolet captiva care e mai buna decat opel antara ,chevrolet malibu care va fi peste insignia .Incet dar sigur va acapara piata din Europa

  • GTS, miercuri, 03.08.2011 23:37

    Nu sunt de acird cu tine.Chiar te rog sa faci un test drive cu antara 2011 si captiva si vei vedea o superioritate pentru Antara per total.Singura parte unde captiva mi se pare mai reusita e la disegin si anume partea frontala ,desi nici Antara nu arata deloc rau. .Deci dupa facelift cel putin Antara mi se pare foarte ,foarte buna si cred ca e si peste Tiguan.Despre Malibu nu pot sa ma pronunt dar stiu sigur ca Insignia este o masina de calitate cel putin medie .Eu am fost foarte incantat de varianta 2.0 turbo 220 cai iar la interior ,iar imi place foarte mult cum te inbraca .Nu e Dumnezeu pe pamant Insignia ,are si ea defectele ei dar oricand as prefera o insignia in detrimentul unui passat,laguna sau mondeo.Daca va fi mai buna decat Insingnia ,atunci Malibu va fi o masina premium.

  • caliber, joi, 04.08.2011 12:32
    @GTS

    Nici eu nu sunt de acord cu tine. Captiva facelift e peste Antara cam la toate capitolele. Interiorul din Captiva facelift e de nota 10. Unele modele Chevrolet chiar sunt peste modelele Opel.

  • And, joi, 04.08.2011 14:36
    @toti

    bai fratilor eu nu inteleg cum puteti discuta pe subiectul "Care e mai buna? Antara sau Captiva?" ??? e aceeasi masina! difera doar desingul, doar asta le face diferite.

  • Cangri, joi, 04.08.2011 22:20

    Si eu am feeling-ul asta ca antara e mai buna calitativ putin decat captiva.Si in general Opel e peste Chevrolet putin, cum se intampla si la VW cu Skoda,VW e mai premium putin. Insa si Skoda si Chevrolet sunt foarte bune in momentul de fata.

  • hercule, duminică, 07.08.2011 15:21
    bine zis and

    eu chiar am testat amandoua masinile, diferentele sunt prea mici dupa parerea mea, eu am ales opel ca nu sunt la primul si pentru ca mi-a placut ca pentru testdrive au venit astia de la union motors si m-au luat de la charles de gaule.

  • crdi, vineri, 12.08.2011 20:27
    praf

    am condus opel prea scump petru ce ofera si cum se comporta la drum insignia prea scumpa petru ce ofera si vopseaua e foarte proasta la bani astea lancer impreza legacy si mai nou si i40

  • TATAIE, sâmbătă, 13.08.2011 19:44

    Bai fratilor daca nu va place o marca nu aruncati cu noroi pentru simplul motiv ca nu va place voua... nu inteleg cum poti sa spui ca insignia e foarte proasta, eu am cumparat un 2.0 CDTI 130CP si sunt super multumit de ea. Am luat-o de la unionmotors, am dat un BMW 320 din 2002 si mi-au esalonat diferenta... mi-a convenit sistemul astaa trade in ca de obicei se da marca pe marca.

  • Dan, miercuri, 12.10.2011 17:30
    Opel

    romanul tot roman... mereu o sa castige opel... :) eu unul am condus si chevrolet aveo/cruze si opel astra/insignia... si se remarca o diferenta clara in favoarea opel

  • George, joi, 13.10.2011 09:46
    masini

    eu unul votez clar in favoarea opel, la chevrolet nu mi se pare nimic interesant in comparatie cu ce ofera opel, mai ales la variantele premium

  • Mitza, vineri, 14.10.2011 15:21
    Aveo

    am vazut si noile modele de la chevrolet, chiar ieri ma uitam la un aveo.. arata bine dar farurile nu dau bine de loc pe masina, nu a iesit cum au vrut ei in rest mi-a placut dar intre un aveo si un astra clar astra

  • Sebastian Toma, vineri, 14.10.2011 15:29
    @Mitza

    Aveo şi Astra nu sunt în aceeaşi clasă. Aveo - segment B. Astra - segment C.

  • Vlad, luni, 17.10.2011 15:46
    Masini

    raman la vechea idee.. "neamtul e neamt"... si cu asta cred ca se deduce si alegerea mea