Mitsubishi Proudia şi Dignity, copii cu licenţă după Infiniti M

Publicat luni, 09.07.2012 12:26 de Bogdan Mirică

Mitsubishi va vinde în Japonia două modele premium noi. Se numesc Proudia şi Dignity şi sunt variante reinterpretate ale actualului Infiniti M.

Mitsubishi se pregăteşte să atace piaţa vehiculelor premium din Japonia cu două modele noi, botezate Proudia şi Dignity. Deşi numele celor două sedanuri nu ne spun nimic, trebuie să ştim că cele două propuneri sunt de fapt variante reinterpretate ale modelului Infiniti M, în varianta normală şi cea cu ampatament mărit.

Decizia de a prezenta publicului japonez două modele cu sigla Mitsubishi vine după semnarea acordului OEM. Acesta presupune schimbul de modele între cele două grupuri, Mitsubishi şi Nissan.

Pentru a individualiza cele două produse pe care şi-au aplicat logo-ul, niponii au înlocuit şi grila frontală. Proudia adoptă motorizările deja cunoscute din gama Infiniti, mai exact unităţile V6 de 3.7 litri şi 333 de cai şi 2.5 litri de 225 cai putere. În vreme ce entry-level-ul este disponibil doar cu propulsie spate, pentru motorul de 3.7 litri, Mitsubishi oferă şi tracţiune integrală.

În ceea ce priveşte modelul Dignity, acesta este mai lung cu 15 centimetri şi este pus în mişcare de un modul hibrid, de 365 de cai putere, preluat de la M35h.

  • Vasilica, luni, 09.07.2012 12:35

    Mult sub ce ofera europenii mai exact trio german de la design la partea tehnologica!!

  • BaditzaEx, luni, 09.07.2012 12:54

    dezamagitor :((, din partea celor de la Mitsubishi sa PREIA, preferam o reinterpretare a modelului Galant diponibil pe p-ta din SUA, Mitsubishi este prima marca de automobile din Japonia ( cum este Benz in Germania ) + aveam asteptari de a-si consolida o imagine universala pentru toata gama de modele disponibile pe toate pietele, cel putin asta era anticiparea ce se anunta odata cu grila Lancer preluata pe celalalte modele, iar dupa lansarea noului Outlander si prezentarea noului concept Colt ( Global Small )...sper sa-si gaseasca o identitate clara ...caci in ultima vreme numai au facut ( renuntarea la divizia Ralliart, ideea de a renunta, la cel mai emblematic model al sau EVO, care nici pana astazi nu se stie daca va mai avea un urmas clar - varianta EVO XI ( care s-ar putea sa fie un hibrid , asta dupa ce fanii au boicotat pe FB ) ).

  • Made in Japan, luni, 09.07.2012 12:55

    Pentru cilindreea ei sta foarte bine la capitolul tehnologie, iar japonezii le dau oricand lectii de fiabilitate nemtilor.

  • @BaditzaEx, luni, 09.07.2012 13:11

    @BaditzaEx Hey macar nu au preluat de la oricine. Au preluat de la o marca premium. Mitsubishi n-are masini premium in portofoliu.

  • Pinguinul_nuclear, luni, 09.07.2012 13:12

    @BaditzaEx-Corect! Mitsubishi chiar este prima marca de automobile din Japonia,are cam 142 de ani ,chiar pot zice ca este mai batran in industrie decat Mercedes-Benz cu vreo 16 ani,daca va aruncati o privire la istoria lor.Deci trebuie sa avem asteptari mari de la ei.Chiar produce niste modele exceptional de rezistente ,care fac fata pe orice tip de drum,mai ales in raliuri,desi sa faca o copie dupa licenta Infiniti M,mi se pare cam aiurea,desi acest lucru putea fi facut de Nissan ca doar al lui apartine concernul Infiniti.

