Mercedes va oferi o siglă iluminată pentru modelele sale (VIDEO)
Mercedes anunţă că în lista de opţionale a mai multor modele din gama sa va fi inclusă şi o siglă iluminată cu lumină LED. Preţul opţionalului este de 300 de euro.
Mercedes caută să pună cât mai bine în valoare logo-ul care a consacrat brandul de-a lungul istoriei. Steaua pe care oricine o asociază cu numele brandului din Stuttgart a fost mereu pusă în valoare de germani, fiind amplasată fie în grilă, fie pe capotă.
Acum, Mercedes a decis să evidenţieze şi mai bine logo-ul său cu o inovaţie tehnică ce se va regăsi în lista de opţionale a mai multor maşini existente în gamă. Folosind fibră optică şi lumini de tip LED, Mercedes a reuşit să ilumineze logo-ul său, astfel încât steaua să fie vizibilă şi pe timp de noapte.
Potrivit comunicatului oficial, sigla din interiorul grilei este iluminată doar atunci când automobilul este staţionar. De asemenea, ea se luminează atunci când maşina este descuiată, când se opreşte motorul sau când portierele sau portbagajul sunt deschise. Odată ce ele se închid, sigla mai luminează pentru încă 15 secunde.
Opţionalul se regăseşte deja în lista modelelor M-Klasse şi GL, urmând să fie inclus în perioada imediat următoare şi pe C-Klasse, CLS şi E-Klasse facelift. Tehnologia nu va fi disponibilă pe modelele care vin echipate cu tehnologia Distronic sau Distronic Plus. Preţul pentru inovaţia estetică este de 300 de euro.
via worldcarfans
-
ala, joi, 28.02.2013 11:51
Abia astept sa ajunga in jegu de romanica sa vedeti ce iluminare dupa cateva sute de km.In Europa o exista o tara mai jegoasa ca romania? In Africa poate ca da, desi nu sunt sigur....
-
tzenu_bmw, joi, 28.02.2013 13:12
300 euro........mi se pare un chilipir.... cum au sunroff-ul care devine transparent la 8-10k euro(k obtiune)
-
qwer, joi, 28.02.2013 13:32
cu sigla aia luminata poti sa dai fleshuriii la popor sa se dea din drum.....???
-
MRC, joi, 28.02.2013 14:24
Partea cea mai frumoasa la sigla Mercedes este faptul ca este tridimensionala. Reflecta lumina in anumite pozitii si are un aer premium. Mi se pare ca Mercedes se indeparteaza de la caracterul premium prin artificii de genul asta. Iluminata, sigla sigla pare anosta, fada, plata. Este doar un desen, o sigla de restaurant iluminata din interior cu LED. Oare isi dau seama (dar nu realizeaza) ca designul automobilelor pe care le produc nu mai diferentiaza masinile in trafic? Si incearca in acest fel sa puna accent pe marca Mercedes-Benz? Incepand cu GL si cu E-Klasse face-lift, partea din spate a masinii nu mai are originalitate. La GL, stopurile seamana cu cele de la BMW (aici chiar ar trebui sa puna sigla luminata si in spate). Iar cele de la E-Klasse FL sunt o combinatie de Subaru Legacy si Lexus. Ca sa nu mai spun de stopurile clasei A care sunt inspirate tot de Subaru (vezi modelul XV). Macar Audi, chiar daca a facut ca toate modelel sa semene intre ele, este usor de recunoscut (noaptea) pe sosea. Mercedes inca se chinuie. Si cand te gandesti ca imi placea, la un moment dat, marca asta......
-
unckle, joi, 28.02.2013 15:29
@MRC - sunt destul de sigur ca un MB se distinge in trafic :) (treaba este valabila pentru toate marcile .. dar MB sare in ochi si daca nu esti foarte bine antrenat)
-
CCC, joi, 28.02.2013 16:03
Cam tiganie zic eu.
-
imagine!, joi, 28.02.2013 18:38
manelarii nostri se vor da in vant...inca un motiv sa-si ia merc
-
Mafia, joi, 28.02.2013 19:30
Minunat! :D
-
LauCalin, joi, 28.02.2013 20:49
Clipul de mai sus prezinta bine motivul pentru care Mercedes a facut chestia asta. Mie mi se pare o idee buna care sigur va prinde... e drept ca atat la cocalari cat si adevaratii fani ai marcii.
-
Mafia, joi, 28.02.2013 20:53
@LauCalin, Ce iti mai place si tie ironia,la fel ca mine recunosc ca si eu ma jenez la asemenea lucruri :D Dar oare nu avea si Lexus si Toyota emblema luminata? Cele hybrid care au fond albastru ma refer.Sunt fostforescente sau luminate.
-
LauCalin, joi, 28.02.2013 22:33
Asa, si?
