Maserati Biturbo ar putea reveni ca un frate mai mic al lui Quattroporte
Maserati ar putea lansa în următorii trei ani un model de clasă E, poziţionat sub Quattroporte. Sedanul va avea la bază platforma viitorului Chrysler 300C şi va porni de la aproximativ 55.000 de euro.
Următorii ani ar urma să aducă o lărgire a gamei Maserati, Fiat intenţionând să îşi concentreze atenţia asupra brandului de lux, care a reuşit să îşi păstreze reputaţia de-a lungul anilor. Alături de Quattroporte şi GranTurismo, în gama subsidiarului ar urma să-şi facă loc un urmaş al vechiului model Biturbo, un sedan de segment E, poziţionat sub actualul vârf de gamă.
Botezat deja "micul Quattroporte" sau "Maseratina", modelul de lux ar urma să fie văzut şi ca un urmaş al vechiului Alfa Romeo 166, fratele de concern care nu a mai avut parte de un succesor pe măsură.
Voci din interiorul Maserati vorbesc despre o lansare oficială în cadrul ediţiei 2013 a Salonului Auto de la Frankfurt, producţia de serie urmând să demareze la începutul lui 2014.
Planurile constructorului italian prevăd un preţ de pornire de 55.000 de euro, însă vârful de gamă ar urma să se oprească undeva între 80.000 şi 100.000 de euro. Chiar şi aşa, Maserati plănuieşte să vândă un număr de 10.000 de unităţi anual.
Modelul de lux va opta pentru platforma viitorului Chrysler 300C, ceea ce înseamnă că resursele motoarelor vor fi transmise punţii spate. Va exista însă şi opţiunea unei transmisii integrale, disponibilă pe versiunile ceva mai puternice.
Gama de motorizări va include multe unităţi supraalimentate, printre care şi un V6 Pentastar biturbo, de 3.6 litri, capabil să livreze 400 de cai putere. Nu este exclusă nici varianta unui diesel bi-turbo.
via | autoblog
-
schumi, joi, 02.09.2010 21:03@Victor
Vorbesti prostii!
-
ztele, joi, 02.09.2010 21:12@Victor
"Sedanul va avea la bază platforma viitorului Chrysler 300C." Ce n-ai inteles din fraza asta?
-
Sorin, joi, 02.09.2010 21:20
Sa sperăm ca noul 300C nu va fi făcut pe platforma modificată a vechiului 300C. Mai am o obiectie, actualul 300C este foarte mare, pt ca este facut dupa o platforma veche si mare, destul de mare cat sa fie comparabil cu acutalul Quattroporte (care e senzational din multe alte puncte de vedere), deci o sa faca o masina mai ieftina dar cam la fel de mare !? Victor, NU cred ca este neaparat vina celor de la FIAT ca au stricat marcile de care zici (Lancia Alfa Romeo). Eu cred ca o duceau destul de prost inca dinainte sa fie cumparate (intradevar aveau cateva masini extraordinare, mai ales Lancia), deasemenea cred ca actualul mod in care merg lucrurile este pentru un viitor mai bun. Noi, cei care apreciem masinile extaordinare (gen Lancia Delta, sau Alfa 8C) ar trebuii sa vedem lucrurile in ansamblu. In prezent majoritatea masinilor Iconice de pe piata sunt realizate de producatori care au in spate vanzari masive de alte modele astfel incat sa poata sustine efortul de dezvoltare pe care il cere o masina iconica. Eu cred ca, spre exemplu Mercede-Benz nu au neaparat nevoie, dpdv al profitului, de versinile AMG, la fel nici AUDI de versiunile RS, ba chiar i-ar scapa de multe batai de cap , dar le fac pentru ca aduc imagine. Lancia acum nu vinde mai nimic, ar fi aiurea din partea lor sa aduca o noua Delta care sa rupa gura targului, pentru ca ar crea un efect destul de mic, nu mutla lume mai stie de Lancia, iar cei care stiu cred ca or sa cada o roata dupa 3 curbe. Prima data sa faca masini decente si apoi masini extrordinare, for the car freak to enjoy.
