Mazda CX-7 vine in Romania

Publicat marţi, 27.03.2007 11:31 de Robert Gherghe

Mazda va lansa in Romania noul model CX-7. Pretul de pornire a lui CX-7 va fi de aproximativ 30.000 de euro.

Mazda CX-7 va fi lansata pe piata din Romania in luna august, cu un pret de pornire de 30.300 euro. Noul model Mazda CX-7 este propulsat de un motor turbo pe benzina de 2.3 litri, cu injectie directa si intercooler, care dezvolta 240 CP la puterea maxima de 5.500 rpm si un cuplu maxim de 380 Nm la 3.000 rpm.

Modelul accelereaza de la 0 -100 km/h in 7,9 secunde. Noul model are o priza de aer joasa si un grilaj superior redus ca dimensiune, incadrat de linii puternic conturate, ce definesc capota si creaza vehiculului un aspect sofisticat si puternic. Silueta masinii este dominata de unghiul de 66 grade, pe care parbrizul il face cu forma capotei. In plus, forma plata a plafonului si aparatoarele de dimensiuni mari ofera masinii un aspect agresiv.

La interior se distinge o consola centrala de 5,4 litri, doua suporturi de pahare, torpedou cu cheie si suporturi pentru sticle in cele doua buzunare laterale ale usilor din fata. CX-7 ofera destul spatiu pentru cinci pasageri si bagajele lor. Pe langa aceste elemente, modelul este dotat si cu un sistem de sunet Bose Centerpoint cu noua boxe si o magazie cu capacitate de sase CD-uri.

 

DATE TEHNICE: 


Lungime/latime/inaltime

4675 mm/ 1.870 mm / 1.645 mm

Ampatament

2.750 mm

Capacitate portbagaj

455 l

Tipul motorului

2.3-litri turbo cu injectie directa

Putere maxima

190 kW (258 PS) la 5.500 rpm

Cuplu maxim

380 Nm la 3000 rpm

Transmisie

Cutie manuala cu 6 trepte

Viteza maxima

210 km/h

 

 
  

 

  • vlad, marţi, 27.03.2007 16:52
    mda

    mda, se pare ca nu prea intereseaza pe nimeni subiectul... normal, o masina mai plictisitoare greu se putea

  • Costel Alupului, marţi, 27.03.2007 21:30
    Parere

    Daca cineva vrea sa-si dea o parere avizata poate ar putea. Dar doar dupa ce ia in calcul mult mai multe aspecte decat ceea ce este prezentat aici pe scurt. Sa nu uitam ca vorbim de Honda, un producator japonez care din punct de vedere al fiabilitatii si tehnologiei folostie se afla cu mult inaintea altora. Nu vreau sa fac nici reclama si nici antireclama dar toti cei care-si dau cu parerea ar trebui sa stie mai mult decat sa critice. Si nu ma refer doar la subiectul de fata ci in general. Daca spui plictisitoare ........... depinde ce intelegi. Nu uitati ca un BMW sau un Mercedes sau un Volvo sau un Aston Martin sau un Rolls sau un Jaguar pot fi la fel de plictisitoare din prisma designului, a imaginii lor. Dar cine spune plictisitor poate nu cunoaste faptul ca unele firme au pastrat o anumita imagine, conservatoare, deoarece aceasta le-a adus succesul si recunoasterea, pe langa elementele tehnice. De-a lungul istoriei automobilului au existat anumite tendinte atat in ceea ce priveste designul cat si dotarile tehnice. Toate acestea nu reprezinta decat progresul inregistrat in productia de automobile si adaptarea continua la cerintele pietii. Cine critica ........ ar fi bine sa nu o mai faca. Parerea mea? O masina frumoasa. Din 2 fotografii nu iti prea poti da seama de foarte bine de frumusetea ei. Dar cred ca e reusita. Pentru critici: amintiti-va cat de bine au aratat unele masini pe planseta si cat de urate sunt acum cand sunt pe strada. Dar sa trec mai departe. Dupa dimensiuni este SUV care nu poate fi neglijat si care va oferi un confort interior tuturor pasagerilor comparabil cu al altor SUV-uri cotate la un pret mult mai ridicat decat acestuia. Performantele motorului vor fi la inaltimea multor impatimiti ai vitezei dupa cum rezuta din putinele date tehnice oferite de acest articol. (Nu toti soferii poarta numele Schumacher, nu?) Si cum cei de la Honda nu cred ca au lasat la voia intamplarii elementele de confort si dotarile cred ca acest SUV va fi o surpriza placuta pentru multi iubitori ai automobilului. Va doresc sa aveti parte de masina pe care v-o doriti!

  • Mr. Honda, miercuri, 28.03.2007 10:51
    care-i tinta?

    In vremuri in care masinile hibride sint din ce in ce mai cautate in lume, apare in RO un dinozaur turbo pe benzina de 2.3 litri cu caroserie break... Un fel de struto-camila insetata. Vreti o masina sport? Alegeti ceva 100% sport, gen Impreza sau Evolution. Vreti masina de familie economica? Luati Megane II break diesel, etc (sint multe optiuni aici).

  • CATALIN, marţi, 03.04.2007 14:23
    MAZDA CX7

    Prieteni, unul dintre voi vorbeste de Honda... hellooo? celalalt baga pe teava Impreze si Evolution. Nu se incadreaza CX7 in gasca celor amintite anterior. Vorbim de un SUV pentru piata americana, intr-adevar caroserie spre Break, cu motor turbo. Dar nu este vorba de o sportiva. Am vazut deja unul-doua modele prin Bucuresti si arata chiar beton. Pacat ca a sarit de 25 000 Euro

  • AndreiRN, marţi, 03.04.2007 23:14

    Mazda dintotdeauna si-a cautat o niche in piatza de autoturism in care sa supravietuiasca si ea pe langa giganti producatori. A avut chiar succes un timp inainte ca Ford sa o cumpere. CX-7 este o masina mare, de familie cu un motor sport sau cu pretenti sport. In Europa preturile sunt ridicol de exagerate datorita celor din guvern care vor si ei ceva bani nemunciti pt buzunarul propriu. De fapt masina se vinde sub $20000 pe piata libera. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2007-CX-7-GRAND-TOURING-FWD-LOADED-W-ONLY-3KMILES-FL_W0QQitemZ300096129040QQihZ020QQcategoryZ6316QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem