Modificări în proiectul pentru taxa de poluare din București: va fi plătită de toate mașinile cu motoare non-Euro, Euro 1 și Euro 2, indiferent de județ
Proiectul taxei de poluare pentru București va fi modificat pentru ca aceasta să fie plătită pentru circulația în Capitala indiferent de județul în care este înmatriculată mașina.
Primăria Capitalei a anunțat luni că va introduce o serie de modificări importante în cadrul proiectului pentru taxa de poluare din București, care ar putea intra în vigoare la 1 ianuarie 2020.
Una dintre principalele probleme legale ale proiectului inițial era că introduce practic o discriminare între cetățenii cu mașini înmatriculate în București și cetățenii care au mașini înmatriculate în alte județe ale țării.
Primăria a găsit însă o soluție pentru a evita această problemă și se gândește acum să taxeze toate mașinile poluante. Astfel, toate mașinile echipate cu motoare non-euro, Euro 1 și Euro 2 vor plăti o taxă pentru a circula în București, indiferent de județul în care sunt înmatriculate, însă nu vor avea dreptul de a circula în zona centrală.
"Prin reformulare (...) se propune ca toate autoturismele cu grad mare de poluare, fie că sunt din Capitală, fie înmatriculate în alte județe [...] să fie privite prin prisma normei de poluare. Practic, vom interzice în zona centrală aceste autoturisme și vor plăti vignietă pentru tot restul teritoriului municipiului București, altul decât zona centrală", anunță Primăria Capitalei.
În plus, Primăria analizează posibilitatea ca și mașinile cu normă de poluare Euro 3 să fie incluse în aceeași categorie. În proiectul actual, mașinile echipate cu motoare Euro 3 trebuie să achiziționeze o vinietă electronică care costă 75 lei pentru o lună, 500 lei pentru 6 luni sau 900 lei pentru un an.
De asemenea, Primăria intenționează să găsească o soluție pentru rezidenții din centru care nu vor mai putea practic folosi mașinile pe care le dețin, dacă acestea au norma de poluare non-Euro, Euro 1 sau Euro 2. Una dintre propuneri este că rezidenții să primească vouchere pentru achiziționarea unei mașini noi sau, dacă nu își permit, vouchere pentru achiziția de produse electrocasnice.
"Dacă nu mai au maşină să îşi achiziţioneze una nepoluantă, dacă mai au un autoturism să renunţe la această maşină poluantă şi eventual să existe o despăgubire sub formă de vouchere [...] pentru un televizor, un aragaz, cuptor cu microunde, un laptop", a mai precizat Primăria.
Via News.ro
-
Nae, luni, 02.09.2019 18:47
Cel mai bine ar scoate toate masinile non-euro de pe toate drumurile publice si in timp, euro1, euro2 ...
-
68413, luni, 02.09.2019 19:01
In varianta asta e mult mai bine. Daca se hotarasc sa interzica si Euro3 ar fi aproape perfect, coroborat cu ITP-urile obtinute pe bune, cu verificari la sange.
-
Edikkk, luni, 02.09.2019 19:38
Pentru nebuni : 1) Oamenii care au deja înmatriculate maşini în România şi ITP valid - trebuie să aibă drept de circulaţie oriunde în România 2) sunt foarte eco - pro verde etc dar taxa trebuie să fie de congestie, de aglomerare indiferent de norma de plouare Pentru că când va veni taxa pe poluare auto naţională - legile europene spun că NU POŢI FACE O DUBLĂ IMPUNERE ! Dna Firea este ca şi guvernul PSD idioată / idioţi !!!!
-
sandersander, luni, 02.09.2019 21:37
Buna Seara Eu traiesc in acest oras in zona de Nord il invit pe Edikkk, o saptamana sa participe cu mine la trafic dimineata.Nu mai jigni oamenii gratuit . Va invit sa propunem Primariei ceva concret.
-
Edikkk, luni, 02.09.2019 22:14
Dle Sander Sander dacă vrei aer curat : 1) trebuie o taxă pe poluare, dar taxă auto antipoluare NAŢIONALĂ - România este conform Constituţiei, un stat naţional (nu judeţean, nu capitala) şi unitar Această taxă să fie ÎN PREŢUL COMBUSTIBILULUI acolo unde "stă " carbonul O maşină euro 1-3 care merge anual 5.000km poluează de 6-8 ori mai puţin decât o maşină euro 5-6 care face 50.000km !!!! 2) taxa în Bucureşti să fie de congestie, nu de poluare 3) în nordul Bucureştiului, toată lumea vrea aeroport şi metrou şi VINA ESTE A PRIMĂRIEI BUCUREŞTI care au dat avize de construire claie peste gramadă cu aceleaşi străzi comuniste care nu au fost calibrate pemtru acest trafic infernal 4) firmele corporatiste care se încăpăţânează să rămână în Bucureşti şi să nu îşi facă filiale în următoarele 15 (cinsprezece) oraşe din România (Aici e ceva de discutat, avantajele sunt enorme, dar dacă nu văd pădurea de copaci) VINOVAŢII SUNT CU TOTUL ALŢII şi în niciun caz cel care are deja legal cumpărat, înmatriculat şi ITP valid al unei maşini euro 3. Unul poate are 4 copii şi nu are bani de alta nouă sau sh euro 5 ! Cine trece cu bocancii peste oameni, în mod ipocrit, este NEBUN ca şi primarul Firea care este atât de bogată azi, că a uitat cum trăiesc 50% din români. 5) vrei aer curat, mută te la casă pe teren cu 500 mp, 100 max construiţi, restul copaci şi zonă verde !!! În ghetourile din Bucureşti, fără parcări, numite REZIDENCE cu nume englezeşti mai vrei şi răcoare ???
-
Edikkk, luni, 02.09.2019 22:20
Ştii cine mai sunt de acuzat??? Nebunii care au bani să îşi cumpere VW Tiguan nou sau alte vrăjeli dar care nu au încercat să îşi cumpere în acelaşi preţ un plugin hibrid şi să îşi tragă curent la parcarea subterană dacă are. Sau măcar un hibrid. Ăia cu bani mulţi corporatiștii (bravo lor, munca lor) dar care nu şi-au cumpărat maşini noi verzi. Ăia sunt vinovaţi, nu săracii. Sau că stau încă la bloc şi nu îşi fac casă (vezi Buhnici) cu pompă de căldură şi panouri solare ci stau la apartament cu VW TUAREG DIESEL NOU. OK?
-
Edikkk, luni, 02.09.2019 22:24
Şi să repetăm de 3 ori acest mare adevăr : O maşină euro 1-3 care merge anual 5.000km poluează de 6-8 ori mai puţin decât o maşină euro 5-6 care face 50.000km !!!! O maşină euro 1-3 care merge anual 5.000km poluează de 6-8 ori mai puţin decât o maşină euro 5-6 care face 50.000km !!!! O maşină euro 1-3 care merge anual 5.000km poluează de 6-8 ori mai puţin decât o maşină euro 5-6 care face 50.000km !!!! OK? Deci orice taxă referitor la maşină, cilindree, euro norma este un mare kk Singura taxare reală este în hidrocarbura (benzină, motorină, lpg, cng în funcţie de cât CO2 pe litru emite la ardere) Restul sunt prosteală pentru proşti. O seară bună.
-
@Edikkk, marţi, 03.09.2019 01:09
De vina pentru haosul din Bucuresti este si faptul ca ENEL-ul are monopol pe zona. Hotii astia nu ar face o investitie pentru dezvoltarea orasului pe orizontala, desi Bucurestiul e privilegiat fiind inconjurat de mari suprafete libere. Daca ar fi curent si drumuri orasul nu s-ar mai sufoca, iar daca ar mai exista si continuari ale metroului cu iesiri la suprafata pentru unirea localitatilor invecinate, aici ar fi raiul pe pamant. Vezi Stokolmul...