  • cici, luni, 09.07.2012 13:29

    http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_Motors Mitsubishi's automotive origins date back as far as 1917, when the Mitsubishi Shipbuilding Co., Ltd. introduced the Model A, Japan's first series-production automobile.[7] An entirely hand-built seven-seater sedan based on the Fiat Tipo 3, it proved expensive compared to its American and European mass-produced rivals, and was discontinued in 1921 after only 22 had been built.[8] M Motors = Founded April 22, 1970

  • @Pinguinul_nuclear, luni, 09.07.2012 13:29

    142 de ani ? Nu exista o marca de automobile cu asemenea varsta. Mistsubishi si-a inceput existenta ca companie navala mica si a scos primul automobil in 1917. Din 1917 pana in 2012 sunt 95 de ani. Primele 3 marci in Japonia sunt: Toyota, Nissan, Honda. Exact in ordinea asta. Mitshubishi se lupta la fundul clasamentului cu Subaru si Mazda.

  • Pinguinul_nuclear, luni, 09.07.2012 14:16

    @@Pinguinul_nuclear-Ba exita .De fapt Opel este mai veche in industrie decat Mitsibishi cu vreo 8 ani.Iar eu m-am referit la cat de batran este Mitsubishi de cand a aparut nu ,de cand a inceput sa produca automobile.Asa am ajuns la rezultatul final ca Mitsubishi a fost fundat in 1970,pe mine nu ma intereseaza ca a produs mai stiu eu ce in domeniul naval,pe mine ma intereseaza ca cei de la Mitsubishi sunt capabili sa produca motoare foarte bune in orice domeniu.

  • Pinguinul_nuclear, luni, 09.07.2012 14:22

    La fel ca si Honda bineinteles-Honda este o marca care se pricepe in orice tip de domeniu la motoare.Ceea ce nu prea vezi la vreo marca Europeana acest lucru.

  • offfffff, luni, 09.07.2012 14:40

    Ce Opel mah? Mai aberezi mult? Mercedes-Benz a inventat primul automobil in 1886. Primul motor in 4 timpi a fost produs de Otto in 1876.

  • Pinguinul_nuclear, luni, 09.07.2012 15:03

    @offfffff-Mai bine pentru bunavointa ta citeste cate ceva din intoria automobilistica,si pe urma vorbi,ca sa nu existe discutii de prost gust. http://www.istoricauto.ro/istoria-marcii-opel.html Aici ai toate marcile de automobile si istoria lor dar eu ti-am dat la Opel acum,ca sa intelegi si tu.Ca multi de pe AM comenteaza berechet de prost inainte sa citeasca.

  • Pinguinul_nuclear, luni, 09.07.2012 15:06

    Si nu mai susoti despre Mercedes ,pentru ca nu a fost el primul brand aparut in industrie.Si inafara de motoare auto alceva nu mai stie sa produca.

  • BaditzaEx, luni, 09.07.2012 17:22

    @@BaditzaEx, No name, daca ai fi citit tot comentariul meu , in loc sa te arunci ca fata la maritis, ai fi inteles ca m-am referit la faptul ca aveam asteptari mai mari de la Mitsubishi, crezi , ca ai spus ceva inteligent ?!, cu ?!, aici este vorba de identitate, Mitsubishi este cea mai veche marca din Japonia si un intreg concern ( deci cu resurse considerabile ), cu ce ma incalzeste pe mine ca si client final, daca apare un Opel cu aspect de Audi , chiar daca comparatia este fortata ( pentru ca eu consider Mitsubishi mult peste unele marci europene ), si are si un palmares demn de invidiat ( in circuitul Paris - Dakar cel mai dur circuit din lume ), pe linga asta Mitsubishi a contribuit cu multe inovatii tehnologicepe care n-are rost sa ti le enumar tie acum, daca argumentul tau este , Mitsubishi nu este Dacia sau Skoda , Opel ... Mitsubishi ca si Honda, Subaru aveau o personalitate distincta , si-n privinta motoarelor si a designul si se pare ca in ultima vreme au pornit pe un trend descendent , Subaru face un model care se regaseste si-n portofoliul Toyota ( nu zic ca n-ar fi reusit, dar isi pierde din originalitate ( distinctism ), Honda ( cel putin parerea mea clar subiectiva a pierdut la imaginea inovatoare si proaspata cu noul Civic si motoarele sale - poate mai fiabile dar depasite comparativ cu concurenta ), iar Mitsubishi de la masini WOW ( Eclipse, 3000GT, EVO, Pajero - offroad veritabil si chiar si Outlander cu grila Lancer , care arata f bine, noul model pare fad ) incearca sa produca mai mult masini de volum , gen VW, ca si fan al acestei marci e normal sa fiu dezamagit .

