Motorizare mild-hybrid pentru Opel Astra: start de la 36.400 de euro în Germania
Constructorul german de automobile anunță o motorizare mild-hybrid pentru Opel Astra și Astra Sports Tourer. În Germania, noua versiune pornește de la 36.430 de euro.
Mai multe modele din portofoliul Stellantis au primit, în ultima perioadă, o nouă motorizare mild-hybrid la 48V. Acum a venit rândul lui Opel Astra și, implicit, a variantei break Astra Sports Tourer.
Sistemul de propulsie mild-hybrid este format dintr-un motor de 1.2 litri, pe benzină, iar unitatea electrică este integrată în transmisia automată cu 6 trepte. Unitatea termică dezvoltă 136 CP și 230 Nm, iar cea electrică este capabilă de 29 CP și 55 Nm.
Potrivit fișei cu specificații tehnice, noul Astra Hybrid poate circula cu motorul termic oprit în cel mult 50% din timp, în mediul urban. Emisiile de CO2 au scăzut la 113 g/100 de km, respectiv la 115 g/100 de km pentru Astra Sports Tourer.
În ceea ce privește consumul, acesta este de 5 litri/100 de km, respectiv 5.1 l/100 de km.
Mulțumită acestei configurații mild-hybrid, suta de kilometri pe oră este atinsă în 9 secunde, iar viteza de top ajunge până la 210 km/h.
Așa cum era de așteptat, Opel Astra Hybrid nu vine cu modificări estetice, excepție făcând o emblemă specifică montată pe hayon. Instrumentarul de bord digital, cu ecran de 10 inch, indică acum fluxul de energie, iar cifrele au culoarea albastră atunci când motorul termic este oprit.
Pe piața din Germania, noul Opel Astra Hybrid pornește de la 36.430 de euro. Pentru comparație, un Astra convențional costă cel puțin 32.660 de euro în această țară.
via Opel
adica motorul asta electric de 29 CP și 55 Nm poate sa plimbe masina aia de unul singur? de poate sa faca in urban pana la 50% din drumuri cu termicul oprit? Inseamna ca Dacia Spring e racheta pe langa asta