-
Green_Alex, marţi, 03.09.2019 03:58
Cam atat tine cu ecologia, pana la buzunar. Cel mai mare aparator al electricelor si hibridelor ne spune acum ca nu conteaza norma de poluare a masinii, ca de fapt benzina polueaza. Pai atunci la ce rost sa mai dea lumea banii pe hibride si Euro6 daca nu conteaza norma? Se duce naibii toata argumentatia de ani de zile. Intradevar poluarea este proportionala cu combustibilul folosit, dar nu poti discrimina la pompa intre o afumatoare NON euro si un Euro6 sau hibrid. In bucuresti (si orice oras mai mare) sunt 2 aspecte ce pun probleme: congestia si poluarea. Congestia se cam taxeaza singura prin timpul pierdut, si se poate remedia oferind o alternativa mai rapida si civilizata: transport public independent de trafic (benzi separate). Poluarea insa nu se poate elimina fara taxare sau restrictii, dar asta doar in zonele cu densitate mare de locuitori. Nu cred ca este necesar sa taxezi pe padurarul care conduce aro in padure, dar mi se pare necesar sa limitezi accesul unui tip de masina in zonele foarte aglomerate, macar intre anumite ore, cum se face in tari civilizate. Astfel proprietarii de masini non-euro le pot folosi in continuare dar numai in weekend, sau in afara orasului. Oricum o astfel de masura ar trebui anuntata cu macar 1 an inainte pentru a da timp oamenilor sa gaseasca solutii.
-
Edikkk, marţi, 03.09.2019 05:40
Nu este chiar aşa 1) Congestia trebuie plătită şi în bani, ca lumea să evite centrul dacă chiar nu au treabă acolo în mod serios Sau trebuie plătită dacă mergi cu maşina (chiar şi electrică) pentru a te face să foloseşti mijloacele de transport în comun sau bicicleta în centru. 2) Poluarea este altceva şi trebuie taxat diferit şi doar în combustibil, pentru că dacă "afumatoarea" merge doar 5.000 km și hibrida plugin face 50.000km din care BRAVO 30.000 electric, dar totuşi 20.000 km pe benzină, atunci cea plugin poluează mai mult. 3) Nu poţi SĂ FII CRUD ÎN MOD IDIOT cu proprii cetăţeni. Adică guvernul PSD total incompetent a făcut taxe auto FOARTE PROASTE de au dat banii înapoi oamenilor !!!! Şi acum să nu existe NICIO TAXĂ şi NICIO INTERDICŢIE dar brusc să lase vreo 500.000 maşini poluante să vină apoi să le interzică. Nu este normal. Lucrurile s-ar rezolva FOARTE SIMPLU A) Din 2021 să nu fie permisă VÂNZAREA - CUMPĂRAREA pe teritoriul României şi înmatricularea , de maşini care nu sunt minim euro 5 şi OBLIGATORIU să fie minim MILD HIBRID (mild hibrid atacă vârfurile de consum şi deci pot scade noxele destul de puternic) B) Din 2023 să nu fie permisă VÂNZAREA - CUMPĂRAREA pe teritoriul României şi înmatricularea , de maşini care nu sunt minim euro 5 şi OBLIGATORIU să fie minim HIBRID C) Din 2025 să nu fie permisă VÂNZAREA - CUMPĂRAREA pe teritoriul României şi înmatricularea , de maşini care nu sunt minim euro 6 şi OBLIGATORIU să fie minim PLUGIN HIBRID D) Din 2027 să nu fie permisă VÂNZAREA - CUMPĂRAREA pe teritoriul României şi înmatricularea , de maşini care nu sunt minim euro 5 şi OBLIGATORIU să fie minim PLUGIN HIBRID cu GAZ NATURAL COMPRIMAT şi interzise cele pe benzină şi motorină E) Din 2030 să nu fie permisă VÂNZAREA - CUMPĂRAREA pe teritoriul României şi înmatricularea , de maşini care nu sunt minim euro 5 şi OBLIGATORIU să fie doar FULL ELECTRICE Şi cei care au maşinile euro 1-5 vor rămâne cu ele fără posibilitatea de a le vinde până când vor renunţa singuri la ele (dar când acei oameni VOR AVEA ŞI BANI SĂ O FACĂ) pentru că toţi vor maşini noi şi mai bune, dar nu este că toţi şi pot. Nu poţi tu primar sau senator care îţi iei o tonă de bani pe spatele săracilor să îi taxezi fără milă şi fără logică. Deci cu calm, întelepciune se poate rezolva problema foarte elegant. ÎNTREBAREA ESTE SE VREA???? REAL A REZOLVA PROBLEMA??? pentru că guvernul PSD apară vânzările low cost Dacia fără să apere realmente ecologia !!! Cum fac ei gargară!! Toate măsurile A B C... ar ajuta Dacia, ar forţa Renault să facă trecerea Dacia la electrificare, dar guvernul României este plin de fricoşi şi proști și lasă Renault să facă profituri foarte mari pe spatele ecologiei, a mediului. Pentru că îşi zic că caştigă şi ei din taxe impozite etc. Deci rezolvarea există, dar la fel cu radarele fixe. NU SE VREA pentru că suntem un popor de hoţi şi mincinoşi? Sau condus de...