-
LauCalin, joi, 28.02.2013 23:34
Fii serios! Cand se va mandri si Lexus cu o istorie precum Mercedes (adica niciodata) atunci sa-mi spui de epatari! Daca e sa privim dpdv al industriei si culturii auto, cei care pot fi comparati cu Mercedes sunt foarte putini si in niciun caz vreo marca japoneza. Poate doar Cadillac care a fost multi ani echivalentul american al lui Mercedes. Revenim la vechea poveste: aici e vorba si de cultura si istorie auto, iar Mercedes are o istorie si o cultura frumoasa. Mercedes este printre putinii care o spue de fiecare data cand au ocazia. Se mandreste cu trecutul ei si are si de ce. Aici nu e vorba de fiabilitate japoneza indestructibila, ci de istorie, cultura, pasiune si daruire... lucruri pe care nu le poti avea peste noapte, precum fiabilitatea. Mercedes continua povestea lui SL inca din anii '50, al clasei G de la sfarsitul anilor '70, primul airbag a fost intr-un Mercedes, la fel si ESP-ul, sistemul antirasturnare cu barele care ies din spatele scaunelor la masinile decapotabile, primul sistem ABS... masini care au parcurs milioane de km (si vorbim de masini din anii '60 si '70, cand unde erau japonezii?), motoare V12 inca din anii '30, a castigat orice competitie de raliuri la care a participat (apropo, iti amintesti cum a plecat Toyota din F1 in 2009?... ce facea Toyota cand Mercedes castiga raliuri de anduranta in anii '30) etc. etc. Deci da, mi se pare un lucru firesc ca Mercedes sa-si lumineze sigla. Pentru ca, repet, are de ce. Cocalarii si snobii agata pitipoance cu un Mercedes. Pasionatii de masini se inclina in fata acestei marci. Asta e marea diferenta dintre Mercedes si restul. Insa mult prea putini o inteleg. ;)
-
unul, vineri, 01.03.2013 00:12
Toyota in anii "30 se gandea cum sa inventeze hibridul si dupa 67 de ani de "gandire" l-au scos in "97, dar intre timp ce-a facut? Pai au mai inventat destule chestii pe care europenii le-au copiat, in special nemtii( cred ca si bomba atomica tot japonezii au inventat-o dar binenteles ca nemtii au furat ideea si le-au fabricat-o americanilor), dar cea mai mare inventie s-a numit Corolla care dupa 15 generatii si acum incanta milioane si milioane de clienti cu inventiile adunate in lunga istorie de inventivitate Toyota. Si-n incheiere, la sfarsitul anilor "90 au inventat Lexus, care dupa primele modele a inceput sa fie copiat la greu de Mercedes si altii, aceasta practica de fapt continua pana astazi. Concluzia mea ar fi ca regele neincoronat la premium este fara indoiala Lexus, o marca ce a reinventat luxul, pana la urma adevarul va iesi la iveala.
-
LauCalin, vineri, 01.03.2013 00:39
Amice, luxul adevarat nu a fost inventat cand a aparut Lexus. Probabil ca habar nu ai ce masini aveau Cadillac sau Mercedes cand Toyota nici nu se gandea sa faca masini. Sa atingi 200 km/h in anii '30 e ca si cum te-ai lauda ca acum ca masina ta depaseste 350 km/h. Cam asa ceva faceau marcilea astea doua si Duesenberg sau Bentley cand industria auto japoneza nici nu conta. Apropo, cand Bentley castiga raliuri si Duesenberg insera lemn de nuc sau trandafir in bordul masinilor de serie si aveau motoare de 200 CP (prin anii '30) japonezii nici nu stiaau ce e ala automobil. Si te pomenesti ca doar clientii Corolla sunt fericiti... :)) Poate sunt fericiti ca sunt fiabile, in rest nu prea au motive de ce sa fie fericiti. Si apropo, ce inovatii asa interesante a avut Toyota de i-au copiat nemtii? Ia omoara-ma (presimt ca imi vei da "peste bot" cu Prius).
-
unul, vineri, 01.03.2013 00:43
Nu am cu ce sa te omor, m-ai prins, am uitat sa semnez la sfarsit ca totul este un pamflet:). Dar cam asa suna discursurile unora, vroiam sa vad si eu cum arata daca citesc de mai multe ori, poti ajunge sa crezi.
-
zarnesteanu, vineri, 01.03.2013 01:16
@LauCalin :):):):) Din primul rand al lui "unul" puteai sa-ti dai seama ca face misto :) Daca-mi permiti un sfat ... Ai inceput sa iei voturi negative. Din proprie experienta iti spun ca nu mai ai mult pana sa-ti sara de gat stim noi cine. Ar fi pacat pentru ca esti intre putinii care nu avea treaba cu nimeni pe-aici. Cu mici (si extreme) exceptii, bineinteles. Sper sa ma insel :)
-
pesso, vineri, 01.03.2013 02:54
Chiar nu a vazut nimeni????O fi o noutate pentru autoturismele Mercedes,au introdus sigla iluminata pe camioanele lor de aprox un an!! :))
-
gelu, vineri, 01.03.2013 10:32
pai prima data si eu credeam ca sigla iluminata la tirurile merc e initiativa soferului. Apoi am mai vazut unul si inca unul si inca unul....N-arata rau. Pentru un tir. Dar ajungem (indiferent daca e merc sau orice alt automobil) sa ajunga un fel de pomi de craciun pe roti. E ok sa fii vizibil, dar pana si noaptea trebuie vazuta sigla? La ce ajuta? Ca sofer, noaptea, primul lucru care ma intereseaza cand vine unul din fata e sa ii identific marca. Da, asta e prima mea grija, nu faptul ca EXTREM de multi merg cu luminile prin copaci (sau ochii mei). Din pc de vedere al clientului e o optiune imposibil de NEbifat. Unde merge mia.....
