Mercedes prezintă cel mai puternic SL din istorie: sistem PHEV și 816 CP

Publicat marţi, 12.12.2023 10:44 de Alexandru Monenciu

Constructorul german de automobile a publicat primele imagini și informații despre noul SL63 S E Performance. Cel mai puternic SL din toate timpurile oferă 816 CP și 1.420 Nm cuplu.

Actuala generație Mercedes-AMG SL a debutat la finalul anului 2021 și este pentru prima oară, în istoria acestui model, când este disponibil doar în versiuni AMG.

CEL MAI PUTERNIC SL DIN ISTORIE

Acum, constructorul german de automobile oferă primele informații despre noua versiune Mercedes-AMG SL63 S E Performance. Adică un plug-in hybrid cu performanțe impresionante, care îl transformă, de fapt, în cel mai puternic SL din toate timpurile.

Noul Mercedes-AMG SL63 S E Performance combină un motor V8 twin-turbo de 4.0 litri cu o unitate electrică și o baterie de 6.1 kWh. Unitatea termică dezvoltă singură 612 CP, iar motorul electric este capabil de 204 CP.

În total, ansamblul dezvoltă 812 CP și 1.420 Nm cuplu, suficient pentru a atinge 100 de km/h în 2.9 secunde. Viteza de top ajunge la 317 km/h.

Modelul german poate acoperi până la 13 kilometri în modul pur electric. Sistemul de frânare regenerativă are 4 niveluri de recuperare și, în anumite condiții, mașina poate fi condusă utilizând o singură pedală.

TRACȚIUNE INTEGRALĂ, STANDARD

Sistemul de direcție integrală este standard, la fel și tracțiunea integrală AMG Performance 4Matic+. De asemenea, tehnologia AMG Active Ride Control este și ea prezentă.

Inginerii au îmbunătățit aerodinamica și au instalat, pe dedesubt, un element activ care se extinde cu 40 de milimetri la o viteză de 80 km/h pentru a menține mașina "lipită" de asfalt. Și sistemul de frânare a fost revizuit.

Spre exemplu, discurile de frână cu elemente compozite au 420 de milimetri pe față și 380 de milimetri pe spate. Etrierele au fost vopsite în auriu.

Din punct de vedere estetic, noul Mercedes-AMG SL63 S E Performance poate fi recunoscut după emblemele E Performance de pe aripile față, după terminațiile trapezoidale ale sistemului de evacuare și, desigur, după portul de încărcare integrat în spoilerul spate.

Jantele AMG, din aliaj ușor, au diametrul de 20 de inch.

Pentru interior, germanii au pregătit scaune sport AMG, care pot fi îmbrăcate în piele Nappa. Opțional, clienții pot bifa scaunele "scoică", cu tetieră integrată. De asemenea, sistemul multimedia MBUX are funcții specifice unui model hibrid.

via Mercedes-Benz

  • Mircea Badea, marţi, 12.12.2023 12:48

    pacat ca e urat. si ca are integrala si turbo..

  • @Mircea Badea, marţi, 12.12.2023 13:04

    daa, mare pacat. altfel, ti l-ai fi luat, nu?

  • @Mircea Badea, marţi, 12.12.2023 13:55

    LOL. "Vulpea care nu ajunge la struguri spune că sunt acri"

  • Alx, marţi, 12.12.2023 14:59

    Cum poti sa desenezi o masina atat de frumoasa, exterior si interior, dupa care sa iei decizia ca display-ul si cele 2 guri de ventilatie centrale ar trebui sa arate exact ca Sid din Ice Age. Once you've seen it, you can't unsee it.

  • Andrei, marţi, 12.12.2023 17:42

    Tractiune integrala pe un GT e meh. Dar interiorul este foarte slab, tableta pare montata aftermarket si arata neinspirat, deja desuet.

  • Banditos, marţi, 12.12.2023 18:52

    @Alx S-or fi apucat designerii de interior, pe tot parcursul procesului, simtind ca ceva lipseste. La sfarsit, cand sa-l trimita la aprobat au gasit tableta...statuse sprijinta de biroul sefului. Eh, cum termenul era deja aproape, au luat-o, au lipit-o la repezeala cu Pelicanol ....e voila! Design proaspat depasit! Cica acum lucreaza pentru urmatoarele 6 luni la departamentul "indreptat agrafe de birou"

  • Trilulilu, marţi, 12.12.2023 21:14

    Tableta aia strică tot.

  • electrocauter, miercuri, 13.12.2023 14:34

    Andrei, dar nu vrei de țeava de eșapament s-o iei ? Cât de contabil treeeebuie șă fii ca tracțiunea integrală să ți se pară meh (expresie din jargonul oilor că berbecii fac beh). Prin lege ar trebui interzise mașinile care au mai mult de 300 CP și nu au tracțiune integrală, pentru că am condus ceva de 460 CP și orice accelerație mai brutală trebuia imediat temperată din volan și decelerație. Așa că poți să mai mehăi mult și bine că oricum n-ai tu treabă cu tehnica.

  • @4x4, miercuri, 13.12.2023 20:41

    masinile adevarate(electrice mai ales), pot muta din integrala pe spate di buton. plus buton special de drifturi. 4x4 e pt pensionari!

  • ben ben, vineri, 15.12.2023 13:37

    612+204= 816 lui i-a dat 812