-
Edikkk, marţi, 03.09.2019 05:53
Să ne uităm şi la Europa, aceeaşi mincinoşi - dacă Uniunea Europeană ar impune unitar un calendar gen A - B - C - D - E de mai sus ar forţa producătorii europeni să facă aceste schimbări în detrimentul PROFITULUI GROS pe spatele sănătăţii oamenilor şi distrugerii planetei (că deh, petrolul şi gazele au ajuns foarte abundente, şi foarte ieftin iar oxigenul este GRATIS). Normele deja impuse de UE dau rezultate şi vedem cum VW sau Ford vin cu electrificarea care O FAC DOAR FORŢAŢI, altfel nu ar face neam nicio ecolorizare a maşinilor lor. Cam toţi au mimat că ţin cu natura, cu clientul când de fapt ţin doar cu profitul cât mai mare cu orice cost (grupul VAG chiar şi prin minciună cu maimuţa) !! UE au anumit program dar în CO2 gram pe km care dă posibilitatea de a fi vândute termice nici măcar mild hibrid pentru că producătorul va vinde şi altele mai verzi. Trebuia pus piciorul în prag producatorilor mai clar, mai puternic, de aceea unele ţări europene i-au măsuri individuale. Cam asta e. Aș adauga ultima literă F) Din 2021 toate benzinăriile să aibă şi minim 1 staţie încărcare electrică la fiecare pompă de benzină / motorina şi minim 1 de CNG
-
Edikkk, marţi, 03.09.2019 06:35
Final (cu mii de scuze) Astfel se vor respecta activa aceste principii 1- taxa de congestie - cine vrea să meargă în centru se va gândi de 2 ori, dacă o face cu metroul, tramvaiul sau bicicleta sau pe jos (aceste mijloace de transport rezolvă problema congestiei) dacă va merge totuşi cu maşina în mod "egoist" va plăti (indiferent de maşină electrică sau nu congestia există!! să ne închipuim că suntem în 2070 cu toate maşinile electrice, congestia nu are legătură cu norma de poluare) 2- taxa auto de mediu - este de fapt o taxă pe hidrocarburi pentru că poluatorul plăteşte dar poluatorul este benzina, motorina şi cât se arde în principal 3- interzicerea vânzarii cumpărării după anumit calendar, face ca cei care vor să îşi schimbe maşina pentru că este BOGAT să o facă cu una obligatoriu ELECTRIFICATĂ iar maşina veche ori o vinde în Ucraina, nu ştiu, ori la rabla ajunge. DAR ŞI cine nu îşi permite pentru că este SĂRAC va rămâne cu maşina lui până când va avea bani să renunţe singur. 4- benzinăriile şi proprietarii lor fac profituri imense, să nu îi obligi pe cei care sunt CEI MAI BOGAŢI şi fac profituri grase din POLUARE să nu instaleze încărcare electrice pentru fiecare calup de alimentare benzină / motorină mi se pare o prostie crasă dar lipsa acestei măsuri duce la imposibilitatea implementării de la punctul 3 de mai sus Deci se poate face FOARTE UŞOR ŞI.... CORECT respectând toate principiile, în special poluatorul plăteşte (în acest caz producătorii şi distribuitorii de benzină, motorină şi producătorii auto de maşini termice). DAR SE VREA ???
-
ingerulol, marţi, 03.09.2019 08:47
Sa taxeze toate rablele ! Sa dubleze taxa . E prea ieftin sa detii o masina in Romania . Toata lumea vrea o tara ca-n afara , dar cand e vorba de platit taxe, ne fofilam . In UK cu cat e mai veche si mai poluanta cu atat platesti mai mult . Asigurarile obligatorii , la care si statul castiga participatie , cresc exponential , de-aia vand masini bune, premium din 2007-2008 cu 300LIRE . Pentru ca asgiurarile sunt 1300 LIRE . Nu convine nimanui . La noi , faci un RCA si da-i tata bice , pe camp , pe strada , e democratie .
