Maserati: „SUV-ul nostru nu se va bate cu versiunile de volum ale lui Porsche Cayenne”
Maserati Levante, primul SUV din istoria constructorului italian va avea o poziţionare exclusivistă, superioară actualului Porsche Cayenne. Oficialii Tridentului vor să evite comparaţiile cu un model „de volum”.
Noul Maserati Alfieri, prezentat în premieră mondială cu ocazia Salonului Auto de la Geneva a fost privit ca un promotor al viitorului Gran Turismo.
Maserati Alfieri Concept: detalii şi informaţii oficiale
Oficialii au dezminţit această informaţie şi au poziţionat conceptul ca o declaraţie de design pentru viitoarele modele din gamă. Italienii vor lărgi lista lor de produse cu un nou model, un SUV anticipat deja de prototipul Levante. Maşina se află în curs de dezvoltare şi ar urma să intre în producţia de serie începând cu 2015.
Până atunci însă, oficialii Tridentului continuă să menţină trează atenţia publicului, cu declaraţii ce fac referire directă la rivali. Ultima dintre ele, lansată de importatorul Maserati în Australia, face referire directă la presupusa rivalitate cu Porsche.
„Volumul de vânzări înregistrat de Porsche Cayenne vine pe fondul promovării unor versiuni abordabile ca preţ, lipsite de exclusivism. Nu suntem dornici şi nici nu vrem să concurăm cu aşa ceva. Levante va fi un vehicul exclusivist”, a declarat purtătorul de cuvânt al importatorului australian.
Maserati încearcă să evite comparaţiile cu Porsche Cayenne, însă poziţionarea SUV-ului pe o treaptă superioară va fie extrem de dificilă în condiţiile în care şi italienii vor să ofere o versiune entry-level, animată de un motor diesel V6 de 3.0 litri, regăsit deja pe Ghibli.
Pe lângă această opţiune eficientă, Maserati va oferi şi alte două motoare pe benzină, un V6 de 3.0 litri şi 410 cai putere şi un V8 de 3.8 litri şi 530 de cai putere.
via wcf
Apreciez multe din modelele Maserati, cu siguranta este unul din producatorii fara de care lumea auto ar fi mult mai saraca. Din nou insa aceleasi declaratii ale italienilor sau ale reprezentantilor acestora. "Ghibli e alternativa exclusivista la masinile germane", asta ca sa vedem ca are plastice ieftine la interior, spatiu foarte mic si o directie fara feeling. :Alfa Romeo 4c nu e o masina de serie ca si Cayman", uite ca inca nu am vazut test castigat de Alfa Romeo 4c in dauna lui Cayman. Acum astia cu Levante :-) Ca sa vii cu astfel de declaratii, trebuie si masini pe masura.