Mărimea contează: BMW X7 va fi cel mai mare și mai scump model din gama germanilor
BMW s-a gândit la un nou vârf de gamă. Este vorba despre un SUV de mari dimensiuni, poziționat peste X5 și mai scump decât Seria 7. Este vorba despre viitorul BMW X7.
În cadrul conferinței anuale, dedicată prezentării rezultatelor financiare și anunțării planurilor de viitor, oficialii BMW au dezvăluit și o imagine teaser cu modelul care va lărgi și mai mult gama de SUV-uri a constructorului bavarez. Nu este vorba despre încă un SUV mic, ba din contră. BMW face ultimele pregătiri înainte de introducerea oficială a modelului X7, un SUV vârf de gamă, poziționat deasupra lui X5, după cum o sugerează și numerotarea.
Modelul va fi mai mare decât un X5 și va încerca să fure din clienții lui Mercedes GL. Dimensiunile generoase îi vor permite să ofere spațiu interior mai mare chiar și pentru cei de pe al treiela rând de scaune, pentru că va avea o capacitate totală de șapte locuri în standard.
Dezvoltarea modelului s-a făcut pe aceeași platformă CLAR (Cluster Architecture) a noii generații BMW Seria 7, ceea ce înseamnă că va moșteni mare parte din propulsoarele sale. Ne referim aici implicit la unitatea V12 de 610 cai putere, instalată recent pe versiunea 760Li xDrive. Sistemul de tracțiune integrală xDrive și transmisia automată cu opt trepte vor fi oferite standard, indiferent de versiune.
Gama va fi completată în viitorul îndepărtat și de o versiune luxoasă, care va renunța la al treilea rând de scaune și va oferi doar două locuri pentru pasagerii spate. Vor fi două locuri răsfățate cu masaj, ventilație, frigider pentru șampanie și un sistem multimedia complex, cu ecrane mari montate pe spătarul scaunelor față.
Asemeni majorității SUV-urilor BMW, noul X7 va fi asamblat la uzina germanilor din Carolina de Sud, Statele Unite. Mașina va fi poziționată deasupra lui Seria 7 la capitolul preț de achiziție, eticheta de pornire urmând să fie fixată la aproximativ 130.000 de euro pe piața din Germania. Chiar și așa, BMW speră să vândă cel puțin 45.000 de unități pe an în 2019, anul debutului pe piață. Până atunci însă, vom asista la un concept care anticipează versiunea de serie.
via wcf
x7 ziceti ...hai treaca mearga...da sa nu sara de zece totusi....