Mitsubishi Mi-Tech Concept a fost expus la Tokyo: prototipul are patru motoare electrice și o turbină cu gaze cu rol de range extender
Mitsubishi a lansat conceptul Mi-Tech în cadrul Salonului Auto de la Tokyo. Prototipul niponilor integrează un sistem plug-in hybrid cu patru motoare electrice și o turbină cu gaze în rol de range-extender.
Mitsubishi a publicat primele imagini și detalii referitoare la conceptul Mi-Tech. Acesta a fost expus în premieră în cadrul Salonului Auto de la Tokyo și va rămâne doar un studiu, producătorul nipon fiind convins că nu vom vedea și o variantă de producție.
Mitsubishi Mi-Tech propune o versiune îmbunătățită a actualei filozofii de design. Partea frontală, denumită Dynamic Shield, este echipată cu o grilă mult mai generoasă, cu blocuri optice noi și cu un spoiler gândit pentru a face față în off-road. Prototipul producătorului nipon nu are nici plafon și nici uși, și se apropie foarte mult de conceptul unui buggy.
La interior, constructorul a pregătit un nou sistem HMI (human machine interface) capabil să proiecteze informațiile direct pe suprafața parbrizului. Instrumentarul de bord este unul complet digital, iar planșa de bord integrează acum o serie de butoane fizice. Pe tunelul median, japonezii au optat pentru amplasarea controller-ului rotativ și a selectorului transmisiei.
Mitsubishi Mi-Tech dispune de un sistem de propulsie plug-in hybrid (PHEV). Japonezii au pregătit patru motoare electrice, câte două pe fiecare punte, care funcționează cu energia electrică produsă de o turbină cu gaze. Aceasta din urmă va putea funcționa cu motorină, kerosen sau alcool. Oficialii Mitsubishi nu oferă detalii cu privire la puterea totală a sistemului plug-in hybrid și nici la autonomia oferită.
Totuși, reprezentanții companiei au menționat că sistemul de propulsie generează "o putere impresionantă ținând cont de dimensiunile și masa totală a acestuia". În trecut, Mitsubishi a anunțat că acest sistem de propulsie este ușor și compact și poate fi utilizat pe vehicule de serie. Deși Mi-Tech va rămâne doar un prototip, sistemul PHEV de propulsie ar urma să fie utilizat în viitor pe o serie de SUV-uri compacte și medii.
Am greşit, nu este cu aer comprimat sau CNG. oricum foarte intersant conceptul dacă este cu alcool.