Mugen transformă Honda CR-Z într-un hibrid cu alură sportivă

Publicat marţi, 06.07.2010 11:20 de Bogdan Mirică

Divizia de tuning Mugen, aparţinând Honda, a pregătit un pachet aerodinamic, precum şi mai multe modificări sub capotă, pentru cel mai nou hibrid al gamei: CR-Z.

Mugen se preocupă încă o dată de modelele hibride lansate de Honda. De această dată, divizia de performanţă a japonezilor şi-a îndreptat atenţia asupra celui mai nou model ecologic Honda, sportivul CR-Z. Coupe-ul se alege astfel cu un look nou, mult mai sportiv, care va fi cu siguranţă pe gustul tinerilor.

Aspectul exterior este individualizat cu ajutorul unui body-kit aerodinamic, alături de care stau un eleron montat pe hayon şi un deflector înglobat în spoilerul posterior. Nu puteau lipsi nici jantele din aliaj vopsite şi nici evacuarea triunghiulară, cromată.

Nici interiorul nu a fost uitat, inserţiile cromate şi din aluminiu urmând să fie la mare preţ. Sub capotă, Mugen va aduce o serie de modificări motorului pe benzină, pentru a creşte puterea totală, cu consecinţe asupra consumului, bineînţeles. Aportul de putere va aduce cu sine o supensie şi un sistem de frânare modificate.

Modificările pe care Mugen la propune vor fi vândute ca făcând parte din noua gama Hybrid Advanced Sports, creată special pentru vehiculele ecologice pe care Honda le pregăteşte.

via | autocar

  • nitnelav, marţi, 06.07.2010 11:57
    simpatica masina

    foarte simpatica masinuta ! Am vrea sa vedem o versiune cu mai multi caluti pe ea , sa semene cu suratele CIVIC si S 2000 !

  • Hadouken, marţi, 06.07.2010 12:00
    Mugen FTW

    cand apare Mugen in nume, poate fi si bicicleta ca tot extraordinara va fi...

  • george, marţi, 06.07.2010 12:38
    HAI SA NU EXAGERAM

    @ Hadouken Mugen inseamna in primul rand cifre respectabile referitoare la cai putere si cuplu...Aici nu se aminteste nimic despre cifre... @ nitnelav Mai multi caluti (vorbesc aici de cifre respectabile) pe o masina din asta, in primul rand nu prea se poate. In al doilea rand, care ar fi logica? Masina asta a fost gandita ca o sportiva blanda ca sa consume putin. De aceea, Mugen nici nu trebuia sa se atinga de masina asta. Daca vroiau sa faca o sportiva adevarata, pur si simplu, luau deja celebrul motor de pe S2000 si o rezolvau mult mai usor...

  • LEE, marţi, 06.07.2010 14:00
    CR-Z TYPE-R

    tot mai multe zvonuri spun ca ar apare curand un CR-Z TYPE-R de aprox 200 CP :) sa avem putintica rabdare.....

  • unckle, marţi, 06.07.2010 15:04

    masini cu "electrice in ele" , sportive, perfomante ... ia sa vedem .. cine oare sa faca asa ceva ? http://www.automarket.ro/stiri/video-david-coulthard-testeaza-noul-mercedes-sls-amg-e-cell-31550.html ups .. se poate, dar pe muuuulti bani :) evident si Honda poate, toti ar putea, dar pretul performantei nu prea ai cum sa-l "fentezi" :)

  • george, marţi, 06.07.2010 15:09
    ZVON OFICIAL?

    @ LEE Adica din ala pe care-l gasesti pe net pe diverse site-uri mai mult sau mai putin onorabile sau zvon din ala de merge din gura-n gura? In alta ordine de idei, cat va costa o asemenea jucarie dat fiind ca CRZ nu e chiar ghiseft?

  • Ienăchiţă Văcărescu, marţi, 06.07.2010 20:56

    "Aportul de putere va aduce..." Se poate formula: "Surplusul de putere va aduce...".

  • roadrunner, marţi, 06.07.2010 21:01

    @george - atunci cand nu stiu ce casa de tuning modifica un X6 (cred ca nu exista casa de tuning care sa nu fi modificat un X6) e bine, dar cand Mugen modifica o Honda nu mai e bine (si nu incepe cu cifrele respectabile, ca nu tine), nu?

  • george, miercuri, 07.07.2010 10:56
    YOU DIDN`T GET THE POINT

    @ roadrunner Cand Mugen a modificat Civic Type-R si l-a facut si mai artagos, n-am avut o problema cu acest lucru (am avut alte probleme, dar n-are rost sa le discutam acum). CRZ a fost conceput in ideea unor performante bunicele cu un consum foarte mic. In momentul in care ai crescut consumul, toata combinatia asta devine ilogica. Masina nu va fi nici o sportiva adevarata, nu va mai fi nici un exemplu de economie de combustibil. Din punctul meu de vedere, CRZ-ul de baza e o greseala (la fel ca si Volt/Ampera). O masina electrica/hibrid nu se impaca (inca) deloc cu folosirea sportiva (nu-mi spune de Tesla care merge 2 ore in stil sportiv dupa care stai 12 ore s-o incarci).