-
@ ztele, joi, 02.09.2010 21:36" Viitorul " 300C este un facelift pronuntat al actualului model
" Viitorul " Chrysler 300 C este de fapt un facelift estetic al actualei generatii, multe din componentele acestei masini fiind livrate de catre Mercedes ( anul trecut Chrysler sub patronaj Cerberus intentase proces celor de la Mercedes ca nu le mai livreaza componentele necesare producerii modelelor Chrysler si Dodge, motivul fiind intemeiat pentru Mercedes care nu mai primise banii pe aceste componente de luni de zile ) .
-
tds, joi, 02.09.2010 22:08
Platforma viitorului 300c va fi in mare parte aceeasi, Chrysler nu are bugetul necesar realizarii unei platforme 100% noi, deci @Victor nu a gresit cu nimic spunand ca platforma este veche de aproape 20 de ani.
-
andrey11, joi, 02.09.2010 22:44platforma
Va fi o platforma noua. Va asigur ca Fiat si Chrisler isi permit sa finanteze proiectarea unei noi platforme. Mai mult de atat, Maseratti vor imbunatati substantial platforma.
-
@ andrey11, joi, 02.09.2010 23:06Situatia financiara a celor de la FIAT nu este deloc buna
FIAT are o datorie de 3.7 miliarde euro iar Chrysler datoreaza guvernului american 12 miliarde $ pe care trebuie sa-i returneze cu dobanda aferenta pana in 2014 . Altfel .... Situatia financiara precara i-a facut pe cei de la FIAT sa separe incepand cu 1 ianuarie 2011 diviziile non-automobile ( gen IVECO si CNH New Holland ), FIAT urmand sa vanda partial sau total aceste divizii pentru a strange bani pentru a plati datoriile curente si pentru a dezvolta noile generatii de automobile .
-
@ Automarket, vineri, 03.09.2010 06:06Off Topic : VW Group va semna un parteneriat strategic cu rusii de la GAZ
Ieri, presedintele VW Group, Martin Winterkorn s-a intalnit la Moscova cu Vladimir Putin pentru a discuta planurile de viitor ale grupului VW in Rusia . VW Group detine o uzina in Rusia in orasul Kaluga, dar aceasta nu este suficienta . Solutia cea mai probabila si viabila totodata pentru VW Group ar fi sa utilizeze numeroasele facilitati de productie ale constructorului rus GAZ, care dupa tentativa esuata de a cumpara Opel are nevoie de un partener ( http://rianovosti.com/business/20100902/160445670.html ) . Presa germana nu exclude ca VW Group sa cumpere pana la 25 % din actiunile GAZ, aceasta miscare fiind asemanatoare cu cea a francezilor de la Renault care au cumparat 25 % din actiunile Avto Vaz .
-
Victor, vineri, 03.09.2010 09:19Britanicii de la Autoexpress au testat Alfa Giulietta Cloverleaf . Verdict : 3 STELE
http://www.autoexpress.co.uk/carreviews/firstdrives/256549/alfa_giulietta_cloverleaf.html
-
Victor, vineri, 03.09.2010 10:06@ Sorin
FIAT detine Lancia din 1969 iar Alfa Romeo din 1986 . FIAT a avut timp berechet sa puna pe picioare aceste doua marci, prin urmare nu are nici o scuza pentru situatia in care se afla azi cele 2 marci . Ca o comparatie, VW Group a cumparat Audi in 1964 iar situatia de atunci a lui Audi era mult mai precara decat a marcii Lancia . Unde se afla azi cele doua marci ? Cam asta este diferenta dintre VW Group si FIAT .
-
Alex, vineri, 03.09.2010 10:49Muncitorii FIAT saboteaza productia de automobile
O posibila explicatie a calitatii de fabricatie inferioare fata de concurenta a masinilor produse FIAT, poate fi " razboiul " continuu dintre FIAT si sindicate . Cel mai recent caz s-a intamplat in uzina Melfi ( http://www.autoblog.it/post/28973/fiat-testimoni-oculari-confermano-lavvenuto-sabotaggio-a-melfi ) .
