Mitsubishi Outlander, în România de la 22.308 euro
Noua generaţie a lui Mitsubishi Outlander a debutat pe piaţa din România. Modelul pleacă de la 22.308 euro cu TVA inclus şi este oferit în două versiuni de motorizare, ambele de 150 CP.
M Car Trading, reprezentantul Mitsubishi în România a lansat oficial noul model Outlander pe piaţa naţională. Evenimentul de lansare a avut loc la Bibloteca Naţională din Bucureşti şi s-a bucurat de prezenţa lui Tomohisa Nishina, preşedinte şi CEO Mitsubishi Motors Europe. Pe lângă design-ul revizuit, modelul are o nouă generaţie de motorizări, un sistem de tracţiune intregrală nou şi este oferit în compania a două motorizări. Pe piaţa din România, Outlander pleacă de la 22.308 euro cu TVA inclus. Cea mai ieftină versiune diesel porneşte de la 28.508 euro cu TVA inclus. Clienţilor li se oferă atât transmisii manuale, cât şi transmisii automate. Astfel, cea mai ieftină bersiune MIVEC cu transmisie automată pleacă de la 29.748 euro cu TVA inclus, pe când cea mai ieftină versiune diesel automată pleacă de la 33.344 euro cu TVA inclus.
Outlander este oferit atât în versiune cu tracţiune 4x2, cât şi în versiuni cu tracţiune 4x4. Cu excepţia versiunii de bază, echipată cu un motor 2.0 MIVEC de 150 CP şi 195 Nm, toate versiunile lui Outlander sunt oferite în standard alături de un sistem de tracţiune integrală. De asemenea, toate versiunile dispun de Start-Stop, pentru a reduce emisiile de CO2 şi consumul de carburant. SUV-ul nipon este oferit şi în versiuni cu şapte locuri.
În raport cu generaţia precedentă, Outlander marchează o schimbare majoră de design. Reprezentanţii mărcii japoneze spun că designerii au urmat o logică numită "Solid-Safe-Simple" (Solid-Sigur-Simplu), noul Outlander fiind caracterizat de linii curate şi detalii simple, care ar trebui să-i confere un design agreabil vreme de mai mulţi ani, evitând problemele apărute cu modelele care vin pe piaţă cu un design futurist, care se dovedeşte a fi neatrăgător pe termen lung.
NOUL Mitsubishi Outlander vs. CONCURENŢA DIRECTĂ |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D Invite 4WD |
150 | 5.5 | 9.7 | 28.508 |
Mazda CX-7 2.2CD Emotion |
173 | 7.5 | 11.3 | 30.030 |
Nissan X-Trail 2.0 dCi Confort |
150 | 6.4 | 11.2 | 29.790 |
Kia Sorento 2.0 CRDi 4x4 Base |
150 | 6.1 | 11.1 | 31.172 |
Chevrolet Captiva 2.2D LT 4WD 5STR |
163 | 6.4 | 11.0 | 28.950 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
Via Mitsubishi
Se pare ca si-au facut temele cei de la Mitsubishi. Masina este inchegata bine din punct de vedere estetic. La interior este placuta, in stilul unui suv... La motorizari au mers pe o linie conservatoare, uitandu-se bine in orgada vecina. Nu cred ca si-au propus sa revolutioneze piata si sa pastreze agilitatea sportiva pentru ASX. Un SUV offroader nu are nevoie de sute de cai. Mai ramane de demonstrat ce stie sa faca pe sosea si in afara ei. Probabil ca vom afla asta din teste viitoare. Am un Forester si la acest punct singurul lucru care ar putea fi peste acest outlander in reprezinta calitatile dinamice. P.S. Ce cauta in lista Kia Sorento 4x2? Mai corect ar fi fost 4x4 daca tot se fac comparatii. La fel si cu Captiva 2WD.