-
zarnesteanu, vineri, 01.03.2013 12:07
Deocamdata! Mercedes nu oferta emblema luminata pe autoturisme decat atunci cand vehicolul este stationar. Spune clar in text. Odata ce a pornit, in 15 secunde s-a stins. Deci nu va faceti griji ca ii orbiti pe unii, ii derutati, etc :):):) Daca va prinde bine la public si va fi cerere din partea spectatorilor, atunci se schimba treaba.
-
LauCalin, vineri, 01.03.2013 22:08
Zarnesteanule, sincer faptul ca primesc manute verzi sau rosii e ultima chestie care ma intereseaza cand postez. Nu scriu aici pentru ca cineva sa fie sau nu de acord cu mine... imi spun o parere, o sustin cu argumente si cine zice ca mine, bine... cine nu, sa fie sanatos, atata timp cat nu ma jigneste. Ca la noi e mai simplu sa jignesti decat sa intelegi (ca sa intelegi tre' sa-ti pui niste "rotite" din cap in miscare, rotite care de multe ori sunt ruginite). Iar in privinta faptului ca pe unii ii vor deranja comentariile mele... nu pot sa spun ca sunt prieten cu cineva de aici. Suntem doar "vecini de site". ;)
-
Sandiski, sâmbătă, 02.03.2013 00:42
Ca fan si fost proprietar de Mercedes mi se pare ceva dezgustabil.Macar cu problemele de turbo sper sa fi rezolvat. @LauCalin,ce istorie prietene? -Istoria ca erau sa dea faliment? -Istoria ca au dat gresi la inceput cu motoarele CDI? Despre care istorie banala a acestei marci zici? Din punct de vedere estetic si constructiv Cadillac si Lexus il bat cu ochii inchisi.Inainte Mercedes era cel mai tare insa acum nu .Acum sunt altii peste el si la fiabilitate si la alte aspecte.In plus ma enerveaza la culme geamurile la manivela existente la versiunile de baza gen A si B class.Iar zavoarele de inchiderea usilor nu se mai poarta pe usi cum are '' Loganul'' ,ci integrati in usi cu niste senzori. In plus lol......suntem in 2013 ,puteau macar saaiba geamuri cu actionare electrica clasice,doar vorbim de premium am pretentii de la o marca premium sa imi ofere calitati premium.Ce fel de premium mai e asta daca am confort de Logan in spate? .Pacat, mare pacat ,ca fost proprietar spun cu mana pe inima ca imi pare rau pt ceea ce i-au facut. Cadillac si Lexus se pot bucura de suprematia unui producator pur premium.
-
zarnesteanu, sâmbătă, 02.03.2013 01:04
LauCalin, ma refeream la faptul ca numarul mare de manute rosii din ultimul timp sunt un indicator ca agresivitatea devine tot mai incontrolabila. Normal ca voturile au importanta doar pentru imaturi, care reactioneaza ca la gradinita cand primesc stikere de culoarea copiilor cuminti sau mai putin. Daca s-ar limita doar la voturi, tot ar fi o treaba. Dar cand un cartonas rosu nu le mai e de-ajuns, atunci incepe circul. Iar observatia mea se limita doar la atat. Te paste "circul" :)
-
altu nu ala, sâmbătă, 02.03.2013 07:33
@zarnasteanu "Cu cateva zile in urma niste vajnici cititori ai AM nu stiau cum sa hahaie mai tare..." "In plus, iar mi-aduc aminte cum sareau de fund in sus aceeasi vajnici cititori ca VW/Audi mint in legatura cu consumul" "n-as cumpara niciodata atata vreme cat am o umbra de constiinta si un dram de minte in cap" si nici macar nu fusesesi provocat mai lasa moarta ca macane
-
LauCalin, sâmbătă, 02.03.2013 13:05
"Ce fel de premium mai e asta daca am confort de Logan in spate?" Daca pentru tine confortul dintre un Mercedes si un Logan il face o macara de la geamul din spate (care apropo, este la fel si pe Seria 1 si pe A3), ma bucur ca ai renuntat la Mercedes. Si ai facut o treaba buna. Pentru ca de banii de pe un Mercedes Clasa A iti poti cumpara 2 Dacii Logan full si esti fericit maxim. Nici la motoare diferente nu sunt, pentru ca DCI-urile lui Renault sunt si pe Clasa A. mai conteaza peste 60 de piese de baza ale motorului au fost schimbate de Mercedes? Si referitor la CDI-uri... probleme sunt peste tot. Si chiar si asa CDI-urile pot parcurge multe sute de mii de km fara probleme prea mari. Dar problema este alta: muti cred ca daca si-au cumparat Mercedes, si-au cumparat tanc, ca este indestructibil. Apropo, Mercedes nu era sa dea faliment, ci baga service-urile in faliment in anii '70. Chestia asta o mai faceau doar Volvo si SAAB. Iar asta era unul din motivele pentru care vanzarile erau in scadere. Oricum cea mai buna masina din lume este considerata a fi Clasa S de multi ani. Dar n-are importanta, ca cei care spun asta sunt niste fraieri.
