Mai multă autonomie: o nouă versiune pentru BMW i7 oferă 611 kilometri cu un plin
Constructorul german de automobile anunță o serie de noutăție pentru anumite modele din portofoliu, începând cu vara anului 2023. Printre altele, o versiune nouă pentru limuzina electrică i7.
Vara nu aduce doar temperaturi mari în termometre, ci și o serie de noutăți pentru anumite modele din portofoliul BMW.
Pentru început, constructorul din Munchen anunță o versiune nouă pentru limuzina cu zero emisii i7. Denumită i7 eDrive50, aceasta propune 455 de cai putere și 650 Nm, suficient pentru a atinge 100 de km/h în 5.5 secunde.
Viteza maximă este limitată electronic la 205 km/h. Autonomia anunțată de producător este cuprinsă între 575 și 611 kilometri, cu o singură încărcare.
FUNCȚIE PLUG&SHARE ȘI MAX RANGE
Dacă tot suntem la capitolul electrice, BMW anunță, pentru i7 și iX, disponibilitatea funcției Plug&Charge. Pe scurt, atunci când conectezi mașina la o stație publică, încărcarea începe automat, fără să mai fie nevoie de instalarea unei aplicații.
Tot aceste două modele vor beneficia de funcția Max Range. Odată activată, aceasta crește autonomia cu circa 25%, dar limitează puterea, viteza maximă la 90 km/h și dezactivează unele funcții de confort.
Începând cu vara lui 2023, BMW X5 și X6 vor putea fi comandate într-o nouă versiune diesel, cu motor de 3.0 litri, cu șase cilindri în linie, și sistem mild-hybrid la 48V. Aceasta va purta denumirea xDrive40d și va oferi 352 CP și 720 Nm.
În aceste condiții, SUV-urile germane vor atinge 100 de km/h în 5.5 secunde.
PACHET M SPORT PRO PENTRU X1 ȘI iX1
Mai departe, X1 și iX1 vor fi disponibile alături de pachetul opțional M Sport Pro. Acesta include, printre altele, ornamente M High-Gloss Shadowline, spoiler spate M Sport, frâne M Sport cu etriere roșii sau albastre, centuri de siguranță M și, opțional, faruri LED adaptive.
În gama lui X1, iX1 și Seria 2 Active Tourer își va face apariția tapițeria Veganza, din material vegan care imită pielea.
Nu în ultimul rând, paleta de culori a Seriei 3, Seriei 2 Coupe și M2, va fi îmbogățită cu nuanțele BMW Individual Gri Frozen Pure și Albastru Frozen Portimao.
via BMW
Problema pe care o au vehiculele electrice, si absolut nimeni din media nu o prezinta este: Practica anti consumatori, lipsa pieselor de schimb si a manualelor de instalare, care se resimte mai ales in caz de accident. Si nici asigurarea nu e valabila. Din ce citesc la Tesla ma ingrozesc. Masini de unica folosinta. La orice accident mediu, sunt declarate dauna totala pe motiv economic. Pt ca piesele sunt monopol Tesla si precum Apple, Tesla cere niste sume nenorocite astfel incat sa cumperi masina noua si nu sa repari cea lovita. In gama model3/y in mod aparte cu subansamble uriase cat tot spatele. Daca masina e lovita din lateral, nu poti repara doar latura afectata ci trebuie juma de masina. Si nu mai vorbim de battery pack, mai ales daca sunt parte inginereasca de structura, pt a face constructia cat mai ieftina si deci mult mai profitabila si sa ii faca pe investitori multumiti. Aici trebuie implicate guvernele sa ii pedepseasca aspru pe producatori de masini electrice, sa construiasca masini care se repara usor si sa dea liber la produse aftermarket si deci COMPETITIE. Ca asta inseamna capitalism, nu e comunism ca toate sa fie facute de producator si ala sa tina secret totul. Degeaba are distanta de 600km sau 1000km sau nu conteaza, daca la un accident ramai cu ochii in soare. Sau poate face parte din miscarea globalistilor, "nu vei detine nimic si vei fi fericit. Toate bunurile tale sunt ale noastre."