Mercedes-AMG GT facelift este disponibil și în România: start de la 120.000 de euro

Publicat luni, 04.02.2019 12:14 de Cornel Șocariciu

Mercedes a publicat lista de prețuri pentru AMG GT facelift. Sportivul constructorului german este disponibil în România începând cu 120.139 de euro cu TVA. Versiunea de bază oferă 476 de cai putere și poate accelera de la 0 la 100 km/h în 4 secunde.

Mercedes-AMG GT facelift Porsche 911, întrucât prețurile noii generații nu au fost publicate. 

MERCEDES-AMG GT facelift vs. concurența

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
AMG GT 
V8, 4.0 litri, Aut
476 12.3 4.0 120.139
Lexus LC
V8, 5.0 litri, Aut
477 11.5 4.7  107.900
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 
  • Vlad, luni, 04.02.2019 12:40

    La concurenta m-as fi gandit la noul 992 S si 4S dar na.....

  • inexorabil, luni, 04.02.2019 21:12

    Of-of-of, lumea asta a turb(o)at de-a binelea… Dragi dealeri MB, dar de ce credeți voi că motorul 6.2 V8 NA nu ar putea trezi vreun interes pe plaiurile mioritice? Pentru că…dați-mi voie să mă tăvălesc de râs: vreți să insinuați că, din moment ce ești dispus să investești peste 120.000 € ȋntr-o mașină, te gândești apoi ȋngrijorat la…impozitul pe cilindree?!? Cum, deci, să nu propuneți cea mai puternică și, totodată, cea mai rapidă versiune a modelului? Doar fiindcă n-o socotiți corectă politic?

  • Green_Alex, luni, 04.02.2019 22:52

    Nu cred ca e vorba de corectitudine politica ci de normele euro pentru emisiile medii pe gama de masini ale constructorilor. Oricum motorul ala nu cred (posibil sa gresesc) ca mai este disponibil pe nici un model nou MB sau AMG.

  • adi_10, marţi, 05.02.2019 10:23

    am gresit in trecut cand la genul acesta de masini criticam capacitatea mult prea mare a motorului, acesta avand costuri uriase (consum, taxe, mentenanta). Realitatea este urmatoare:, cine are bani pt o astfel de masina nu il deranjeaza sa faca plinul saptamanal si nu il intereseaza cat costa o revizie/distributie etc

  • Kirotractor, marţi, 05.02.2019 11:00

    Cel mai terifiant detaliu din știrea asta îmi par ăia 17.000 € ceruți de Mercedes pentru 0,1 s (o zecime) în minus la sprintul 0-100 și 1 (un) km/h în plus la Vmax. !!! :-) ...Și clar obținuți de la *genialii creatori de plus-valoare capitalistă* care transpiră sînge *muncind* :-) pe plajele din paradisurile fiscale, că altfel nu s-ar mai povesti... Oricum, prețurile de listă sînt pur teoretice-n clasa asta - ams a configurat de ex. recent *acceptabil* un 911 Cabrio nou și a trecut ușor de 210.000 euroi. Mă opresc totuși aici, deși m-ar fi tentat o micro-psihanaliză a clientelei vizate. Nu din cauza riscului să fiu ștampilat drept *ciumat roșu*, :-) ci doar fiindcă-i *vânare de vânt*.

  • AHa, marţi, 05.02.2019 11:17

    Acum ies Ca(p)sunenii la cumparaturi....

