Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe a primit o serie de îmbunătățiri
Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe a primit o serie de îmbunătățiri, atât exterioare cât și interioare. Noutățile se aplică doar versiunilor echipate cu motoare cu șase cilindri.
În urmă cu trei ani, Mercedes-Benz a lansat un rival pentru Porsche Panamera. Numele său este Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe sau, pe scurt, varianta cu patru uși a sportivului AMG GT. În ciuda descrierii, mașina este bazată pe Clasa E și CLS.
Acum, modelul german a primit o serie de îmbunătățiri care se aplică doar versiunilor cu motoare cu șase cilindri (AMG GT 43 și AMG GT 53).
La exterior, noul Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe propune jante cu design nou, etriere vopsite în roșu și trei nuanțe noi pentru caroserie: Albastru Starling Metallic, Albastru Manufaktur Starling Magno și Alb Manufaktur Cashmere Magno.
Totodată, constructorul din Stuttgart oferă mai multe pachete exterioare și de design: V8 Styling (introduce elemente asemănătoare cu cele prezente pe versiunile cu motor V8), AMG Night Package I și II și Carbon Fiber Package. Totodată, Silver Chrome Exterior Package nu mai este exclusiv doar pe versiunea GT 63 S.
Mai mult, versiunea GT 53 Manufaktur Exclusive Edition își face apariția în gamă. Aceasta propune, printre altele, o nuanță exterioară Roșu Rubellite Metallic, pachetul Silver Chrome, jante cu diametrul de 21 de inch, tapițerie din piele Nappa și ornamente din lemn.
Pentru interior, germanii de la Mercedes-Benz au pregătit un volan nou și o serie de materiale noi pentru accesoriile de bord.
Nu există schimbări în ceea ce privește motorizările celor două versiuni amintite mai sus. Mercedes-AMG GT 53 este echipată în continuare cu un motor de 3.0 litri micro-hibrid, care dezvoltă 435 CP și 520 Nm, iar versiunea GT 43 oferă tot 367 CP și 500 Nm.
Tracțiunea integrală 4Matic+ este standard pentru prima variantă și opțională pentru cea de-a doua. Suspensia pneumatică AMG Ride Control+ a fost, la rândul ei, îmbunătățită.
Debutul comercial este programat pentru luna august a acestui an.
via Mercedes-Benz
"motor de 3.0 litri micro-hibrid" Nu știu de ce se tot folosește expresia aceasta. Te duce cu gandul la nu-știu-ce motoare auxiliare și tot felul de afafiuri, cand el practic este un banal sistem start-stop pe care îl găsești și pe o mașina de 9000 de euro. Și revin iar la țigănia cu lumini ambientale, în cațiva ani cred că or să ajungă la ghirlande.