Marca Hyundai a devenit mai cunoscută graţie Cupei Mondiale 2010
Parteneriatul cu FIFA ca sponsor oficial al Cupei Mondiale 2010 le-a adus celor de la Hyundai un plus de notorietate pe toate pieţele pe care activează.
Un studiu realizat de Echo Research a relevat faptul că marca Hyundai a înregistrat cea mai mare creştere a notorietăţii dintre toţi sponsorii ai Cupei Mondiale 2010. Acest studiu vine alături de numeroase rapoarte care au ilustrat succesul mărcii Hyundai în ceea ce priveşte imaginea de marcă graţie parteneriatului pe care l-a semnat cu FIFA ca partener al Cupei Mondiale 2010. Notorietatea mărcii Hyundai a crescut cu 5%, iar traficul pe portalul acestei mărci a crescut şi el semnificativ. Creşterea de notorietate a fost înregistrată în Marea Britanie în rândul a 1.000 de respondenţi. Conştientizarea mărcii a crescut de trei ori în Olanda în perioada desfăşurării Campionatului Mondial FIFA 2010.
Atât bărbaţii, cât şi femeile au contribuit la creşterea notorietăţii Hyundai în decursul Campionatului Mondial 2010. Cea mai semnificativă contribuţie au avut-o femeile cu vârste cuprinse între 20 şi 29 de ani, respectiv bărbaţii între 30 şi 39 de ani. Cei de la Hyundai au fost subiectul a 5% din totalul discuţiilor online purtate în timpul Cupei Mondiale 2010, spun cei de la compania de cercetare de piaţă Nielsen McKinsey. Astfel, Hyundai s-a plasat pe locul şase în clasamentul celor mai comentante mărci partener a Cupei Mondiale 2010 din Africa de Sud.
Căutările online din Marea Britanie care vizau Hyundai au crescut cu 10%, ridicând marca Hyundai în topul sectorului auto. Întregul sector auto în mediul online a înregistrat o creştere a căutărilor mai mică de trei procente în decursul Campionatului Mondial de Fotbal din 2010. Hyundai a obţinut promovare internaţională la un nivel înalt graţie statutului de partener oficial al acestei competiţii, pentru care a furnizat peste 600 de autovehicule de protocol. Cei dela Hyundai au prezentat meciurile de fotbal din Campionatul Mondial 2010 în faţa a 2.5 milioane de suporteri care s-au aflat în cele 20 de parcuri Hyundai Fan Park şi au urmărit meciul pe ecrane de 60 de metri pătraţi.
"Ambiţia Hyundai este de a deveni unul dintre primii cinci producători de autovehicule la nivel european şi în ultimii ani am făcut paşi importanţi spre atingerea acestui scop. Prezenţa noastră foarte vizibilă pe continent în timpul Cupei Mondiale ne-a ajutat să sporim notorietatea mărcii, oferindu-ne o platformă solidă pe care să ne ridicăm cota de piaţă prin comercializarea modelelor destinate pieţei europene.", a declarat Allan Rushforth, vicepreşedinte Hyundai Motor Europe.
Via | Hyundai