Mercedes-AMG își ia rămas bun de la motorul V8 cu ediția specială E63 S Final Edition
Mercedes-Benz a dezvăluit o nouă ediție specială pentru AMG E 63 S, numită Final Edition. Noul model marchează sfârșitul unei ere pentru constructorul german, care își ia rămas bun de la emblematicul motor V8 de 4.0 litri twin-turbo, echipat pe mai multe modele AMG.
Constructorul german a prezentat noua ediție specială Mercedes-AMG E 63 S Final Edition. Așa cum sugerează numele, noua ediție limitată va fi ultima care va fi oferită cu binecunoscutul motor V8 de 4.0 litri, twin-turbo, dezvoltat special de către AMG. Noul model va fi produs în doar 999 de exemplare și va fi disponibil în variantele sedan și break.
La exterior avem o vopsea specială gri mată, cu grafice speciale AMG pe zonele inferioare ale portierelor. Tot aici se regăsesc mai multe sigle AMG speciale și accente negre la ramele geamurilor laterale, la capacele oglinzilor exterioare, la spoilerul față și la prizele de aer, mulțumită pachetului AMG Night Package. Opțional, clienții vor putea alege și pachetele Carbon Package I sau II, care adaugă elemente din fibră de carbon. Exteriorul este completat de jante de 20 inch.
În habitaclu avem scaune sport, datorită pachetului inclus AMG Performance Seat Package. Acestea sunt îmbrăcate în piele Nappa neagră, cu accente gri și completate de cusături contrastante galbene. Planșa de bord este, de asemenea, îmbrăcată în piele Nappa, alături de volan, care conține și microfibră Dinamica. La consola centrală sunt prezente elemente din fibră de carbon, alături de o siglă specială cu numele ediției limitate și cu numărul exemplarului. Covoarele conțin inscripția AMG, iar sigla diviziei de performanță este proiectată pe asfalt la deschiderea portierelor.
Vedeta modelului, adică motorul V8 de 4.0 litri, twin-turbo, dezvoltă 612 cai putere și un cuplu de 850 de Nm. Cu ajutorul sistemului de tracțiune integrală 4Matic, sprintul de la 0 la 100 km/h este gata în 3.4 secunde, iar viteza maximă este de 300 km/h. Șoferul are la dispoziție mai multe moduri de condus, printre care și modul Drift, care transmite majoritatea puterii către roțile spate.
Noul Mercedes-AMG E 63 S Final Edition va fi produs în doar 999 de exemplare, iar clienții vor primi cadou o husă pentru mașină. Viitoarea generație a acestui model va avea un propulsor electrificat. Nu este singurul model care va primi un astfel de motor. Fratele mai mic al lui AMG E 63, adică AMG C 63, va fi echipat cu un propulsor electrificat, care va dezvolta 670 de cai putere.
via Mercedes-Benz
Masina o minunatie...textul o 'minunatie': 'emblematicul motor V8 de 4.0 litri twin-turbo, echipat LA mai multe modele AMG :))