Mazda6 va incepe de la 19.990 de euro

Publicat vineri, 23.11.2007 12:49 de Mircea Meșter

Mazda a anuntat ca pretul lui Mazda 6 in Romania va porni de la putin sub 20 de mii de euro, cu toate taxele.

Mazda a anuntat oficial ca noul Mazda6 va fi prezent in showroom-urile romanesti ale constructorului japonez incepand cu luna decembrie. Pretul versiunii de baza a berlinei, cu toate taxele incluse, va fi de 19.990 de euro.

Mazda6 va dispune de patru variante de motoare, trei pe benzina – de 1.8, 2.0 si 2.5 litri si una diesel de 2.0 litri. Cel mai puternic motor este cel de 2.5 litri. Acesta este complet nou, dezvolta 170 CP si o viteza maxima (pentru versiunea sedan) de 220 km/h. Toate motoarele au fost optimizate si prezinta valori de consum reduse fata de versiunile anterioare (consum mai mic cu 6.9 litri/100 km pentru motorul de 2.5 litri, cu 11.7 litri/100 km pentru 1.8, cu 10.3 litri/100 km pentru 2.0 si cu 6.7 litri/100 km mai putin pentru motorul diesel).

Noul model Mazda6 va fi disponibil in 5 versiuni de dotari si va oferi inclusiv varianta unei cutii de viteze automate cu 6 rapoarte, disponibila pentru motorul de 2.0 litri pe benzina. Standard, modelul va fi echipat cu sistemele ABS, de distributie electronica a franarii (EBD), controlul dinamic al stabilitatii (DSC), controlul electronic al tractiunii (TCS) si asistenta la franare. Siguranta activa este imbunatatita si prin utilizarea unor discuri de frana ventilate mai mari pentru rotile din fata. Acestea masoara 299 mm si fac posibila o distanta de franare de la 100 la 0 km/h de 39 m (in conditiile de test Mazda).

Mazda6 va oferi ca dotari de siguranta si sistemul de faruri adaptabile (AFS), senzori de parcare, senzori pentru presiunea pneurilor, tetiere active pentru scaunele din fata, airbag-uri pentru sofer si pasagerul din dreapta, airbag-uri laterale pentru partea din fata si airbag-uri cortina, sistemul ISOFIX si pedale de frana si ambreiaj deformabile.

Obiectivul de vanzari pentru noua Mazda6 în Romania in 2008 este de 400 de unitati. Dintre acestea, 20% vor fi reprezentate de motorizari pe benzina si 80% de motorizarea diesel. In decembrie, pe piata din Romania se va lansa doar versiunea sedan cu motorizarile pe benzina, iar in 2008 vor urma versiunile hatchback si sport combi, precum si motorizarea diesel.

  • wtf, vineri, 23.11.2007 13:39
    wtf?

    "consum mai mic cu 6.9 litri/100 km pentru motorul de 2.5 litri, cu 11.7 litri/100 km pentru 1.8, cu 10.3 litri/100 km pentru 2.0 si cu 6.7 litri/100 km mai putin pentru motorul diesel" Mestere, eu zic ca era interesant sa ne spui si cat consuma acumam ca pana la urma asta conteaza mai mult, nu cu cat a scazut

  • upppssss, vineri, 23.11.2007 14:13
    condum

    si pana la urma cred ca o data la 500km trebuie sa deschizi busonul la rezervor ca sa scoti benzina in surplus.... pt ca acel calcul e aberant...

  • unu, vineri, 23.11.2007 16:03
    cam naspa

    Scump domle scump....dincolo era mai ieftin. Eu nu ii inteleg pe astia de ce pun 3 motoare pe benzina si unul diesel daca au pretentii sa vanda 80% din masini pe diesel? De ce nu aduc in oferta mai multe variante diesel? Acelasi motor dar cu diverse puteri sa ai de unde alege.

  • Catalin, vineri, 23.11.2007 19:25
    consumuri

    chestia aceasta cu exprimarea reducerii consumului a devenit o capcana. Unii mai folosesc si expresia a scazut cu 6.9% dar nu inseamna ca este zero...Cam aici vroia si Mircea sa ajunga

  • Gigi, vineri, 07.03.2008 22:38
    prostie multa

    Offf Doamne, cati prosti pe lumea asta, ma idiotule, 6.9% mai putin din consumul declarat pentru generatia trecuta de Mazda 6. Adica daca aia consuma 10%, asta consuma cu 6.9% mai putin scazut din 10% consum, asta nu inseamna ca acum consuma 3.1%...:| dormiti pe voi ...