Mercedes are un nou slogan: "Cel mai bun sau nimic"

Publicat duminică, 13.06.2010 12:36 de Cornel Șocariciu

Mercedes a lansat un nou slogan pentru a integra linia de promovare în noua viziune a mărcii, acesta urmând să fie inclus în comunicarea brandului german.

"Cel mai bun sau nimic" este noua filozofie pe care se bazează germanii de la Mercedes. Noul motto al constructorului din Stuttgart a fost gândit pentru a exemplifica mai bine adevăratele valori ale brandului: perfecțiune, fascinație și responsabilitate. Odată cu noul slogan, Mercedes va începe și o campanie media care va "invada" internetul, presa scrisă si posturile de televiziune.

Trecerea la "Cel mai bun sau nimic" coincide cu prezentarea planurilor brandului pentru anul viitor, când Mercedes va aborda în forţă segmentul premium prin introducerea a 16 noi modele. Constructorul din Stuttgart plănuiește să aducă pe piața versiunile de serie A-Klasse E-Cell, B-Klasse F-Cell, alături de un Smart Fortwo electric. De asemenea, Mercedes va dezvălui începând cu această toamnă o nouă generație de propulsoare V6 și V8, denumită BlueDirect. Propulsorul V6 de 3.5 litri aspirat direct va fi capabil să producă până la 301 cai putere și va putea dezvolta un cuplu motor maxim de 368 Nm.

Motorul V8 twin-turbo de 4.6 litri va livra 429 de cai putere și va dezvolta un cuplu motor de 700 Nm. Noile propulsoare V6 și V8 vor fi capabile să ofere un consum de carburant mai mic cu 24 de procente decât vechea gamă de motoare. În plus, Mercedes va introduce pe majoritatea modelelor sale funcția start&stop, concepută pentru a reduce consumul urban.

via | Mercedes

  • Costi, duminică, 13.06.2010 21:05
    tehnologie cu aparente

    upsss pt mercedes,4,6L biturbo,doar 426 CP si 700 Nm si avem 4,4L biturbo de la BMW, 555 CP,bai frate,nu sunt fan,nici BMW,nici Mercedes,dar o diferenta atat de mare de putere de 129 CP si culmea au si cilindreea mai mica mi se pare ridicola! Ok,cuplul este mai mare,mi se pare firesc,20 Nm in plus pentru 0,2L in plus la capacitatea cilindrica! Rusinica,asa macar oleaca,Mercedes,se putea mult mai mult! Si Porche aupe noul Cayman Turbo S,un 4,8L de 500 CP si tot 700Nm,nici acestia mai breazi,dar oricum,s-au stradit! Toate cele bune!

  • tds, duminică, 13.06.2010 22:20

    Nu doar puterea conteaza la un motor, mai este consum, fiabilitate, curba de putere si cuplu, chestii care chiar fac diferenta cand mergi zi de zi cu o masina

  • p-george, luni, 14.06.2010 05:10
    @costi

    Compari lucruri diferite, vezi ca si bmw are motor de 4.4 twin si 407 cai, 550 are vesriunea tunata pt X5/6 M, compara daca vrei cu amg ul! Apoi cayman turbo s nu exista, te refereai cayenne la care modelul turbo s inca nu a aparut nici el, insa care cu ai sai "doar" 500 de cai cam bate concurenta... In realitate nu ca in NFS care are cai mai multi si care "baga" cel mai mult.

  • RTI, luni, 14.06.2010 10:59
    @ george

    ia vezi amg 6,3 l ce putere are?

  • Costi, luni, 14.06.2010 14:06
    variatie tehmologica

    Dap,este mare diferenta de consum acum intre 4,4L twin turbo si 4,6 twin turbo! In fine,sunt multe detalii tehnice si tine de fiecare constructor auto! Cat despre 6,3 amg,nu are rost sa comparam,are cilindreea mult mai mare,asa daca o luam hai sa comparam cu motorul de pe koenigsegg trevita cu motor biturbo de 4,7 L si "doar" 1018 CP. Dar probabil,mai bine ar fi sa ne bucuram de tehnologia pusa la dispozitie de toti acesti constructori,pana la urma este o competitie! Da si acolo,am dorit sa spun cayenne,scuzele mele de rigoare!

  • p-george, luni, 14.06.2010 15:18
    @rti

    Aualeuu..iar tu?! Ia vezi tu mai bine ce am scris eu...am scris ca e mai puternic sau doar sa il compare cu ce trebuie nu cu alte bazaconii?