Mercedes insistă că Hamilton va rămâne la echipă și în 2019: "Nu vrea să plece în altă parte"

Publicat marţi, 15.05.2018 16:13 de Daniel Popescu

Oficialii Mercedes afirmă că "aproape au rezolvat" negocierile cu Lewis Hamilton pentru un nou contract și exclud varianta ca pilotul britanic să-și dorească să concureze pentru o altă echipă.

Mercedes nu are contract cu niciun pilot pentru sezonul 2019, însă prioritatea echipei este prelungirea acordului cu Lewis Hamilton.

Cele două părți au anunțat anterior că poartă negocieri, iar directorul de motorsport Toto Wolff afirmă acum că acestea sunt aproape finalizate. În plus, austriacul nu este îngrijorat de posibilitatea ca Hamilton să plece la o altă echipă.

"Aproape am rezolvat totul. Nu vrem să-l pierdem și cred că nici nu vrea să plece. Totul este bine. În ultimele săptămâni am avut alte priorități, pentru că nu am fost mulțumiți de performanță și a trebuit să rezolvăm lucrurile. Avem nevoie de timp pentru a finaliza un contract și amândoi am decis să amânăm", a declarat el.

Hamilton a confirmat că negocierile sunt în curs și susține că speră ca un anunț final să fie anunțat cât mai repede.

"Toți șefii Mercedes au fost la Barcelona și nu cred că există cineva care are îndoieli. Vorbim despre asta și nu sunt departe de finalizarea discuțiilor. Se va întâmpla, sper în viitorul apropiat", a precizat el.

Via SkySports

  • Mclaren_Mircea_1984, marţi, 15.05.2018 19:51

    Normal ca ramane la Mercedes. Se va retrage in 2020 cu 7 titluri mondiale iar in locul sau va veni Max nebunul pentru a duce lupta anti-ferrari pentru un deceniu 2020-2030.

  • Alex, miercuri, 16.05.2018 06:05

    Buna asta cu "am avut nevoie de muncit la performanta", discuti Mercedes-Pirelli, "stiti avem probleme cu cauciucurile" "pai ce probleme, restul nu au" " ne-au surclasat Ferrari inclusiv in calificari, castigam datorita safety car, faceti ceva, micsorati pneurile pe motiv ca e pentru securitate" "bine dar veniti cu ceva, fie vorba intre noi, e o suma amicala prin care ne ajutati sa producem penurile pe viitor, suntem amarati si nu ne permitem" "da, fiti fara griji, vorbim cu Daimler, va rog un cont iban dar sa avem promisiunea voastra ca vom fi mai buni ce Ferrari" "asa va fi, hai sa batem palma" =))))

  • ALEX, miercuri, 16.05.2018 09:38

    BAI ALEX DALEX ,mercedes a castigat pe merit la varzelona intelegi ,bottas a fost pe 6 si a venit pe 2 ai inteles bai alex dalex ai si tu televizor de 80 cm

  • alex, miercuri, 16.05.2018 09:53

    Tocmai , a fost pe 6 si a venit pe 2 ... dupa treaba cu pneurile ...

  • lol, miercuri, 16.05.2018 09:55

    Mai Mircea, face bine la psihic tradarea pentru McLaren. Daca mai statai un an cu aia leguma ajungeai. Acum te poti bucura si tu in sfarsit.

  • @Alex, miercuri, 16.05.2018 11:58

    Mestere, macar acum in ceasul al 13-lea, dupa ce Vettel a spus ca Ferrari ar fi mers mai prost pe cauciucurile folosite pana la cursa din Barcelona, trezeste-te la realitate. Esti penibil.

  • VitelulCabrat, miercuri, 16.05.2018 12:38

    Tot despre pneuri aberam si azi? http://www.planetf1.com/news/vettel-thinner-tyre-treads-the-correct-call/

  • IO, miercuri, 16.05.2018 15:02

    VitelulCabrat Ca a dat ferrari cu batu in balta asta e dar nu inseamna ca pneurile noi nu au ajutat Mercedes cu toti stim ca mercedes nu agreaza pneurile moi si prin aceaste noi gume au devenit mai tari exact ce trebuie pe masina mercede.Si hai sa fim seriosi decand a venit Pirelli in F1 au ajutat Mercedes ne aducem aminte de anul 2013 si testul ilegal Mercedes-Pirelli.

