Miroase a trădare? Fost șef la Ferrari, numit în fruntea constructorului rival Lamborghini
După ce a condus divizia de Formula 1 a celor de la Ferrari vreme de șapte ani, Stefano Domenicali a acceptat funcția de președinte Lamborghini. El îl înlocuiește pe Stephan Winkelmann, plecat să coordoneze modelele de performanță Audi RS.
În interiorul Grupului Volkswagen continuă mișcările de personal. După ce mai multe capete au căzut în urma scandalului Dieselgate, iar managerii s-au văzut nevoiți să accepte funcții de conducere pe care nu și le doreau, aflăm despre mutări noi, apărute în conducerea Lamborghini. Bineînțeles, fără o legătură directă cu scandalul Dieselgate.
Potrivit unui comunicat de presă, Stephan Winkelmann, omul care a stat în fruntea Lamborghini din 2005 și până în prezent, se va despărți de marca sa de suflet. Winkelmann a fost numit președintele diviziei de performanță Quattro, în locul lui Heinz Hollerweger, retras din funcție cu onoruri, după 40 de ani de activitate în cadrul Audi.
Prin urmare, Winkelmann va fi nevoit să lase supercarurile exotice în favoarea unor modele de performanță ceva mai pământești, care se bat cu produsele diviziilor omoloage: BMW M și Mercedes AMG. Fostul șef Audi va fi responsabil de toate produsele AUdi RS care vor ieși de sub umbrela diviziei Quattro.
Stephan Winkelmann și-a început cariera în anul 1991, când a fost angajat de Mercedes. A urmat apoi o perioadă petrecută la Fiat, începând cu anul 1994. În cadrul companiei italiene a fost șeful comitetului de conducere al Fiat Austria, Elveția și Germania. Din 2005 și până în prezent, Winkelmann a fost responsabil de soarta brandului Lamborghini, pe care l-a ajutat să crească și chiar să atingă un nou record de vânzări în anul 2015: un total de 3245 de unități produse.
Frâiele constructorului din SantAgata Bolognese vor fi preluate, culmea, de un om din barca adversarilor: Stefano Domenicali, cel care a condus echipa de Formula 1 a celor de la Ferrari.
Angajat al constructorului din Maranello încă din 2001, Domenicali a fost cel care l-a înlocuit pe Jean Todt în fruntea echipei de Formula 1 în anul 2007. A reușit să aducă un titlu Scuderiei, însă a părăsit echipa în aprilie 2014. Din noiembrie 2014 el era angajat Audi și se credea că va conduce constructorul din Ingolstadt în Formula 1.
Tradare,tradare,dar s-o stim si noi,vorba lui Farfuridi,nu?Orice s-ar spune intotdeauna un Lamborghini a fost mai interesant decat un Ferrari.