-
@Sandiski, sâmbătă, 02.03.2013 13:39
Unul singur abereaza pe acest site, printre altele, de zavoarele de inchidere , de sigurante puse pe usi in interior, acela este @mafia, pinii de la usi si manivelele, apoi mai era unul @samba care abera cu falimentul Mercedes in anii "70, esti penibil amice @mafia sau care mai esti, Sandi:0
-
Sandiski, sâmbătă, 02.03.2013 13:56
@LauCalin De fapt S class a fost cea mai buna masina din clasa ei acum multi ani cand nu prea exista concurenta in segmentul F .Poate Jaguar XJ si inca cateva erau pe atunci.Dar acum suntem in prezent,nu mai comparati prezentul cu trecutul,in plus nu ai inteles nimic din ce am spus.Dar nu este asta o problema.Si Mercedes ML a fost cel mai performant SUV la aceea vremea cand a aparut,insa acum concurenta ataca si ataca si ataca si vrea sa atace cat mai multe segmente compacte-medii-citadine etc. Si nu am inteles fraza de jos '' Dar n-are importanta, ca cei care spun asta sunt niste fraieri ''...........???????????? Adica ce vrei sa spui ca eu sunt fraier ca am condus pana acum 2 Mercedesuri??
-
@Sandi bell, sâmbătă, 02.03.2013 14:09
Clasa S are si acum cea mai confortabila suspensie din clasa de lux si arata proaspat ca aspect si dupa 7 ani de la lansare, deci care este mai bun astazi decat clasa S la confort si lux? Cadillac si Lexus care il bat cu ochii inchisi? :). Lasa vrajelile ca nu te crede nimeni, fii mai obiectiv, altfel esti caraghios.
-
LauCalin, sâmbătă, 02.03.2013 14:31
Nici tu nu ai inteles. Cei care spun despre Clasa S ca este cea mai buna masina sunt ingineri, proiectanti, mecanici si jurnalisti auto. Si nu din Romania. La ei ma refeream ca sunt fraieri (imi cer scuze daca te-ai simtit jignit). Clasa S cand aparut mereu i-a lasat pe multi cu gura cascata cu inovatiile pe care le-a adus, fie ca au fost dpdv mecanic (de ex prima cutie automata cu 7 trepte) sau electronic (primul sistem infrarosu pentru noapte sau ceasurile de bord digitale). Sa mai spunem ca Clasa S avea scaune cu masaj sau cu ventilatie cand cei de la Toyota se gandeau sa lanseze LS? Asta ca sa nu mai amintim de motorizari. Cand pe Clasa S se punea V8 de 4000 cmc diesel si se scoteau 250 CP... Lexus nici nu avea diesel-uri, iar asta s-a vazut cel mai mult in Europa, unde Lexus rar a avut vanzari bune. Singurii care puteau mai mult erau cei de la VAG (V10 TDI, 313 CP, prima data pus pe Tuareg). Si culmea, au fost inovatii care isi fac bine treaba si dupa ani de zile. Si pregateste-te, pentru ca la anul se va lansa o noua generatie. Dar ai dreptate in privinta lui ML. Prima generatie pentru multi a fost o dezamagire. Pe de alta parte vorbim de un nivel unde prestigiul si imaginea de marca conteaza foarte mult. Motiv pentru care nu este loc de greseli. Totusi Mercedes a dat dovada si de cateva slabiciuni si s-a vazut imediat: BMW a trecut pe primul loc la vanzari. Doar ca nu a fost problema la Clasa S. Inca sunt voci care sustin ca primele doua generatii ale Clasei A nu s-au ridicat la nivelul la care Mercedes isi obisnuise clientii. Insa nu se poate spune ca au fost masini proaste.
-
Sandiski, sâmbătă, 02.03.2013 15:29
De acord cu tine in unele lucruri mentionate,insa vreau sa iti atrag atentia ca ai un paragraf gresit in poastare.Hai sa iti zic : '' primul sistem infrarosu pentru noapte ''? Nu as fi de parere. In primul rand sistemele pasive de termo viziune nu utilizau o sursa de lumina folosind infrarosu,acestea capturau radiatia termica deja emise de ebiecte folosind o camera termografica . Acest sistem a fost introdus pentru prima data de GM pe Cadilac Deville.Apoi in 2004 , Honda a introdus Legend reproiectat, cu un sistem inteligent optional Night Vision.In 2005 BMW a introdus acest sistem pt prima data pe seria 7.Iar in 2010 Audi introducea pt prima data sistemul se numea NIGHT VISION ASSISTANT pe A8. Cat despre sistemul NIGHT VISION ACTIV,acesta utiliza o sursă de lumină în infraroșu încorporat în mașină pentru a ilumina calea de urmat cu lumina care este invizibil pentru om. Primul brand care a implementa ? În 2002, Toyota a prezentat primul sistem pe automobile cu activ sistem de viziune pe timp de noapte sau Night View pe Lexus LX 470 si Cygnus Landcruiser. Iar in la sfarsitul anului 2005 a introdus acest sistem pe S class numit NIGHT VISION Assist. Deci ei au fost primii care au introdus primul sistem infrarosu pentru noapte cu ''asistare'' ,nu ei au fost primii care au creat acest sistem ,ci doar l-au inbunatatit.
