Mazda a reuşit vânzări triple faţă de aşteptările interne în primele cinci luni ale anului
Japonezii de la Mazda au avut o creştere a livrărilor de 24% în primele cinci luni ale anului în comparaţie cu aceeaşi perioadă a lui 2013. Conducerea companiei dorea o creştere de 7%.
Mazda sărbătoreşte creşterea vânzărilor în Europa cu 24% în primele cinci luni ale anului curent în raport cu aceeaşi perioadă a lui 2013. Rezultatul mărcii japoneze devine şi mai impresionant dacă ne uităm la creşterea de 18% obţinută în primele cinci luni ale lui 2013 faţă de 2012. Aşadar, marca niponă a reuşit de două ori la rând să-şi crească vânzările în regiune în timp ce piaţa scădea (2013) şi să atingă o creştere semnificativ mai mare decât media pieţei (3%), cum a fost cazul în primele cinci luni ale anului curent. Reprezentanţii Mazda se aşteptau la o creştere de şapte procente în primele cinci luni ale anului curent, dar rezultatele din primele cinci luni îi fac optimişti cu privire la depăşirea obiectivului de vânzări în Europa pentru întregul an, de 170.000 de unităţi.
TEST DRIVE MAZDA 6 2.2 CD175 REVOLUTION AT
Mazda a vândut 76.956 de unităţi pe piaţa din Europa în primele cinci luni ale anului curent, potrivit datelor ACEA. Cele mai bine vândute modele ale mărcii sunt şi cele mai noi lansate, respectiv CX-5, Mazda3 şi Mazda6. Crossoverul compact de la Mazda a avut o creştere a vânzărilor de 38% în primele cinci luni, urmat de Mazda3, care a primit o generaţie nouă la finele anului trecut şi de Mazda6, care a avut o nouă generaţie la finele lui 2012. Japonezii se pot aştepta la o nouă creştere a vânzărilor în Europa în prima parte a lui 2015, când este aşteptată noua generaţie a lui Mazda2, modelul subcompact al niponilor, care activează pe segmentul cu cele mai mari vânzări pe piaţa de pe Bătrânul Continent.
TEST DRIVE MAZDA CX-5 2.0i 4x4 REVOLUTION AT
STUDIU: Mazda6, mai apreciată decât Toyota Avensis şi VW Passat CC în Germania
Cei de la Mazda vor să atragă mai mulţi clienţi din partea companiilor, cărora vor să le vândă flote de Mazda6, modelul său de segment D, care luptă în segmentul lui Volkswagen Passat. După cum explică Jeff Guyton, şeful operaţiunilor Mazda în Europa, modelul de clasă medie al constructorului nipon are un nivel înalt de tehnologie şi performanţă şi nu există niciun motiv pentru care să nu atragă clienţii de flote de pe această piaţă. Reprezentantul Mazda declară că piaţa din Europa a atins deja cel mai scăzut punct al vânzărilor şi că se aşteaptă la creşteri stabile în următorii ani.
Viitorul Mazda2 se va adresa unui public feminin
Via AutomotiveNews (înreg.)
eu le urez mult succes, masinile arata superb, sunt super fiabile, insa observ 2 probleme: 1. interior prea sobru pe mazda6 2. motoarele astea de clindree mare sperie lumea in rest, absolut superbe!