Mercedes-AMG prezintă GLE 63 Coupe și GLE 63 S Coupe: motor V8 biturbo de 4.0 litri și până la 612 cai putere
Merecedes-AMG a prezentat noile GLE 63 Coupe 4Matic+ și GLE 63 S Coupe 4Matic+. Ambele versiuni sunt echipate cu motorul V8 biturbo de 4.0 litri care oferă până la 612 cai putere și 850 Nm.
Divizia de performanță Mercedes-AMG a publicat primele imagini și detalii referitoare la noile GLE 63 Coupe 4Matic+ și GLE 63 S Coupe 4Matic+.
Din punct de vedere al designului, cele două versiuni de performanță au primit, printre altele, o grilă frontală nouă, praguri laterale îmbunătățite și un difuzor spate. De asemenea, sistemul de evacuare dispune de patru terminații, iar jantele au acum dimensiuni de 21 sau 22 de inch.
Pentru interior, constructorul german a pregătit scaune sport AMG îmbrăcate în Nappa, un volan sport echipat cu padele din aluminiu și o serie de accesorii "brodate" cu logo-ul diviziei de performanță.
Sub capota celor două versiuni se află motorul V8 biturbo de 4.0 litri. În cazul variantei AMG GLE 63 Coupe 4Matic+, propulsorul dezvoltă 571 de cai putere între 5.750 și 6.500 rpm și 750 Nm între 2.250 și 5.000 rpm. Resursele sunt gestionate de o transmisie AMG Speedshift TCT cu nouă trepte și de sistemul de tracțiune integrală inteligent 4Matic+. În aceste condiții, AMG GLE 63 Coupe accelerează de la 0 la 100 km/h în 4.0 secunde (valoare identică cu cea oferită de AMG GLE 63), iar viteza de top este limitată electronic la 250 km/h (280 km/h în cazul bifării AMG Drivers Package).
În vazul variantei AMG GLE 63 S Coupe 4Matic+, motorul V8 propune 612 cai putere livrați între 5.750 și 6.500 rpm și 850 Nm disponibili între 2.500 și 4.500 rpm. Și versiunea de top este echipată cu transmisia automată cu nouă trepte și sistemul de tracțiune integrală 4Matic+. Accelerația de la 0 la 100 km/h se desfășoară în 3.8 secunde, iar viteza de top este limitată la 280 km/h.
În plus, indiferent de versiunea aleasă, motorul pe benzină este susținut și de un sistem mild-hybrid EQ Boost care plusează cu încă 22 de cai putere.
Printre dotările standard ale celor două versiuni de performanță se numără suspensia AMG Ride Control+ și sistemul AMG Dynamic Select care integrează și un mod de conducere denumit Race (doar în cazul variantei GLE 63 S Coupe).
Totodată, sistemul de frânare a fost mult îmbunătățit comparativ cu cel disponibil pe versiunile "civile" (discuri de 400 de mm pe puntea față, respectiv 370 de mm pe puntea spate), iar sistemul de direcție oferă setări speciale Pro și Master.
Văd ca au luat moda cu caloriferul pe post de grilă de la bmw.