  • VitelulCabrat, miercuri, 16.05.2018 15:43

    Am zis eu ca pneurile de la Barcelona nu i-au ajutat pe Mercedes? Normal ca i-au ajutat, dar asa cum i-a ajutat pe ei, i-au ajutat si pe Ferrari. Vettel spune asta, nu trebuie sa ma crezi pe mine.

  • alex, miercuri, 16.05.2018 17:51

    Nu conteaza cum ar fi mers Ferrari pe vechile pneuri. Conteaza ca Mercedes au mers prea bine cu astea noi, au trecut in fata schimband regulile in timpul jocului.

  • ., miercuri, 16.05.2018 18:04

    De fapt ce conteaza e ca Ferrari sunt pe locul 2 si la contructori si la piloti. Se pare ca fanii rosii uita experienta de anul trecut de la Silverstone.

  • Chul, miercuri, 16.05.2018 20:47

    OK.Chiar exista oameni atat de jos din punct de vedere intelectual incat sa creada ca acele pneuri de la Barcelona au fost facute special pentru Mercedes?Pana la urma au oferit performante mai ok pentru toata lumea.Ca a fost mai mult pentru alti asta e alta chestie.Nu s-a intamplat cum a scris Alex mai sus sau ceva asemanator.Dar in mintile unora in special fani Ferarri care stim cu toti ca tot ,,sapa,, dupa noi scuze si au una cam pentru fiecare an in care echipa lor preferata nu a ,,stralucit,, ,aceasta teorie e mai mult de atat.E realitate.Dar dupa cursa din Monte Carlo se va reveni la vechea versiune a pneurilor,spre linistea acestora.

  • Alex, miercuri, 16.05.2018 21:43

    Vad ca unii oameni scriu in numele meu, ba pareri negative, ba imi iau apararea:)) EWu am scris primul mesaj de sus. Repet, am scris ditamai of-ul dupa cursa pentru erorile Ferrari dar se vede clar ca pneurile au fost refacute special pt Mercedes. Si bai ala care ai scris Alex Dalex, nu am ecran de 80 cm, nu vad oricum aluzia, insa am de 160. Bottas a fost pe 6?:)) Ia mai uita-te inca o data la grila de start din Barcelona, te-ai uitat degeaba la cursa si nu ai inteles nimic. A...ca a fost pe 6 dupa primul schimb? Pai acolo a fost si Vettel si ramanea pe 2 cu management de pneuri dar au inghitit galusca intinsa de Mercedes, se prefaceau ca se pregatesc de schimb in timpul yellow flag si ghici ce, nu au mai schimbat, pentru a doua oara! Ce vrei sa faca acum, sa recunoasca ca au gresit? Nu, o tin una si buna ca asta a fost "right call" si ca nu reuseau sa ajunga la final cu pneurile. Daaaaa ma, tin soft-urile 40 de tururi si nu tin cele medii tot macar atat.

  • vali1234, miercuri, 16.05.2018 22:14

    pirelli nu trebuia sa aduca pneuri speciale ,chiar daca se degradau mai repede,vrem sa vedem strategii cat mai diverse ,mai au putin si gumele medii rezista 2,3 mari premi ,era ideal ca toti sa faca 2 opriri la boxe nu sa dureze mediile peste 40 de tururi:)))))pe circuit ca motmelo unul dintre circuitele unde pneurile trebuia sa se degradeze cel mai mult.cat despre hamilton e normal sa ramana la mercedes ,alta echipa unde s ar putea duce ar fii ferrari ,unde ar fi coleg cu sebastian si nu ar fi chiar ideal.

