Mazda devine populara in Romania
Marca nipona este din ce in ce mai apreciata de romani, vanzarile crescand anul acesta cu 140%.
Mazda a vandut in Romania in luna octombrie 123 de unitati, realizand o crestere de 151% in comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut. Cumulat, in perioada ianuarie-octombrie 2007, volumul vanzarilor a crescut la 714 vehicule, ceea ce inseamna o evolutie de 140% fata de acelasi interval din 2006.
Elementele de sustinere ale seriei de recorduri din acest an sunt modelele Mazda6 (cu un total de 242 de unitati) si Mazda3 (cu 215 unitati). Performante bune in ceea ce priveste vanzarile au avut si Mazda BT-50 (95 unitati) si versiunea veche Mazda2 (77 unitati). Mazda CX-7 s-a dovedit un pionier al segmentului sau, cu 45 de unitati vandute in doar doua luni de la lansare.
Luand in considerare cresterea recenta, Mazda vizeaza incheierea acestui an cu 1.001 unitati vandute. Datorita popularitatii crescute a modelelor sale, Mazda trebuie sa isi recalculeze obiectivele pentru 2008: “Pentru anul viitor erau initial prevazute 1.600 de unitati. Cererea curenta a clientilor a determinat Mazda sa creasca planul de vanzari la un total de 2.000 de vehicule in 2008", a declarat Cristi Rigu, Country Manager Mazda Romania.
Un Ford cu emblema de Mazda are succes in romania. Motoarele, transmisiile, platforma sunt interchangeable.