Mercedes-Benz CLS Shooting Brake, în România de la 64.356 euro

Publicat vineri, 20.07.2012 15:05 de Sebastian Toma

Importatorul Mercedes-Benz în România a anunţat preţurile noului CLS Shooting Brake pe piaţa internă. Versiunea 250 CDI pleacă de la 64.356 euro cu TVA inclus, în timp ce vârful gamei CLS 63 AMG Shooting Brake, costă 122.450 euro.

Mercedes-Benz CLS Shooting Brake este disponibil pentru comandă pe piaţa din România. Modelul pleacă del a 64.356 de euro cu TVA inclus în versiunea 250 CDI Blue Efficiency. Cea mai ieftină versiune pe benzină, 350 BlueEfficiency, pleacă de la 69.254 de euro cu TVA inclus. Între timp, versiunea de performanţă a lui CLS Shooting Brake , care poartă amprenta celor de la AMG, are un preţ de pornire de 122.450 de euro cu TVA inclus. Pe lângă versiunile menţionate mai sus, clienţilor li se pun la dispoziţie încă două motorizări 350 CDI şi 500 BlueEfficiency, ambele disponibile şi cu sistemul de tracţiune integrală 4Matic.

Versiunea de bază în gama Mercedes-Benz CLS Shooting Brake, 250 CDI BlueEfficiency, dezvoltă 204 CP şi are un consum mediu de 5.3 litri la sută. Versiunea 350 CDI dezvoltă 265 CP, în timp ce versiunea 350 BlueEfficiency oferă 306 CP. Cea mai puternică motorizare pe benzină din gama CLS Shooting Brake, cu excepţia lui 63 AMG, este 500 BlueEfficiency, reprezentată de un V8 biturbo de 408 CP. Cei de la Mercedes-Benz oferă un sistem de servodirecţie electric pentru CLS Shooting Brake, care are mai multe moduri de operare, oferind posibilitatea schimbării feedback-ului şi a reacţiilor direcţiei în funcţie de preferinţele şoferului.

Mercedes-Benz CLS Shooting Brake se mândreşte şi cu blocurile sale optice full LED, oferite opţional, care reprezintă o premieră în industria auto. În cazul lui CLS, 95% dintre clienţi au optat pentru acest sistem de iluminare, care include 71 de LED-uri şi îi conferă lui CLS un aspect deosebit şi peformanţe excelente la iluminare. Pe lângă asta, un LED are o medie de viaţă de 10.000 de ore de funcţionare, ceea ce reprezintă de cinci ori mai mult decât un bec xenon, pe lângă faptul că lumina generată de un LED este mai apropiată de cea a luminei degajate de Soare.

Via Mercedes-Benz

  • Mafia, vineri, 20.07.2012 15:33

    Asta este cea mai urata forma pe care am vazut-o vreodata,si scumpa,si consum foarte mare,si fiabilitate ''nema'',nu mai este Mercedes cum a fost o data.De ce sa nu imi cumpar noul Lexus ES300h?Consum mic,0 taxe,0 emisii (in oras),fiabilitate ridicata.Le are pe toate.

  • Pinguinul_nuclear, vineri, 20.07.2012 16:00

    Ce design oribil,iar la consum nu mai zic pentru ca sigur este in stare sa iti mance cate 5 plinuri pe saptamana (doar drumurile catre serviciu).Masina asta cand o accelerzi,iti accelereaza si tie din portofel,pana te lasa falit.Cine au produs sistemele hybrid,a fost oameni destepti,bineinteles aceia sunt japonezii ( ''Toyota'').ca nu se mai poate domne' cu motoarele astea mancacioase pe combustibil,dupa ce ca ne scade si din buget,ne mai si polueaza.

  • Andrei, vineri, 20.07.2012 16:00

    5.3 L / 100 km pentru masina asta este un consum mare? unde traiesti si cu ce te plimbi, fratele meu?

  • Pinguinul_nuclear, vineri, 20.07.2012 16:05

    @Andrei-Este foarte mult,iar un diesel mai si polueaza,deci nu se compara cu un hybrid,asa ca te rog sa ma ''lesi''.