-
Sandiski, sâmbătă, 02.03.2013 15:31
Rectificare ultim paragraf ********* Iar la sfarsitul anului 2005,Mercedes a introdus acest sistem pe S class numit NIGHT VISION Assist. Deci ei au fost primii care au introdus primul sistem infrarosu pentru noapte cu ''asistare'' ,nu ei au fost primii care au creat acest sistem ,ci doar l-au inbunatatit.**************
-
Sandiski, sâmbătă, 02.03.2013 16:24
Ma bucur ca te-am lamurit.Tacerea ta inseamna ca ai afirmat ceea ce ti-am spus.
-
zarnesteanu, sâmbătă, 02.03.2013 17:16
@sandiski Night Vision a aparut prima data la armata americana pe avioanele de vanatoare, daca e s-o luam asa. Tacerea poate sa insemne ca omul e plecat in week end cu familia, poate e in vacanta sau ia o pauza de internet ... 1 milion de alte motive. Esti la fel de pueril ca ala care sta si-mi numara voturile. Daca nu cumva esti chiar tu.
-
gelu, sâmbătă, 02.03.2013 17:34
Night vision a aparut prima oara in WWII pe tunurile antitanc germane apoi a trecut pe panzere.
-
Sandiski, sâmbătă, 02.03.2013 19:13
Iar altii se pare ca vor murii prosti iar multi o sa se intrebe de ce. @zarnesteanu,eu l-am corectat pe LauCalin daca nu ai observat, el este cel care a spus ca Mercedes a dat '' viata '' la asa ceva pt prima data.Si nu a zis nimeni ca constructorii au fost primii care au dat viata acestui sistem,esti total pe langa.Eu am spus cine si care constructor l-a introdus primul pe propriile lui automobile.Si dupa cum am specificat si mai sus poti citi modul.
-
Mafia, sâmbătă, 02.03.2013 22:46
@zarnesteanu,cred ca suferi de o boala copile ,aceea ca a tuturor lucrurilor care se misca sunt ''eu in persoana''. Tine-o tot asa caci eu sunt orice vietate si personalitate in persoana sa stii .Deci cand te gandesti tu ''Bah exista dracu?'' .Da ,eu sunt dracu ,pe pamant ai inteles? Cat despre voturi negative ,eu m-as abtine in locul tau.Unul ca care este ingropat deosebit de mult in voturi mai are si curajul sa faca comparatii stupide gen @LauCalin. Probabil ca si lumea si-a dat seama ce esti cu adevarat,chiar imi este egal cu zero ce spui tu nici nu mai trebuie sa iti citesc comentariile caci atunci cand ochii mei de tinteste mouse-ul sare direct pe vot rosu.
-
LauCalin, duminică, 03.03.2013 00:45
Nu ma asteptam ca raspunsul meu sa fie asa asteptat. Adevarul este ca am raspuns in timp ce eram la munca si am reusit sa prind cateva minute libere. Va spun asta ca sa nu se inteleaga ca nu "ma dau la fund" cand nu am dreptate. Si poate ca nu am avut, recunosc. Dar daca voi spuneti ca aceste sisteme au fost implementate prima data de japonezi, de ce nu le-au dezvoltat niciunul mai mult ca sa le lanseze in productia de serie? Probabil ca sa nu-i umileasca si mai tare pe cei de la Mercedes, nu? Si referitor la originea acestui sistem, nu cred ca trebuie mers chiar atat de departe, pana la avioanele de vanatoare. E drept insa ca industria aeronautica inca de la inceputuri a fost o sursa importanta de inspiratie pentru constructorii de automobile, mai ales in motorsport. Imi vine in minte acum cel mai simplu exemplu: automobile aerodinamice.
-
Sandiski, duminică, 03.03.2013 01:46
@LauCalin, imi pare rau ca vii cu concluzii obiective dar nu ai inteles nimic.Nu am spus eu asta si nu am inventato de la mine ,daca vrei iti dau linkul cu istoria astor de sisteme. *Primul sitemul PASIV* Night Vision, a fost implementat in anul 2000 de catre GM pe Cadillac. *Primul sistem ACTIV* Night Vision,a fost implementat in anul 2002 pe Lexus LX470 si Cygnus LandCruiser. Mercedes S class asta intr-adevar avea un astfel de sistem Night Vision Pasiv insa nu a fost conceput sau inventat de ei,ci doar implementat ca si restul marcilor si imbunatatit ,numindu-se NIGHT VISION Assist.Insa treaba este ca au implementat foarte greu cand concurenta le implementase pe automobile inca din 2000 2002 ,Merc deabia la finalul lui 2005 le avea.Deci din punct de vedere al inovatiilor nu este chiar asa ,stau cam slabut incepand din anii 2000 pana in prezent.In plus fata de asta Cadillac ( GM ) si Lexus ( Toyota ) stau foarte bine la aceste aspecte.
