Mercedes-Benz EQS este acum disponibil în Germania: prețuri de la 106.000 de euro

Publicat marţi, 10.08.2021 12:14 de Paul Cosma

Mercedes a anunțat startul vânzărilor pentru modelul electric EQS pe piața din Germania. Prețurile pornesc de la circa 106.000 de euro pentru versiunea EQS 450+, cu un singur motor electric pe puntea spate ce dezvoltă 333 CP și 568 Nm.

După o serie lungă de imagini teaser, Mercedes EQS a fost prezentat în aprilie, având o autonomie de 770 de kilometri. 

O lună mai târziu, echivalentul electric al lui Mercedes-Benz Clasa S intra în producție în Germania. Astfel, EQS se alătura pe liniile de asamblare din Sindelfigen unor modele precum Clasa S cu ampatament mărit sau Mercedes-Maybach Clasa S.   

Acum, Mercedes anunță startul vânzărilor lui EQS pe piața din Germania. Prețurile pornesc de la 106.000 de euro pentru versiunea EQS 450+. Aceasta beneficiază de un singur motor, însărcinat să pună în mișcare doar axa spate. El dezvoltă 330 de cai putere și un cuplu de 550 Nm.  

Cu aceste resurse, sedanul de lux sprintează de la 0 la 100 de km/h în doar 6.2 secunde. Viteza maximă este limitată la 210 km/h, o trăsătură valabilă și pentru versiunea mai potentă din gamă. Consumul versiunii entry-level este de 20.4 kWh. 

Versiunea EQS 580 4Matic dispune de două motoare, unul pe puntea față și unul pe puntea spate, care își dau mâna pentru a livra o putere totală de 516 cai. Cu un asemenea bagaj de resurse, limuzina electrică sprintează până la 100 de km/h în doar 4.1 secunde. Pe viitor, aceste valori vor fi eclipsate de o versiune AMG, care va livra 715 cai putere.  

Pentru această versiune, prețurile pe piața din Germania pornesc de la 135.000 de euro. Clienții care doresc uriașul ecran MBUX Hyperscreen (standard pe EQS 580 4Matic) trebuie să scoată din buzunar peste 8500 de euro. 

Via Mercedes

  • ds, marţi, 10.08.2021 12:45

    După cât de umflată (și urâtă pe deasupra) e partea din față zici că sub capotă e cel puțin un motor de Bucegi V8

  • zarnesteanu, marţi, 10.08.2021 13:58

    O masina superba cu tehnologie de varf. Ca de obicei va da tonul celor care vin din urma. Daca e adevarata valoarea de 770km de autonomie, groapa motoarelor cu ardere interna incepe sa se adanceasca tot mai mult. Bring it on. PS Pretul e chiar decent pentru ceea ce ofera.

  • bla bla, marţi, 10.08.2021 15:29

    @zarnesteanu au fost deja câteva teste de autonomie cu acest model, și este destul de aproape de cel declarat( 700km mai exact). Oricum pentru iubitorii de tractoare diesel de pe acest site tot nu e suficient. Ei vor sa parcurgă 1000km fără oprire (își fac nevoile în scutec de adult)

  • @zarnasteanule, marţi, 10.08.2021 17:56

    Peste 15 ani ti-o poti lua second. Sa strangi multe baterii de laptop pana atunci.

  • gerula, marţi, 10.08.2021 21:37

    cam asta-i viitorul, pentru cine isi permite va avea parte de autonomie de 700 km, pe un pret pe masura. Restul - undeva pe la 100-150 km, sa fie multumiti. Pe ultimul drum de mare Cluj - Constata, am facut alimentare in Cluj si urmatoarea la Constanta. Similar - plecare in Grecia - o singura alimentare la iesirea din tara. Sunt curios, o electrica decenta - un ID4 - cit pierde la timp la priza pe drum?

  • Edikkk, miercuri, 11.08.2021 11:50

    @gerula https://youtu.be/dwRtevTuXf0 Minutul 11:29 secunde.. din video. Deci a făcut 10 ore 35 minute pentru 1000 km cu tot cu încărcat. Asta că electricele nu sunt bune e în capul celor.... tari de cap.

  • Nu mai fiț săraci, miercuri, 11.08.2021 17:14

    In general cine își ia o mașina de 106.000 euro nu merge in vacanța in Grecia. Merge intr-o țara exotica. Dacă intr-adevăr trece prin probleme financiare și e nevoit sa meargă in Grecia ia avionul , ajunge intr-o ora .