-
Rudolf D., marţi, 03.09.2019 08:56
Multa vorbaraie pentru nimic. Lansez o intrebare. Stie cineva ce se va face cu acesti bani din noua taxa? Stie cineva ce s-a facut cu banii din alte taxe asemanatoare din trecut? Va raspund eu acum. Nu s-a facut nimic (pentru reducerea poluarii, oricum ea nu s-a redus deloc) si nici nu stie nimeni care va fi destinatia banilor care vor fi incasati. Nu stie nimeni ce programe, ce masuri se vor lua, cum se vor monitoriza, evalua si masura progresele (sau regresele) inregistrate. Asta asa, ca sa stim daca taxa asta are vreo eficienta sau ne ajuta cumva. Adevarul e simplu. Banii incasati vor umple buzunarele nesatule ale firmelor de partid abonate la contractile cu statul. Mai vreti vreo taxa in plus? Eu nu, chiar si asa impachetata in frumoasele si utopicele intentii eco(marxiste).
-
Rudolf D., marţi, 03.09.2019 08:59
@ingerul Cu siguranta ca atunci cand veniturile din Romania vor fi ca in UK, va fi oportun sa se plateasca la fel. Pana atunci, comparatii de genul asta nu arata decat superficialitatea in educatie si gandire.
-
andrei.r, marţi, 03.09.2019 10:10
Solutii concrete, in ordine: 1. CENTURA in regim de autostrada, cu 3 benzi pe sens si neintrerupta de sensuri giratorii (sunt multi care traverseaza Bucurestiul doar pt a ajunge la munca, de ex cei din Berceni care lucreaza in Pipera) 2. Park and Ride la fiecare intrare principala in Bucuresti 3. Legatura rapida a.k.a. metrou/tramvai usor/autobuz cu banda separata intre P+R si centru 4. Taxa de congestie/centru pt cei care si in conditiile de mai sus vor intra totusi cu masina in oras. Modelul exista deja in mai toate capitalele din UE, nu e inventat de mine.
-
Green_Alex, marţi, 03.09.2019 10:15
@Rudolf Nu cred ca este nimeni atat de naiv incat sa creada ca de banii aia din taxe chiar se va face ceva pentru mediu. Rezultatul insa este ca lumea se va orienta mai putin catre premium la mana a n-spea si mai mult catre masini mai noi. Asta este efectul taxei. Dupa cum ziceam si mai sus, problema se poate transa si fara taxe, mai civilizat, dar nu suntem noi acolo. Ceea ce spune @Ingerul este din topor dar nu cred ca vrea acelasi nivel de taxare cu UK si posibil acelasi tip de taxare (adaptat la nivelul Romaniei). E o diferenta importanta
-
Green_Alex, marţi, 03.09.2019 10:24
@Edikkk Nu functioneaza ce propui pentru ca la fel ca acum 2 ani (cand era taza de inmatriculare) o sa scada pretul masinilor existente si lumea va ramane cu ele forever. Si atunci vom avea un parc auto super invechit si poluant pentru ca hibridele nu numai ca sunt scumpe dar si dureaza pana vin, nu asta e solutia. Tu vrei o interventie si mai brutala a statului, sa interzica vanzarea-cumpararea, adica un act intre 2 persoane fizice pe teritoriul romaniei. Adicatelea tu sa ai voie sa circuli cu orice cazan pe ORIUNDE vrei tu iar pe ala de la tara sa-l obligi sa-si cumpere hibrida ca sa care pepeni la piata. BRAVO, te-ai gandit mult.
-
dan.sv7, marţi, 03.09.2019 12:47
In primul rand edikk ar trebui interzis pe acest site din 2020 pentru ca polueaza rubrica de comentarii cu aberatii. Nu cred ca este o masura drastica interzicerea doar pe timpul zilei, in centrul Bucurestiului, a unor masini care au minim 15 ani vechime. De unde stie edikk ca ala cu euro 3 face 5.000 km si cel cu euro 6 20.000??? gandirea ta nu are nici o logica. Iar chestia asta a ta cu interzicerea vanzarilor a nu stiu ce masini din 2021 este o gandire mai comunista decat a prea iubitului Nicolae. Pai i-ai cumparat tu masina omului respectiv sa ii interzici sa o vanda??
