Mercedes va renaşte numele Maybach pentru o versiune de lux a lui S-Klasse în această toamnă

Publicat vineri, 18.04.2014 14:48 de Bogdan Mirică

Mercedes-Benz S-Klasse Maybach va fi numele celei mai luxoase versiuni a navei amiral germane. Modelul va creşte în dimensiuni şi va fi echipat cu materiale demne de Bentley şi Roll-Royce.

Deşi a stins istoria brandului Maybach din cauza evoluţiei financiare slabe (doar 200 de unităţi vândute în 2011), Mercedes intenţionează să păstreze numele pentru o viitoare versiune de top a actualului S-Klasse, capabilă să concureze cu produse similare din curtea Bentley sau Rolls Royce.

Daimler a oprit producţia la Maybach cu şase luni înainte de termenul anunţat

Versiunea Maybach a actualului S-Klasse va avea un înalt grad de personalizare, va beneficia de piele exclusivistă, de nuanţe de caroserie unice şi de lemn nobil. Totul pentru a atrage clienţii bogaţi din Statele Unite, China sau Orientul Mijlociu.

Şi pentru că ţinteşte tocmai aceste pieţe, S-Klasse Maybach va fi dezvăluit simultan în cadrul a două Saloane auto importante: cel de la Los Angeles şi cel de la Guangzhou din China.

Potrivit unor surse citate de Reuters, modelul va costa dublu faţă de actualul Mercedes S600, prezentat în primăvară la Geneva şi etichetat la 165.000 de euro. Viitorul Mercedes S-Klasse Maybach va avea un ampatament cu 200 de mm mai mare decât al unei versiuni standard pentru a garanta un spaţiu generos pasagerilor de pe locurile din spate.

Modelul va deveni astfel cea mai lungă limuzină Mercedes de pe piaţă, până la apariţia variantei Pullman. Aceasta din urmă va transforma actualul S-Klasse într-un model mai lung cu aproximativ un metru, pentru că aceasta este valoarea cu care va creşte ampatamentul.

În aceste condiţii, pe locurile din spate vor fi instalate patru scaune opuse. Preţul va fi direct proporţional cu dimensiunile şi luxul oferit: aproximativ un milion de euro.

via carscoops

  • Dex, vineri, 18.04.2014 15:10

    De fapt, era mai bine daca Maybach ar fi fost un model de Mercedes de la bun inceput.

  • HECTOR, vineri, 18.04.2014 17:17

    interesant...sa cumpari ...aproximativ aceeasi caroserie ,cu ceva imbunatatiri...la un alt pret si o alta sigla..hmm,ciudata strategie...asemanotor dar intr-un sens,oarecum opus se intampla cu audi a4...care dupa ce murea in 2008(ma refer la acel model)renastea prin seat,exeo,ma rog fel si fel de strtegii...bani sa fie,ca optiuni ni se ofera...pe tote palierele si gusturile. ideea cu pullman-ul revine,ceea ce e inca o...obtiune,zic eu,buna in ideea diversitatii de oferte si pretentii(ca aici nu mai e cazul de preferinte)

  • Scorpionul.negru, vineri, 18.04.2014 17:38

    Eram sigur ca nu o sa moara Maybach....era pacat de marca sa fie din nou in umbra. Dar sincer nu vad ce materiale mai bune ar putea sa puna in el cand acum e totul numai piele fina si lemn....ce sa ii mai faca ? Eventual o versiune lunga sa inlocuiasca 62 (S)-ul....

  • ioi, vineri, 18.04.2014 18:35

    imi place f mult S class; de fapt din clasa de lux as alege S63 amg, darrrr pt o persoana care-si va permite un maybach mi se pare injositor sa ai o masina care la exterior arata practic identic cu un S350cdi care si-l va lua un proprietar de shaormarii din bucuresti peste vreo 3 ani cand va fi vreo 30 k euro... asta daca nu va aparea iar S250 CDI, cel mai ieftin din gama. la vechiul maybach era mai ok; stiai ca nu vei fi confundat cu un patron de shaormarii care are 30k sa-si ia S.

  • demin2609, vineri, 18.04.2014 19:50

    regele a murit,... long live the king!

  • Inexo-cuantic, vineri, 18.04.2014 22:23

    Este greu sa bata doi colosi ai tehnicii si luxului. Iar aici ma refer la Rolls Royce si Bentley, marci pe care nu le va putea bate in veci nimeni ca calitate si originalitate proprie british. Sa auzim numai de bine!