  • Merlo, marţi, 05.02.2019 17:00

    Domnul Kiro, nu se ia nimeni de tine ca esti ciumat rosu daca esti obiectiv si nu esti impotriva capitalismului din motive de oftica personala. Voi demonta ce ai spus mai sus dupa cum urmeaza: 1. Genialii creatori de plus-valoare capitalista iti garantez ca nu stau cu burta la soare pe plajele de care zici tu. Ai vreo dovada? Normal ca nu ai. Esti doar purtator de virusul Antena 3. Acestia in cauza mai degraba isi storc creierii cum sa scoata 17000Euro de la fraierii cu bani. Asta e cu totul alta treaba. Si mai imoprtant decat atat, ei nu fura banii astia, ci si-au dat seama ca exista o categorie importanta de oameni care ar da 17k pentru egoul personal. 2. Zici ca a configurat nu stiu cine un 911 Cabrio si a trecut "usor" de 210k euro. Cum ai clasificat tu ca a trecut usor, si nu cumva a pus 20 de optiuni a cate 3000 euro fiecare? pe ce criterii? eu cred ca tot virusul Antena 3 te convinge de lucruri neverificate. 3. Mai lasa tembelizoru ca te va manca paranoia, daca nu a facut-o deja...

  • Kirotractor, marţi, 05.02.2019 18:05

    @Merlo: N-ai idei multe, da-s fixe. Să fii oricum sănătos cu obsesia ta pt. A3 (Sportsback? :-)), dar află că de ani buni nu mă uit la TV. Și mai bine ți-ai monta un Range-Extender (de sinapse) decît să-mi demontezi simple păreri. Expuse fără intenții de prozelitism, cum văd că te agiți p-aici fără argumente, dar mai ales fără umor. P.S.: *ams* e acronimul revistei germane *auto-motor-und-sport* al Motorpresse Stuttgart, cunoscut și auto-pasionaților din grădinițe.

  • Merlo, marţi, 05.02.2019 20:36

    Draga kiro, puteai sa imi dai raspuns la ce am scris mai sus :) si nu sa imi recomanzi range-extender. Cand m-am referit la "ams", eu am vorbit despre principiul "balmajirii" fara date verificate, mai putin ma intereseaza (chiar absolut deloc) de la ce vine acronimul ams... Raspunde frate la ce am scris, lasa vrajeala asta de cartier ;) Cat despre privitul la Antena 3, eu tot te suspectez ca esti abonat. Toate bune!

  • inexorabil, miercuri, 06.02.2019 00:44

    Fac abstracție de atacul suburban și deplasat care l-a vizat pe Mister K. Mă amuză, ȋn schimb, predilecția unor #rezistenți pentru uzul facil, ȋn manieră maniheistă, a două doctrine majore, capitalism și comunism. Orice om lucid va fi de acord cu mine: capitalismul nu coincide cu societatea de consum, iar comunismul nu poate fi identificat tipologic ȋn comunitatea celor austeri sau reticenți față de “principiile, valorile și standardele democrației occidentale”. Vai de confuziile și de parti-pris-urile unora.

  • Kirotractor, miercuri, 06.02.2019 09:27

    @inexo: Amuzantă... și nu prea îmi pare și intoleranța tip *poliție a gândirii* exhibată, culmea, nu de pro-orwellieni, ci de așa-ziși “apărători ai valorilor și standardelor democrației occidentale”. În fine, nu merită efortul analizării reflexelor unor simplisme neuronale tip *ego personal* (o fi și vreunul impersonal? :-)) Revenind strict ontopic, AMG GT-ul râmâne unul dintre rarele coupe-uri cu proporții *clasice* -- și probabil cel mai agresiv ca stil. Peisajul auto actual ar fi deci clar mai sărac fără el.

  • inexorabil, miercuri, 06.02.2019 10:40

    Mister K, “pata” mea se cheamă…SLS AMG, mai ales versiunea Black Series. Îl văd sublim, şi la exterior, şi la interior. Dar nici AMG GT-ul de azi nu l-aş respinge, dimpotrivă. Vă propun spre contemplaţie următorul site: https://www.mercedesofannarbor.com/deals/new-mercedes-benz-amg-gt-lease-and-finance-offers-ann-arbor-mi.htm Derulaţi pagina până la “Interior Features” şi spuneţi-mi ce credeţi despre acel interior pe negru cu cusături galbene. Există şi o tabletă acolo, dar mi se pare eclipsată de tablou (nu invers!). Oricum, A-Class, B-Class şi interferenţa “pragmatică” cu RNM reprezintă elemente care, în optica mea, nu pot ştirbi autoritatea, rafinamentul şi prestanţa lui Mercedes-Benz autentic.