-
tr_gr_cl, marţi, 03.09.2019 15:40
trist pentru Bucuresti,bucurie mare pentru tzaranbetii de TR,GR,CL,DB, care au sufocat Bucurestiul de tot cu fumul lor de E46,Golf 4 alehash,Pot in continuare sa o "arda" nestingheriti prin Capitala ...
-
Edikkk, marţi, 03.09.2019 15:48
Ha ha ha, dle Dan Seven... Din 2020 din viitor... Mda... Şi vorbiţi de logică... De unde ştiu că face 5.000 cel cu euro 1-3 şi 50.000 cel cu euro 6 ?? Păi cel care are maşină euro 6 este mai nouă şi deci mai scumpă şi deci mai bogat şi deci are mai mulţi bani de combustibil şi eventual de hotel dacă se duce în alte localităţi ! Dăăhh Dar dvs vorbiţi de logică.... ha ha ha.... Interzicerea comercializării unor anumite maşini cu anumite norme, d specificaţii de la momentul legii înspre viitor este legală Interzicerea circulaţiei unor maşini deja înmatriculate este ilegală ! Vor urma procese, veţi vedea. Deci dacă cu logica nu le aveţi aşa bine, eu zic să comentaţi în dreptul dvs şi să mă lăsaţi în pace pe mine, ok?
-
Fany, marţi, 03.09.2019 16:53
Edikkk PRESEDIIINTEEE !!! Edikkk PRESEDIIINTEEE !!! (aplauze furtunoase) Macar in locu' lu' Veorica l-as pune....
-
dan.sv7, marţi, 03.09.2019 17:23
@edikk te las in pace dar am si eu o mare nedumerire. De ce esti asa impotriva acestei bune initiative a primariei privind masinile vechi si destul de poluante tinand cont de faptul ca esti mare fan al masinilor hibride si/sau electrice? Nu ti se pare o idee buna ca cineva in loc sa tina un vw, bmw sau mercedes euro 3 mai bine isi cumpara o dacia, opel sau un renault macar euro 5 daca nu isi permite sa isi ia o masina noua. ( mai ales ca e posibil sa se ofere vouchere sa ii ajute putin). Chestia e ca eu vad o gramada de masini euro 3 si 4 cu iphone x prins pe bord pornit pe waze sau youtube. Decat sa dea 1200€ pe tel (fie si in rate) isi lua o masina mai noua, dar ce crezi, nu le pasa cat polueaza masina.
-
Robotzelu, marţi, 03.09.2019 19:45
Uraaa! Mai multe beculețe de Crăciun cumpărate din bani publici. Nu, zău acum, a anunțat doamna ce face cu banii, sau asa, să fie acolo? P.S. Cred că mulți abia așteaptă să iși schimbe mașina pe un cuptor cu microune sau un prăjitor de pâine.
-
Edikkk, miercuri, 04.09.2019 06:04
Sunt pentru A NU IMPUNE CU FORŢA mai ales unor oameni fără posibilităţi financiare de a face ceva care nu pot face. Este crud şi grotesc să nu ai taxă de mediu auto, să nu ai un calendar de interzicerea comercializării a unor maşini cu norme vechi, să laşi să înmatriculeze deja anumite maşini vechi şi apoi să te răzbuni interzicându-le după. Nu ştiu este un om, are o familie cu mari probleme de sănătate. Îşi cumpără o maşină euro 3. O înmatriculează, are ITP valid şi nu o foloseşte mult, dar să ducă la spital multe rude bolnave care le are şi câteodată în Bucureşti, că acolo sunt unele centre medicale de stat şi nu există în altă parte. Nu poţi să interzici unui om, circulaţia cu maşina lui cumparată cu bune intenţii (statul nu i-a interzis cumpărarea de maşină euro 3), o îngrijeste bine are ITP valid !!! DUPĂ CE A CUMPĂRAT O. Este sadic. Şi să îi pun taxe acestui om sărac, cu care să plătesc bucureşteni bogaţi să le dea 10.000€ de la săraci celor bogaţi ca să importe maşini electrice. Trebuie să existe şi o umanitate şi corectitudine. Da, vrei să interzici poluarea? Ok. Fă un calendar de la care să nu poţi ÎN VIITOR sub nicio formă cumpăra sau vinde maşini termice sub euro 5 sau 6, să fie neapărat hibride, etc dar să te răzbuni pe cei care au deja maşinile cumpărate mi se pare o prostie crasă. Să fii tu ăla bogat (primaru Firea) şi să pui pumnul în gură cu forţa unor oameni săraci, mi se pare o grosolănie crasă, Asta în timp ce este plătită gras tare din banii celor mulţi şi deşi le ia taxe şi impozite nu este în stare să facă infrastructura Sau dă avize din prostie de construcţie de blocuri mamut lângă aceleaşi străzi mici în mod total idiot şi fără locuri de parcare PS ştiţi că la Iaşi dacă ai teren şi nu prevezi 2 (DOUĂ) locuri de parcare pe teren, nu îţi dă voie să construieşti casa??? Sau dacă nu prevezi 1 loc de parcare pe apartament, nu le dă autorizaţia de construire???
