Mercedes-Benz S-Klasse Coupe va primi transmisia 9G-Tronic din ianuarie 2015
Transmisia 9G-Tronic a celor de la Mercedes-Benz va fi disponibilă şi în gama S-Klasse Coupe începând cu ianuarie 2015. Unitatea va fi disponibilă doar în compania motorizării V8 de 455 CP a lui S500, fără tracţiune integrală.
Mercedes-Benz S-Klasse Coupe va fi oferit în compania unei transmisii automate cu nouă trepte, disponibilă pentru comandă începând cu luna ianuarie a anului viitor. Transmisia 9G-Tronic, oferită în prezent doar în gamele E-Klasse şi CLS facelift, poate fi comandată doar în compania motorului V8 de 455 CP a lui S500 Coupe şi numai în compania unei configuraţii cu tracţiune spate. Unitatea cu nouă trepte înlocuieşte transmisia 7G-Tronic şi reuşeşte să fie mai uşoară, mai rapidă şi mai economică decât aceasta, păstrând şi dimensiunile carcasei în limitele impuse de arhitectura transmisiei cu şapte trepte. Cuplul maxim suportat de transmisia cu nouă trepte este de 1000 Nm, cu 300 mai mult decât livrează motorul V8 al lui S500 Coupe.
Mercedes E-Klasse primeşte o cutie automată cu 9 trepte
Carcasa noii transmisii automate cu nouă trepte de la Mercedes-Benz este fabricată dintr-un aliaj uşor de magneziu şi integrează numeroase componente din aluminiu. Pentru eficienţă maximă, transmisia are o pompă de ulei cu debit variabil şi a primit numeroase optimizări pentru un management termic optim în toate situaţiile de rulare. Sistemul Start-Stop este suportat în stadard de transmisia 9G-Tronic.
Şeful ZF: "Nouă trepte de viteză sunt suficiente"
ZF lansează la Frankfurt prima transmisie automată cu 9 trepte
Primul model Mercedes-Benz echipat cu o transmisie automată cu nouă trepte este E350 BlueTec. În urma înlocuirii unităţi cu şapte trepte, consumul mixt a scăzut de la 5.5 la 5.3 litri la sută pentru diesel-ul de clasă medie, în timp ce performanţele dinamice rămân neschimbate: 6.6 secunde de la 0 la 100 km/h. Cutia de viteze automată cu nouă trepte de la Mercedes-Benz nu este încă disponibilă în gama S-Klasse, dezvoltarea transmisiei nefiind finalizată la momentul lansării noii generaţii a navei amiral a producătorului din Stuttgart.
intrebare ptr pasionati/cunoscatori (test): de ce se foloseste aliajul de magneziu? [expertii in istoria automobilului, expertii in prea-slavirea arienilor (nu ca n-ar fi cazul...dar nu de persoane cu mediocritate demonstrata si cu accente pronuntate de penibilitate) s.a. puteti sa va abtineti, ptr ca oricum n-aveti de unde sa stiti, sai hai incepeti si voi cautarea pe net dupa raspunsuri!, sa vad ce iese]