Maserati: producția versiunii electrice a modelului Quattroporte înghețată

Publicat vineri, 29.12.2023 13:15 de Silvian Irimia

Producția versiunii electrice a lui Quattroporte, numită Folgore, a fost înghețată. Livrările acestui model ar fi trebuit să înceapă în 2025.

Reînvierea Maserati nu s-a desfășurat exact conform planului, deoarece clienții nu au fost neapărat încântați de modelele Ghibli și Quattroporte. Cu toate acestea, compania se află acum într-o poziție mai bună datorită unor modele noi, precum Grecale și MC20.

Pentru a se conforma valului nou de electrificare, Maserati a dat startul proiectului pentru versiunea electrică a lui Quattroporte, numit Folgore. Din păcate, dezvoltarea modelului a fost înghețată.

Furnizorii au fost informați că proiectul M9S a fost suspendat și li s-a cerut să oprească dezvoltările referitoare la acest proiect. Producția era programată să înceapă anul viitor, cu livrări planificate pentru 2025.

Cu toate acestea, se pare că producătorul auto a încercat să îi liniștească pe furnizori, afirmând că viitoarele Maserati-uri vor fi dezvoltate, proiectate și produse 100% în Italia și vor adopta motoare electrice.

Nu este clar în întregime de ce proiectul Quattroporte Folgore a fost înghețat. În același timp, se lucrează la repoziționarea mărcilor de lux ale grupului, în scopul evitării suprapunerii dintre Alfa Romeo și Maserati.

Prin urmare, producătorul auto ar fi putut decide să oprească producția pentru a se asigura că există suficientă separare între versiunile electrice ale modelului Quattroporte și Giulia. Ultimul model este programat să apară în 2025 sau 2026, având în dotare aproximativ 1.000 de cai putere în varianta Quadrifoglio.

  • dan_grc, vineri, 29.12.2023 14:52

    Foarte bine, unii nu vor sa înțeleagă ca nu toate modelele sunt potrivite pentru orice tip de propulsie, nu vrea nimeni un Maserati electric, în afara unor rătăciți .

  • Alin, vineri, 29.12.2023 21:20

    Alfa romeo, lux?! Ne-am dat dracu. Un cotet de brand, fortat spre lux in fals in ultimii ani. Ala e un brand generic cu aer sportiv cel mult. Si maserati era brandul care sa fie integral electric de performanta de cativa ani. Sa fi adoptat tehnlogia tesla si sa creeze de la zero vehicule sport premium. Competitor in segment pt taycan si altele Gata cu posirca pe combustie. Dar nuuu, prostalaii ingheata dezvoltarea..si apoi se intreaba de ce dracu nu au vanzari, dec e sunt pilaf. Vii cu o oferta proasta si inferioara calitativ si competitiv, la suprapret, logic ca nu te baga nici dracu in seama, Si nu e problema de masini electrice in general, e problema ta de tepar imputit invatat sa furi clientii de zeci de ani cu practici anti consumator.

  • @inoperabil, sâmbătă, 30.12.2023 10:17

    imi imaginez cum bunicul tau striga prin balci: luati ba carute si nu mai visati la masini!

  • @Alin, duminică, 31.12.2023 09:53

    Ai tu impresia ca esti mai destept decat departamentul de marketing de la Maserati? Bine prietene, depune-ti cv-ul, ce mai stai?

  • jack si vrejul de fasole, duminică, 31.12.2023 14:38

    @dan_grc, poate miscarea are sens pentru ca Maseratti n-au fost straluciti la fiabilitate. Propulsie electrica vor doar cei care inteleg implicatiile iec la nivel mondial pe zeci-sute de ani. "Ratacitii" astia v-au adus buda in casa, curentul electric, computerele, samd. In ciuda opozitiei.

  • @jack, luni, 01.01.2024 01:21

    au adus in timp ce sclavii le dau resurse si forta de munca ieftina. daca doar dormeau poate se intorcea roata.