  • Mafia, vineri, 20.07.2012 16:11

    Dane..........Probabil nici macar nu ai vazut cat de bine arata noul Lexus ES la interior si la exterior? Offf,iar au venit ''puristii'',sa comenteze pe AM.

  • @Papagalul atomic, vineri, 20.07.2012 17:26

    andrei...papagalii de mai sus sunt de fapt unul si acelasi obscur individ...papagalul nuclear intotdeauna posteaza dupa aberatiile mafiei...lasa-l ca omul nu e pe treaba lui... o tot da mereu cu toyota , cea mai plictisitoare marca din lume...pai compari tu vreodata toyota cu mercedes ? toyota nu se compara nici cu ford ...sa fim seriosi..are cel mai de pensionari design...nu mai vorbesc de motoare ... yotota nu e in stare sa scoata un sedan cat de cat acceptabil , dapoi sa se ridice la nivelul cls-ului... esti chiar amuzant...=))

  • Jean, vineri, 20.07.2012 17:30

    Chiar sunt oameni care dau 64000 euro pe un motor de 2200?

  • Pinguinul_nuclear, vineri, 20.07.2012 17:42

    In primul rand,daca vrei sa vorbesti cu mine,trebuie sa inveti sa imi citesti numele corect.Sau cumva ai nevoi de silabe?Nu cumva vorbesti de tine si dai vina pe altii?Bai desteptule ,ce ai zis ca Toyota nu este in stare sa scoata un sedan ?Ia uita-te matale la concernul de lux si ai sa vezi.Cat de penibil.Apropo barem Mercedes este cumva pe locul unu la motoare hybrid?Sau la fiabilitate?Eu nu prea vad mataluta.Si poate data viitoare ai curajul sa iti pui si un ''nickname''

  • un oarecare, vineri, 20.07.2012 19:13

    Doamne ca urata e!Cred ca o sa aiba succesul lui R classe!

  • gelu, sâmbătă, 21.07.2012 19:41

    un design tipic unui shooting-break. Adica iti place ori nu'ti place. Imi plac liniile fluide ce contureaza spatele, rotile par a avea un carenaj ce a carui muchii se prelunges firesc in designul stopurilor. Geamul lateral e "pe de'a'ntregul" Forma generala pare sa fie rezultatul incapatanarii designerilor de a avea o masina smooth and slick care in principiu ar fi masiva si greoaie in privinta preturilor, no comment. Targetul nu e format din cei ce isi cauta prin fundul buzunarelor restul de la cafeaua de la automat pentru a mai bifa o optionala. Pen'ca imi plac shooting-breakurile pentru designul iesit din comun, pen'ca mercurile incep sa arate din ce in ce mai bine as zice un DA la achizitia unui astfel de model

  • unckle, luni, 23.07.2012 17:28

    noroc cu toyota si lexus ca-i invata pe toti ceilalti cum sa faca masini ... maaarsh ma d'acilea... Sunteti obositori amandoi, mai da-le draq de toyote si lexusuri ca ne-ati tampit pe toti cu laudele. Mai da-le draq si mai reveniti si voi cu picioarele pe pamant. O face frate toyota si lexis masini bune dar mai lasati si pe altii sa aiba cate o parere. Sa mor io de nu sunteti obositori, nu mai poti sa pui vre-un articol sau vre-un comentariu ca gata se jigneste firma si trebuie repede sa injuram in stanga si in dreapta si sa bagam d'alea de bine despre toyota si lexus ... ce draq ma, voi nu va vedeti? nu cititi si voi ceea ce scrieti? nu credeti ca ar fi cazul sa va mai duce-ti in parc si sa va relaxati? Mai terminati si voi cu asta ca am inteles - VA PLACE TOYOTA SI TOYOTA ESTE ZEUL MASINILOR PE PAMANT ... ok, dar acum permiteti-ne si noua sa avem o parere, chiar daca este diferita.

  • Adrian, miercuri, 13.02.2013 14:16

    Masina e ok. Arata bine, este foarte eleganta, motorul mai mult decat decent. Pretul in schimb este cam mare. Tinand cont ca nu are concurenta pe piata isi permit sa ceara suma asta.