Moment istoric pentru Duster: un milion de unităţi vândute în patru ani
Dacia şi Renault sărbătoresc producţia exemplarului Duster cu numărul un milion. Recordul a fost înregistrat la aproape patru ani de la debutul pe piaţă al modelului 4x4.
Sărbătoare mare în cadrul Grupului Renault: SUV-ul Duster a ajuns deja la un milion de unităţi produse, după numai patru ani de activitate. Modelul 4x4, vândut fie sub logo-ul Dacia, fie sub cel Renault, s-a bucurat de o primire bună pe 100 de pieţe mondiale.
Dacă Dacia Duster a răsturnat toate prejudecăţile în materie de preţ şi versatilitate, versiunea franceză Renault Duster a reuşit să câştige clienţi în pieţe îndepărtate, mizând pe versiuni adaptate frigului din Rusia, pe versiuni flex-fuel în Brazilia şi pe versiuni cu interior specific şi volan pe dreapta în India.
După mai puţin de patru ani de la debutul producţiei, Duster trage linie şi trece în revistă primele cinci ţări în care a obţinut rezultate excepţionale. Pe primul loc se află Rusia, unde Renault Duster s-a comercializat în 151.633 de unităţi. Pe locul doi vine Franţa, unde Dacia Duster a cucerit 145.612 clienţi. Pe locurile trei, patru şi cinci, vin Brazilia, India şi Germania.
POZIŢIA | ŢARA | MODELUL | EXEMPLARE VÂNDUTE |
1 | Rusia | Renault Duster | 151.633 |
2 | Franţa | Dacia Duster | 145.612 |
3 | Brazilia | Renault Duster | 117.303 |
4 | India | Renault Duster | 85.974 |
5 | Germania | Dacia Duster | 70.159 |
Exemplarul Duster cu numărul un milion a ieşit de pe poarta uzinei Renault Curitiba din Brazilia, una dintre cele cinci fabrici mondiale în care ia naştere modelul 4x4.
Uzinele în care se produce Duster
Cariera lui Duster a început în 2010 la uzina din Mioveni, unde au fost produse maşini pentru Europa, Turcia şi Magreb. Din iunie 2010 au început să ia naştere şi maşini cu logo-ul Renault, destinate pieţelor din Orientul Mijlociu, Egipt, alte pieţe africane şi din zona Golfului. Din octombrie 2011, Duster a început să fie produs şi în Brazilia, la Curitiba, sub sigla Renault, pentru a alimenta piaţa locală şi pe cea din Argentina.
Din februarie 2012, şi uzina Envigado din Columbia a început să producă SUV-ul românesc pentru piaţa locală şi pentru Mexic, Ecuador, Chile, Peru şi America Centrală. În Rusia, asamblarea a început la Moscova în decembrie 2011.
Ultima uzină care s-a alăturat producţiei a fost cea din Chennai, India, unde Renault Duster a fost creat pentru piaţa locală, pentru Africa de Sud şi pentru Indonezia. Tot aici se naşte şi Dacia Duster pentru pieţele din Marea Britanie, Irlanda, Cipru şi Malta.
1 milion de inconstienti care nu tin la siguranta lor!Rusine Dacia!Faceti rabat la siguranta pentru a obtine pret mic!Hai cu manutele rosii!!!