  • vali1234, miercuri, 16.05.2018 23:14

    mai nou,cei de la mercedes au devenit niste sfiinti dorm cu regulamentele sub perna,mai au putin si se plang la fia si de culoarea rosie a monopostului ferrari daca li se pare ceva in neregula cu ea:)))

  • mobius, miercuri, 16.05.2018 23:18

    Daca in acest sezon nu va cistiga titlul la piloti macar, locul lui Vettel va fi liber. Probabil, Ferrari (conducatorii echipei) vor fi convinsi ca numai Hamilton le poate aduce titlul. Mirajul Ferrari este in mintea oricarui pilot si bineanteles si a lui Hamilton, asa ca nimic nu este imposibil. Din pacate nici unul care viseaza la Ferrari nu-si da seama ca echipa nu mai este cea de pe vremea lui Jan Todt si a lui Ross Braun

  • mobius, miercuri, 16.05.2018 23:23

    Scuze, pentru cei mai rigurosi, Jean si Brawn

  • Radu, joi, 17.05.2018 08:50

    Valoarea lui Hamilton este de necontestat insa daca nu apar probleme tehnice sau accidente (si alegerea proasta a pneurilor tot accident este), Vettel va fi campion anul asta.

  • mobius, joi, 17.05.2018 14:10

    Vettel ramane la Ferrari 5 ani. Atat ii tine rabdarea pe italieni ....

  • VitelulCabrat, joi, 17.05.2018 15:41

    O discutie interesanta in linkul de mai jos vizavi de problema pneurilor aduse de Pirelli in care pe undeva pe la minutul 4:40 nenea din stanga face o remarca interesanta. Daca tot vorbim de conspiratii si ca Pirelli ar ajuta Mercedes cu noile pneuri mai subtiri, pentru 3 curse, de ce nimeni nu pune problema ca Pirelli a facut pneurile "standard", cele ce vor fi folosite pentru 18 curse, mai bune pentru Ferrari sau RedBull? https://www.motorsport.com/f1/news/video-why-talk-of-a-mercedes-conspiracy-is-rubbish-1038376/

  • Alex, joi, 17.05.2018 16:36

    @vitelulcabrat, tocmai pentru ca asa au venit penurile de la inceputul sezonului, cand toti stiau ce pneuri se monteaza! Schimbarea lor in mijlocul sezonului avantajand o echipa se numeste exact ceea ce zici tu.

  • VitelulCabrat, joi, 17.05.2018 16:52

    N-ai inteles ce zice nenea ala, mai uita-te o data.

  • ..., joi, 17.05.2018 16:59

    Despre pneurile "standard" nu se stia cum vor veni pentru fiecare echipa in parte. Pe de alta parte, la mijlocul sezonului, o anumita echipa are probleme cu incalzirea pneurilor standard. Echipa aia intelege foarte bine ce mica modificare trebuie adusa pneurilor si sirpriza, modificarea pneurilor chiar se produce. Deci, e o mare diferenta...

  • VitelulCabrat, joi, 17.05.2018 18:53

    Desigur, pentru ca Pirelli nu are o baza de date si a intrat ieri in F1 si nu stie grosso modo cum se comporta pneurile pe masinile astea si nu puteau sa faca in pauza competitionala ceva mai apropiat de dorintele unuia dintre participanti, dar intr-o luna le-au creat pe alea perfercte doar pentru Mercedes. Unora dintre voi poate sa vina toata conducerea de la Ferrari sa va spuna ca nu e nimic in neregula cu pneurile ca aveti aceeasi placa.

  • @..., joi, 17.05.2018 19:05

    Mercedes au o influenta asa mare asupra Pirelli si FIA incat au schimbat regula pentru 3 mari premii. De restul nu-i intereseaza.

  • Radu, vineri, 18.05.2018 09:58

    Jean Todt nu poate uita perioada de glorie, cand la Ferrari, facea legea cu Schumacher, deci ferarist mai mare ca Jean nu cred ca este. Asa ca "influenta Mercedes asupra FIA" nu prea cred.

  • ..., vineri, 18.05.2018 10:04

    Ca stii tu ce are la mansarda nea Jan

  • mobius, sâmbătă, 19.05.2018 21:26

    Pasiune a fost, glorie a fost, acum probabil e vremea banilor. Nu cred ca ar fi de mirare in lumea in care traim.