-
Edikkk, miercuri, 04.09.2019 06:14
Şi măsura trebuie să fie ÎMPOTRIVA CELOR care crează poluarea. Celor foarte bogaţi care NU FAC NIMIC benevol pentru a rezolva poluarea. Dar în mod sadic, statul, primăria, sunt gata să pornească la atac împotriva CELOR SĂRACI dar la cei REAL VINOVAŢI cei BOGAŢI nu le face absolut nimic !!!!! Este o ruşine !!! Tu statul trebuie să zici - măi Petrom, Rompetrol, OMV, Lukoil şi tot restul cu PROFITURI COLOSALE din 2020 sunteţi obligaţi ca pentru fiecare cuplu de alimentare benzină şi motorină de a instala câte o poziţie de staţie încărcare ELECTRIC şi una de alimentare GAZ METAN COMPRIMAT !!! Adică ai 6 blocuri de alimentare cu benzină / motorină în locaţia x, atunci eşti obligat să instalezi 6 blocuri de încărcare maşini electrice. Apoi tu producător Dacia şi Ford, poţi produce ce vrei DAR NU POŢI VINDE MAŞINI CARE să nu fie MINIM MILD HIBRID din anul X în România, apoi hibride, apoi plugin hibride etc Păi???? Ce fac le cumpăr maşinile în neştire fără nicio impunere celor bogaţi şi care trebuie să facă schimbarea dar mă iau de oamenii amărâţi şi săraci pe care mă răzbun pentru că eu statul român sunt laş ca să mă i-au de adevăraţii vinovaţi ????
Citeste si
-
INTERN | vineri, 22 noiembrieNoul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euroOpel a deschis comenzile pentru noul Frontera în România. SUV-ul de clasă subcompactă are un preț de pornire de 22.400 euro în țara noastră. Citeste tot
-
INTERN | vineri, 22 noiembrieProducția auto națională a crescut cu 19% în octombriePotrivit celui mai nou raport al Asociației Constructorilor de Automobile din România, producția auto din țara noastră a avut parte de o creștere de 19% în luna octombrie. Creșteri au fost înregistrate și raportat la ultimele 10 luni. Citeste tot
-
INTERN | miercuri, 20 noiembrieBrașovul interzice trotinetele închiriatePrimăria Brașov a interzis oficial trotinetele de închiriat în tot orașul. Serviciile de închiriere a trotinetelor nu vor mai funcționa în Brașov pentru o perioadă nedeterminată. Citeste tot
-
INTERN | marţi, 19 noiembrieNoul Renault 5 E-Tech a devenit mai accesibil. Start de la 26.900 euro în RomâniaRenault a deschis comenzile pentru noul Renault 5 E-Tech în versiunea Urban Range pe piața din România. Noua versiune propune un preț de pornire de 26.900 euro. Citeste tot
-
INTERN | marţi, 19 noiembriePrețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euroNoua Skoda Elroq este acum disponibilă în România. Pe piața noastră, noul crossover electric de dimensiuni compacte propune un preț de pornire de 35.000 euro. Citeste tot
Imaginati-va cum ar fi ca in fiecare oras sa fie o astfel de taxa. La fiecare agent de vanzari va trebui angajat un platitor de taxe de orase. Deci un dublu castig :)))