Mercedes-Benz S-Klasse va avea două versiuni noi de caroserie
Noua generaţie a lui S-Klasse va primi încă două versiuni noi de caroserie. Noutăţile sunt reprezentate de o decapotabilă şi de un model mai exclusivist.
Mercedes-Benz S-Klasse va primi o nouă generaţie la finele anului curent. Ulterior, marca germană va lansa versiunea cu ampatament mărit şi versiunea coupe a navei sale amiral (cunoscută şi sub numele de CL). Noutatea vine sub forma a două noi versiuni de caroserie, care vor fi lansate ulterior. S-Klasse va primi o versiune decapotabilă şi o versiune mai exclusivistă, cea din urmă promiţând să înlocuiască parţial gama Maybach. Dieter Zetsche, CEO-ul Daimler, consideră că segmentul din care face parte S-Klasse necesită o ofertă mai diversificată, pentru a răspunde cererii în creştere pentru modele de lux, întâmpinatăt atât pe piaţa din SUA, cât şi pe pieţele emergente.
Noile versiuni de caroserie din gama S-Klasse vor debuta în următorii trei ani, vârful gamei fiind ultimul pe lista de lansări. Spre deosebire de Maybach, viitorul vârf al gamei S-Klasse se va lupta cu modelele Bentley, nu cu modelele Rolls-Royce. Astfel, cei de la Daimler spun că vor avea mai mulţi clienţi, deşi nu vor putea să atingă publicul ţintă al lui Maybach, însă acesta nu realiza volume în mod normal. Însă, modelele Maybach nu au reuşit niciodată să atingă ţintele de vânzări stabilite anterior, în timp ce rivalii de la Rolls-Royce reuşeau să vândă mai mult.
În 2012, vânzările globale de S-Klasse au depăşit 60.000 de unităţi. Jumătate dintre acestea sunt realizate pe pieţele din China, Rusia şi Orientul Mijlociu. Între timp, piaţa din SUA a achiziţionat 11.794 unităţi S-Klasse. Dieter Zetsche spune că acest segment realizează creşteri deoarece numărul oamenilor înstăriţi creşte mai repede decât populaţia în pieţele emergente. La polul opus, pe piaţa din Europa, clienţii vor ca S-Klasse să fie „cât mai mic”, în timp ce piaţa din China doreşte o versiune cât mai lungă.
Via AutomotiveNews (înreg.)
Citez ,,S-Klasse se va lupta cu modelele Bentley, nu cu modelele Rolls-Royce'' Bravo !!! Bine ca mai recunoaste cineva din industria auto ca momentan nici o marca orientata spre confort (limuzine, coupe sau versiuni cabrio) nu poat concura cu Rolls Royce. RR este unic si pe primul loc...asa va ramane mereu fara concurenta.