Maserati a prezentat Ghibli facelift: modelul italian este disponibil în variantă mild-hybrid cu 330 CP
Maserati a publicat primele imagini și detalii referitoare la Ghibli facelift. Pentru moment, italienii oferă doar versiunea Ghibli Hybrid. Primul model electrificat al companiei este echipat cu un motor pe benzină de 2.0 litri, un compresor electric și un sistem mild-hybrid la 48V.
În urmă cu câteva săptămâni, Maserati a demarat campania de promovare a lui Ghibli Hybrid. Italienii au publicat atât imagini teaser, cât și o serie de clipuri cu câteva detalii de caroserie.
Acum, Maserati a prezentat Ghibli facelift, iar singura motorizare anunțată în acest moment este cea electrificată. Maserati Ghibli Hybrid (denumirea comercială utilizată de italieni) este echipat cu un motor pe benzină cu patru cilindri de 2.0 litri. Mulțumită unui compresor electric (denumit eBooster) și a unui sistem mild-hybrid la 48V, propulsorul dezvoltă 330 de cai putere la 5.750 rpm și 450 Nm disponibili începând cu 1.500 rpm. Resursele sunt transmise către puntea spate prin intermediul unei cutii ZF cu opt rapoarte.
Accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în 5.7 secunde, iar viteza de top anunțată de italieni este de 255 km/h.
Consumul mediu mixt trecut în fișa tehnică a lui Ghibli Hybrid este cuprins între 8.5 și 9.6 litri/100 de kilometri (conform WLTP). De asemenea, o baterie de mici dimensiuni a fost amplasată în portbagaj pentru stocarea energiei pe care sistemul o poate recupera în momentul decelerării/frânării.
Conform oficialilor italieni, masa totală a lui Ghibli Hybrid este de 1.878 de kilograme, cu 80 de kilograme mai mică decât cea a versiunii diesel.
Versiunea mild-hybrid pregătită de italieni va fi echipată cu o serie de accesorii de culoare albastră. Această nuanță va fi integrată pe etirere, la nivelul prizelor laterale și pe logo-ul Maserati amplasat pe montantul C. În plus, pe toate versiunile Ghibli facelift, fanii vor putea identifica o nouă grilă frontală, faruri ușor restilizate și stopuri cu o semnătură luminoasă sub forma unui bumerang.
La interior, Ghibli facelift va fi echipat cu un instrumentar digital de bord și cu un ecran central cu o diagonală de 10.1 inch (8.4 inch măsura ecranul vechii versiuni). De asemenea, sistemul de infotainment pregătit de italieni are la bază Android Automotive.
Noul Ghibli Hybrid reprezintă primul pas facut de italieni către mobilitatea electrică. Conform oficialilor companiei, primele modele electrice vor fi GranTurismo și GranCabrio, programate pentru debut în 2021.
arata mult mai bine fata de predecesorul. si cu motorul asta hybrid ma gandesc ca si consumul va fi unul mai decent, deci, bravo Maserati!