  • AndreiRN, luni, 09.07.2012 18:13

    Multi citesc dar putini inteleg. Este amuzant cand romani nu se inteleg nici macar pe limba lor.

  • LauCalin, luni, 09.07.2012 20:59

    Eu cred ca este vorba de costuri. Mitsubishi s-ar parea ca isi dreste o masina premium sau cu aspiratii premium (spun aspiratii pentru ca Mitsu nu este un constructor premium). Iar din motive de costuri, a fost mai ieftin sa ia un Infiniti si sa-i schimbe sigla decat sa proiecteze o masina de la 0...

  • mip, marţi, 10.07.2012 01:16

    vai de capatinile lor ca rau au ajuns ! jenant ! @BaditzaEx .... ai vazut un galant pe drum, in realitate ? sint masini facute ca din birshca ! n-au nimic frumos in ele .... atit ca au o mecanica ceva mai bunicica .... de aia nici nu vind in sua/canada decit putin ..... si nici fiabilitatea nu le e grozava.

  • Samba, marţi, 10.07.2012 02:10

    Mai oameni buni,ce nu inteleg eu la unii de mai sus este ca ce conteza cand a inceput productia de automobile,conteaza cand afost fundata,o marca care a fost fundata inainte sa inceapa productia de automobile si care a mai lucrat si la altceva inainte,nu se poate numi o marca proasta,ia Mitsubishi,are cea mai lunga istorie.Produc niste masini foarte fiabile avand aceasta experienta in varsta de 142 de ani.Bravo lor!Iar @mip-consulta clasamentul de fiabilitate ca vad ca esti ''neinformat''. http://www.incont.ro/auto/cum-sa-dai-cat-mai-putini-bani-pe-reparatiile-masinii-topul-celor-mai-de-fiabile-marci-auto.html

  • @Samba, marţi, 10.07.2012 08:32

    @Samba, te bagi ca musca-n lapte. Raspunsul a fost pentru Pinguinul_nuclear ce scria ca "Mitsubishi chiar este prima marca de automobile (...) are cam 142 de ani ,chiar pot zice ca este mai batran in industrie (AUTO!!!!)" E O ABERATIE !!

  • Samba, marţi, 10.07.2012 10:28

    ''NO NAME'',pai chiar este mai batran .Daca nu stiai Mitsubishi este cea l mai batran brand japonez din industrie.Iar Mitsubishi fiind fundata inaintea la Mercedes,nu poti spune ca este o marca proarta ,deodata ce a produs si mai produce si altceva inafara de motoare pentru autovehicule.

  • LauCalin, marţi, 10.07.2012 10:57

    Samba, NU are legatura divizia de automobile cu altceva. Sunt departamente diferite. Si ca sa ma fac mai bine inteles, Volvo produce de la automobile, pana la motoare de vapoare, avioane, rachete sau utilaje grele. Asta inseamna ca sunt clar mai buni decat BMW, Mercedes sau Audi?

  • offff, marţi, 10.07.2012 11:27

    Industria automobilului e una, industria navala e alta ! Mitsubishi a intrat in industria auto acum 95 de ani. Greu de cap sunt unii.

  • Samba, marţi, 10.07.2012 14:27

    @offfff-Ti-am mai spus ca nu ma intereseaza cand au intrat ei in industria auto,pe mine ma intereseaza cand a fost fundata ca marca.Acum intelegi si tu?Nu asta conteaza cel mai mult la o marca,ci conteaza istoria acestei marci si ce au mai lucrat ei inainte sa inceapa si productia de motoare auto. @LauCalin-Ai dreptate putin.........Asa este ca in ziua de azi nu prea se mai tine cont care marca este mai tana si care mai batrana pentru ca si Honda produce aproape tot ce tine de motoare(motociclete,scutere,ATV-uri,jek sky-uri,etc),si este o marca mult mai tanara decat Mitsubishi,dar este si mai fiabila decat Mitsubishi.Deci nu se prea mai tine cont de varsta brandului respectiv.

  • Samba, marţi, 10.07.2012 21:26

    Cui ii pasa ce te intereseaza pe tine?! E vorba de niste afirmatii gresite !