  • @ inexo-cuantic, vineri, 18.04.2014 23:11

    originalitate si calitate proprie british... mda... :)))))))) BMW si VW = Rolls si Bentley Daca RR Ghost e un Seria 7 mai luxos si mai mare, iar Bentley Continental si Flying Spur sunt facute pe baza lui VW Phaeton, atunci un S-Klasse are toate sansele sa le ia fata.

  • Lache, sâmbătă, 19.04.2014 05:16

    Originalitate proprie british.......Originalitate proprie..........Ditamai pleonasmul!!!!!!! Rolls are motoare si cutii BMW.Bentley lucra cu motoare germane.Chiar ca pleznesc de originalitate.Restul este englezesc,si e chiar de calitate extraordinara.Sunt rafinate! Heh,heh,heh...........Si alcoolul este rafinat!

  • dany, sâmbătă, 19.04.2014 09:36

    Foarte buna ideea (mai ales prin prisma pastrarii numelui Maybach) dar pretul asta s-ar fi justificat doar daca ar fi avut o caroserie proprie. Probabil Daimler-Benz va face peste 100 000 euro profit la fiecare model vandut!

  • inexorabil, sâmbătă, 19.04.2014 18:35

    @inexo-cuantic, tot nu pricep de ce a trebuit sa scornesti struto-camila nick-ului tau...Normal ca lumea te ia peste picior daca asociezi o minciuna evidenta cu o gafa de exprimare. Ma indoiesc ca nu stiai de "esenta" germana a tehnologiilor aplicate de cei doi colosi istorici ai superluxului mondial. Te rog, adopta alta identitate personala si fii mai atent la ce scrii...Ba chiar iti vand un pont istet: reaparand cu alt nick, nu vei da nimanui de banuit cine ai fost initial , plus ca ai avea imensa sansa de a-ti pastra obrazul curat si finut (hotul neprins se cheama negustor cinstit ;) ). In locul tau, eu asa as proceda. Desigur, nu este un sfat demn de noaptea Invierii Domnului, dar viata seamana cu o jungla, nu? O jungla in care trebuie uneori sa fii si vipera, nu intruna piton.

  • @inexorabil, sâmbătă, 19.04.2014 23:11

    te rog da-ti si domnia ta cu parerea despre a3, legat de premiul castigat. apreciez comentariile 'matale, in special stilul "literar" in(exo...)...confundabil

  • inexorabil, luni, 21.04.2014 12:12

    În primul rând, Hristos a înviat! În al doilea rând, apelativul "matale" mă îmbătrâneşte - încă mai vreau să mă bucur de tinereţea mea mirifică pe aceste plaiuri mirobolante, alături de un popor fenomenal per ansamblu :) A3? Din păcate, eu nu lucrez decât cu A4. Coli xerox, desigur. Glumesc! Serios acum, ştii ce nu-mi place la Audi? Faptul că nu mai semnifică acea marcă "rebelă" de prin anii '70-'80, care îi sfida chiar şi stăpânii lor de la VW. Oare ar mai putea apărea vreodată un model demenţial ca miticul Sport Quattro, care muşca efectiv din traseele prăfuite ale raliului mondial? 2 secunde la "plajă"...Cred că n-aveai timp să realizezi ce înseamnă această dulce nebunie, că deja decolai. Dar lumea mă întreabă de A3. Nostim! În fond, nu înţeleg de ce Audi nu se concentrează pe R8 şi A8. Atât! Ce rost are să "dublezi" într-un mod ceva mai stilat Golful, Passatul sau Touaregul? Doar sportul şi luxul ar trebui să puncteze coordonatele celor patru inele. Însă, în majoritatea cazurilor, eu văd o strategie de...volum, la grămadă cu VW şi Skoda, care ambele - să mă ierte Dumnezeu - mi se pare că încep să arate chiar mai atractiv decât Audi!? Evident, se impune de urgenţă un "taifun" arhitectural la Ingolstadt, deoarece, cu acest desen în general platitudinal, cu motoarele din "banca de organe" VAG, cu platformele "modulare" şi cu alte trucuri de "reducere a costurilor", eu, unul, aş pierde esenţa clasică a lui Audi într-un ocean globalo-platfusist...