-
unckle, duminică, 03.03.2013 01:56
atitudine tipic romaneasca : " imi este egal cu zero ce spui tu nici nu mai trebuie sa iti citesc comentariile caci atunci cand ochii mei de tinteste mouse-ul sare direct pe vot rosu" (pe langa faptul ca gramatica este si ea, tipic romaneasca) Referitor la discutia despre Mercedes vs Japoneze va rog sa va aduceti aminte despre cum a fost introdus Lexus pe piata in SUA .. nu cumva ca "ieftin si bun ca un mercedes" ? (nu comentam ca la design primele lexus erau copiate crunt dupa concurentul direct de la mercedes)
-
Lache, duminică, 03.03.2013 01:57
Iar ai "tras"niste wasabi pe nas?.Poti sa incerci sa traduci ce ai scris?Nu de alta,dar nu pricepe nimeni ce ai vrut sa spui! Incearca sa pui virgulele unde trebuie.Tu la pui la nimereala.Pacat de tineretile tale.Nu te mai lauda ca esti inteligent.Lasa-i pe altii sa o spuna.Oricum o sa treaca multa apa pe garla,pana se va gasi cineva sa spuna asa ceva.Ce mai face fratele tau?@bmw ,parca se numeste!
-
Lache, duminică, 03.03.2013 02:02
@unckle,asta este ca un pit bull japonez.O sa-ti sara la gat si nu-i mai da drumul,pt. ca este cel mai fiabil dulau din lume.Very reliable!
-
zarnesteanu, duminică, 03.03.2013 02:07
Night Vision Systems au fost dezvoltate prima data in Germania in 1935 de catre AEG pentru Wehrmacht. In paralel americanii au avut propriile lor descoperiri in domeniu si asa se face ca intre 1939-1945 infanteria germana si americana au facut parte din primele armate care au dispus de tehnologia asta. Pana atunci in toata istoria umanitatii luptele de noapte erau evitate pe cat de mult posibil din motive lesne de inteles. Sunt doua tipuri de NVD (dispozitive de vedere pe timp de noapte) active si pasive, fiecare cu avantajele si dezavantajele lor. In industria auto, Caddillac a fost primul in 2000 care a avut un sistem activ pe masina cu vizionare pe parbriz dezvoltat impreuna cu Raytheon, unul din cei mai mari furnizori de echipamente militare din lume. Au urmat taiota (2002) si honga (2004). In 2005 ambii Mercedes (sistem activ) si BMW (sistem pasiv) introduc primii sistemele perfectionate integrate in bordul masinii, urmati in 2008 de taiota si legsus in 2009. In 2009 E Class este primul care introduce Night Vision inntegrat in sistemul de navigatie, iar anul asta sau urmatorul vom vedea cu ce vine noul S Class. Ideea este ca la fel ca orice tehnologie, Night Vision a avut si ea durerile facerii dar pe urma s-a dezvoltat treptat treptat pana a devenit accesibila si muritorilor de rand. Jucatiile pe care le are armata americana in ziua de azi tin de domeniul SF. Dupa ce vor trece de stadiul asta, vom primi si noi ce au astazi si tot asa. Cam asta e mersul lucrurilor.
-
Sandiski, duminică, 03.03.2013 02:15
@unckle.................CORECTTT !!!!! Ai foarte mare dreptate in ceea ce ai spus.De fapt mie imi place cum gandesc japonezii si anume cei de la Lexus De fapt Lexus se dovedeste a fi un Mercedes mai bun ,asta si vor .Lexus incearca sa arate ca asa ar trebui sa fie un Mercedes si anume exceptional de fiabil si luxos.Este un exemplu bun de urmat . Chiar imi place ca brandul Lexus incearca sa ii dea un exemplu dur unui brand ca Mercedes si anume sa fie mai bun fata de cum este.Si ii felicit pt asta,putini sunt cei care ispitesc alti constructori sa devina mai buni.
-
Sandiski, duminică, 03.03.2013 02:17
@zarnesteanu,ce ai spus tu nu fac decat sa confirme ce am zis eu. Cat de penibil....
-
Sandiski, duminică, 03.03.2013 02:19
Si in plus eu nu vad nimic deosebit ca E class a fost primul care a introdus in sitemul de navigatie? Nu tot display e? Esti chiar penibil
-
Mafia, duminică, 03.03.2013 02:55
Haideti sa va divulg un secret sa vedem cine dupa cine copiaza. =)) Acum sa le vad ''meclele'' la puristi =)) http://www.youtube.com/watch?v=L_Nns3GgK3c MR.zarnesteanu.Nu te mai obosi atat ,modelul Merjedes S nu apare fiindca stie ca nu exceleaza cu nimic ,de ce nu l-au dezvaluit pana acum fiindca l-au aratat camuflat din 2011 daca imi aduc aminte.Fiindca stiu ca este mediocru de prost.
-
unckle, duminică, 03.03.2013 10:46
Sandiski -- "lupta" din segmentul Premium este naturala, fiecare incerca sa faca o masina care sa fie cea mai buna dintre toate ... Lexus nu are un merit deosebit aici... ei pur si simplu joaca (destul de bine) jocul, si atat. In ceea ce priveste masinile Lexus de acum doua decenii -- ele erau copii fidele ale masinilor Mercedes ... va place .. nu va place ... asta-i realitatea. lexus au intrat pe piata exact pe segmentele unde activa mercedes si au facut-o cu masini "chinezesti" http://en.wikipedia.org/wiki/File:Lexus_LS_400_UCF10_I.jpg nu seamana deloc, dar delooooc cu vre-un mercedes contemporan ... nope, nu seamana. Los palaria pentru Lexus in ceea ce priveste directia de design a noilor modele - au si ei un design care sa-i distinga din multime.