-
yoyo, vineri, 03.09.2010 12:05
in general sursa de informare a lui ztele este carfolio sau youtube ! eu zic sa il iertam!
-
Claudiu, vineri, 03.09.2010 12:34Fostul manager FIAT, Giovanni Perosino conduce de azi Group Marketing Communications in cadrul VW Group
Dupa ce luna trecuta VW Group l-a inregimentat pe Hans Demant ( http://europe.autonews.com/article/20100831/BLOG09/308319951/1308 ) cunoscut ca Mr. Opel, grupul german a mai facut o achizitie de top in persoana lui Giovanni Perosino ( ex-FIAT ) care va ocupa importanta functie de director Group Marketing Communications in cadrul VW Group ( http://www.volkswagenag.com/vwag/vwcorp/info_center/en/news/2010/09/giovanni_perosino_heads_group_marketing_communications.html ) .
-
ztele, vineri, 03.09.2010 14:20@yoyo
Inca n-ai gasit ce cautai, yoyo? :)) Platforma viitorului 300C este LY, un upgrade masiv la LX (care foloseste componente Mercedes), si nu vad ce anume e in neregula cu asta. Cat despre Lancia, nu stiu care anume e problema cu ei, sunt pe profit de cativa ani, vand destul de bine. Obligatoriu le trebuie o masina sport (care vine peste 2 ani) si un SUV si totul e bine. Alfa are neaparat nevoie de reimprospatare. @Victor, citez din Evo: It compares to a Golf, very well indeed. It feels as well built nowadays and like we’ve said, driving the pair in close succession draws up surprising parallels. Stack the Giulietta up against any of its countless other foes – Megane, Focus, A3, 308 etc – and it’ll more than likely win you over. With prices set to start at around £17,000 (£19K with this engine), it’s very competitive in class.
Citeste si
-
AUTOIPOTEZE | joi, 28 iunieBugatti Veyron ar putea avea un succesor hibridBugatti a confirmat succesorul lui Veyron. Unele voci susţin că acesta ar putea fi echipat cu un tren de propulsie hibrid. În plus, succesorul lui Veyron va fi mai uşor şi mai eficient. Citeste tot
-
AUTOIPOTEZE | vineri, 22 iuniePropunere neobişnuită: un Fiat 500 cu motorul lui Ferrari 458 ItaliaLazzarini Design Studio şi-au imaginat că pe actualul Fiat 500 ar putea fi montat motorul lui Ferrari 458 Italia. V8-ul ar urma să fie ceva mai cuminte şi să ofere “doar“ 550 de cai putere. Citeste tot
-
AUTOIPOTEZE | luni, 18 iunieOpel Insignia facelift ar putea primi un motor diesel de 1.6 litriOpel Insignia urmează să primească un facelift, iar împrospătarea estetică va fi acompaniată şi de motorizări noi, printre care se numără şi o unitate diesel de 1.6 litri, anunţă Autocar. Citeste tot
-
AUTOIPOTEZE | vineri, 15 iunieAudi ar putea dezvălui un Q5 TDI bi-turbo de 313 CP la Le MansAudi ar putea pregăti o surpriză pentru fanii săi la Le Mans. Nemţii au în plan o versiune nouă pentru Q5, un V6 TDI bi-turbo de 313 cai putere. Citeste tot
-
AUTOIPOTEZE | joi, 14 iunieLexus pregăteşte GS250h, un hibrid care să se bată cu BMW 520dLexus ia în calcul lansarea unei noi versiuni pentru sedanul GS. Ea ar urma să se numească GS250h şi să atace rivali germani ca BMW 520d şi Audi A6 2.0 TDI. Citeste tot
Dupa Lancia si Alfa Romeo, FIAT este pe cale sa distruga si Maserati ! PACAT !