Mini estimează încă un an cu vânzări record: tranziție “naturală” către un brand electric
Mini se așteaptă ca 2017 să fie un nou an cu vânzări record, iar șeful companiei anunță o “evoluție naturală” către un brand electric.
Mini va lansa primul său model de serie electric în 2019, având la bază Mini Electric Concept. Ultimii 3 ani au fost încununați de succes, compania înregistrând vânzări în creștere, după cum a declarat șeful Mini, Peter Schwarzenbauer.
“Dacă lumea nu se schimbă complet în următoarea perioadă, vom avea încă un an cu vânzări record. De când am lansat noua generație de hatchback-uri în 2014, am înregistrat recorduri anual. Suntem un brand urban, așa că evoluția naturală este să devenim un brand electric”, a spus oficialul.
Însă, Peter Schwarzenbauer a dezmințit informațiile potrivit cărora Mini va deveni brand complet electric până în 2025.
“Este greu de prezis, sunt foarte mulți factori care pot influența acest lucru, dar nu cred că vom deveni un brand 100% electric până în 2025”, a explicat el.
Mini va continua să investească în direcția mașinilor 100% electrice întrucât “majoritatea clienților se află în zona marilor orașe”.
Via Autonews