-
Mafia, duminică, 03.03.2013 13:32
@unckle, Mai '' unchiuletule '' tu ai intrat pe linkul meu sa vezi cine dupa cine a copiat? Si am uitat de Mercedes C class care a aparut in 2000 si care a copiat stopurile acelea ''ascutite'' dupa IS care a aparut in 89.
-
Mafia, duminică, 03.03.2013 13:32
98' scuzele de rigoare
-
Mafia, duminică, 03.03.2013 13:49
Si apropo,LS-ul din linkul tau chiar cu ce Mercedes seamana mai unckle ? Ca are forma mult mai spectaculoasa decat avea s class-ul din acel an. Si arunca o privire la interior si ai sa observi ca primul ls avea climatizare Bi-zone pe cand s class avea deabia pe o singura zona =))
-
Pinguinul_nuclear, duminică, 03.03.2013 19:19
Va zice unu care a condus pana acum si Mercedes si Lexussi BMW si Toyota si toate natiile.Mercedes a copiat dupa Lexus si Subaru iar BMW dupa Hyundai si SSang Yong . Iar zarnesteanu a copiat dupa '' net '' tot ce a spus =)) . Cat de tare ma amuza aberatiile tipului astuia zarnesteanu.Frate tu chiar existi?
-
LauCalin, duminică, 03.03.2013 21:27
@Mafia: http://de.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_Baureihe_210 Ghici in ce an aparut masina asta. Si apoi gandeste-te logic care pe care a copiat. Apropo, vorbim de o perioada cand Lexus mai era numit si "Mercedesul japonez" ;)
-
LauCalin, duminică, 03.03.2013 21:33
Si apropo de faptul ca Clasa C a copiat stopurile ascutiete de la Lexus. Serios? http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Mercedes_W202_rear_20071030.jpg Ghici in ce an a aparut si masina asta.
-
Mafia, duminică, 03.03.2013 21:55
Mda......foarte dragut @LauCalin :D dar vezi tu E class asta la care mi-ai distribuit tu linkul nu are legatura fiindca botul este mai bombat la fel ca si forma primelor faruri.Dar oare ai observat linkul meu? Cat despre W202 la fel stopurile bombate si proportionate in colturi,pe cand W203 aceleasi ovale ca si IS aceleasi leduri de semnalizare,etc. Si iti mai zic si tie :Arunca o privire la interioarele de pe Lexus din acei ani si apoi la Mercedes si vei observa un mare grad tehnologic la interioarele Lexus fata de cele Mercedes care pareau demodate desi calitative . Primul LS avea climatizare Bi-zone pe cand s class avea deabia pe o singura zona =)) Sau priveste luxul care il avea Infiniti la acea vreme fata de BMW sa zicem ,caci Infiniti se vrea o marca premium sportica ca BMW . Dar chiar te rog sa spui ,stii doar ca nu ma supar pe tine .Adica vorbim si noi ,una alta :D
-
Mafia, duminică, 03.03.2013 21:58
Singurul model Lexus care intr-adevar a fost inspirat dupa Mercedes a fost LS 430 ,forma laterala cat si stopurile .Insa Japonezii au recunoscut atunci,dar eu cred ca au vrut sa ii rasplateasca cu aceeasi moneda ,cum a facut si Kia cu K9 care este un BMW seria 7 inchegat .Coreenii i-au rasplatit pe bavarezi cu aceeasi moneda .Ei s-au inspirat cu modelul x6 dupa Actyon.
-
unckle, duminică, 03.03.2013 22:01
da mafia, japonezii ie belea, mult succes .. eu maine dimineata tot in mercedesul meu jegos o sa ma sui... dar nu o sa regret ca nu am un lexus :)
-
LauCalin, duminică, 03.03.2013 22:10
Mafia, nu ma supar... insa nu cred ca mai am ce sa spun. Intelegi numai ce vrei tu. Cele 4 faruri le are Clasa E inca din '95. Apoi a venit Lexus si le-a "ovalizat". Se intampla in '98. Intre timp cele 4 faruri au inceput sa fie una din identitatile Clasei E. Motiv pentru care e cat se poate de normal ca Mercedes sa se foloseasca de ele si pe urmatoarele generatii, pana in prezent. La Clasa C a fost acelasi lucru. Forma tringhiulara a stopurilor a aparut in '93 si s-a pastrat pana in 2007. La IS au aparut in 98. Concluziile mai mult sau mai putin obiective le trage fiecare dupa cum vrea. Cat despre X6 care seamana cu Actyon... zau asa!
-
Mafia, duminică, 03.03.2013 22:19
Pai forma aceea cocosata este inspirata de la Actyon ,la fel cum s-a inspirat si modelul Acura ZDX acelasi lucru a facut si BMW cu X6. Si daca crezi ca nu te-am inteles o sa ma straduiesc sa inteleg ceea ce spui daca asta vrei :D Si zici ca cele 4 faruri au inceput sa fie una din identitatea clasei E? =)) Nu as forta norocul.Aminteste-ti........stii tu faceliftul .....:D ???? Daca E class ar fi tinut ''filozofia formei farurilor'' adus dealungul anii pana in prezent ,as fi zis '' DA MA Lexus GS a fost copiat dupa E class''' insa se pare ca nici bine nu a aparut noul GS cu o noua silueta de faruri '' luandu-si adio de la cele de dinainte ( cele 4 rotunde)'' caci mercedes a vnt cu acest facelift de E class care a procedat la fel ca si GS .Deci spune tu acum ,cine dupa cine se inspira?Nu puteau sa lase aceeasi identitate de la care au plecat? DC ar fi trebuit sa se ia dupa Lexus si sa lipeasca si ei cele 4 faruri?
-
LauCalin, duminică, 03.03.2013 22:34
Ma gandeam acum la o chestie. Stiti cum procedeaza constructorii atunci cand proiecteaza un model? Se uita la ce are concurenta, analizeaza tot, chiar cumpara cateva masini de-ale concurentei pe care le desfac pana la ultimul surub si le analizeaza in detaliu. Fac niste modificari astfel incat masina sa fie mai eficienta tocmai in punctele slabe ale concurentei, iar apoi lanseaza o masina care e referinta (sau nu a) segmentului. Chestia asta se intampla la orice nivel, chit ca LS vs Clasa S, sau... Clio vs Polo, un simplu exemplu. Concluzia? Ce a spus Mafia nu e chiar gresit. Iar atata timp cat nu se dau in judecata pentru furt de identitate sau tehnologii, cine stie ce se intampla in spatele usilor inchise ale constructorilor?! Pentru ca sunt si multe secrete si colaborari intre constructori de care nimei nu stie. Iar situatia se complica si atunci cand intervin si furnizorii comuni de subansamble. Parerea mea e ca s-a facut destula valva pe seama acestui subiect. Concluzia este ca vorbim despre niste tehnnologii despre care se stie de ceva timp. Si sa-i acuzi pe cei de la Mercedes ca au "furat" nu stiu ce tehnologie de la Lexus... sa-i acuzam si pe cei de la Lexus ca echipeaza masinile cu ESP, ABS sau airbaguri... ca prima data au fost puse pe Mercedes.
-
LauCalin, luni, 04.03.2013 00:08
Asta cu fiabilitatea este o chestie relativa in opinia mea. Atunci cand o masina te atrage si te simpti bine in ea de multe ori inchizi ochii la multe lucruri care uneori pot fi agasante. Ti-am mai spus, nemtii nu fac cele mai fiabile masini, inasa asa cum ti-am spus si in trecut probabil ca la ei se gaseste compromisul cel mai bun. Si aici este motivul pentru care vor vinde bine multi ani de acum inainte. Foarte multi care isi permit o masina nu sunt pasionati de domeniul asta si vor apela la prieteni sau la revistele auto care stiu cum se comporta masinile astea pe sosea si evidend ca un Golf va fi mai bine vazut decat un Auris, cu toata fiabilitatea lui. Scuze de off... zic sa nu ne intindem ca ni se sterg comentariile :))
-
f, luni, 04.03.2013 08:46
Mda. Urat
Citeste si
-
TEHNOLOGIE | marţi, 24 septembrieMercedes-Benz: noile modele se vor putea conduce singure până la 95 de km/hMercedes-Benz a mărit viteza maximă a sistemului său de conducere autonomă prezent la modelele sale. Astfel, toate modelele noi dotate cu acest sistem se vor putea conduce singure până la o viteză maximă de 95 de km/h. Citeste tot
-
TEHNOLOGIE | vineri, 20 septembrieNissan lansează o tehnologie nouă care îl avertizează pe șofer să elibereze benzile de depășireNissan urmează să lanseze un nou sistem de asistență conceput special pentru a reduce situațiile în care șoferii continuă să circule pe banda a doua pe autostradă. Noul sistem îl va avertiza pe șofer să treacă înapoi pe prima bandă după o depășire. Citeste tot
-
TEHNOLOGIE | joi, 5 septembrieBMW: tehnologia de schimbare a culorilor ar putea intra în producție până în 2027BMW a anunțat că tehnologia specială E Ink de schimbare a culorilor unei mașini ar putea intra în producție până în 2027. Constructorul german își dorește ca toate mașinile sale să fie dotate cu această tehnologie în viitor. Citeste tot
-
TEHNOLOGIE | joi, 8 augustNissan testează o vopsea specială care scade temperatura din habitacluConstructorul nipon de automobile testează o vopsea specială care scade temperatura la nivelul caroseriei, dar și în habitaclu. În prezent are o grosime de 120 de microni, dar faza de dezvoltare nu s-a încheiat. Citeste tot
-
TEHNOLOGIE | joi, 8 augustMercedes-Benz, primul constructor care testează sisteme de condus autonom de nivel 4 în ChinaConstructorul german de automobile a primit, în premieră, aprobarea de a testa sisteme de condus autonom de nivel 4 pe autostrăzile și drumurile publice din China. Citeste tot
Ce se mai pricep astia de la MB sa exploateze ego-ul posesorilor...