Lynk&Co prezintă conceptul The Next Day. Anunță noul limbaj de design al mărcii
Lynk&Co a prezentat un concept nou, botezat The Next Day. Acesta anunță noul limbaj de design al mărcii deținute de Geely, care poartă același nume, iar conceptul reprezintă un GT cu patru uși din viitorul apropiat.
Constructorul suedezo-chinez a dezvăluit un nou concept care poartă un nume oarecum neobișnuit la o mașină: The Next Day. Noul concept al mărcii reprezintă un GT cu patru portiere din viitor și anunță noul limbaj de design al mărcii, care poartă același nume.
Designul exteriorului iese imediat în evidență prin muchiile ascuțite predominante și al plafonului plonjat către partea posterioară, care îi oferă conceptului The Next Day un aspect agresiv, așa cum este de așteptat în cazul unui model GT cu 4 uși. Așezarea pe plan vertical a farurilor LED păstrează din caracteristicile limbajului de design actual al mărcii. În partea inferioară avem o grilă pe jumătate acoperită, care face parte din noul limbaj de design și care sugerează că acest concept ar fi unul hibrid.
În părțile laterale avem aripi puternic evazate, acompaniate de prize de aer laterale amplasate în zona portierelor față. De altfel, ușile nu prezintă mânere, iar portierele se deschid înspre sus, cele din spate având o deschidere în sens invers. Pragurile sunt sculptate special pentru a oferi un aspect aerodinamic conceptului, lucru ajutat și de jantele desenate special pentru acest scop. Plafonul este confecționat din sticlă și se poate remarca plonjarea accentuată către partea din spate, ceea ce îi oferă conceptului acea siluetă de GT cu 4 uși.
Același limbaj nou se continuă și în partea din spate, cu două nervuri în zona unde ar fi hayonul și cu stopuri LED unite printr-o bandă iluminată subțire. Tot aici avem și prize de aer sculptate în bara din spate, alături de un difuzor care completează designul aerodinamic al conceptului.
În locul unui volan convențional avem o manșă cu un display central integrat pentru instrumentarul de bord. Imediat alături este prezent și un ecran central de dimensiuni mari pentru sistemul multimedia, iar consola centrală are un aspect plutitor, ceea ce oferă mai mult spațiu în habitaclu și contribuie la designul futurist al acestuia.
Lynk&Co nu a oferit nicio informație cu privire la propulsorul conceptului. Potrivit speculațiilor, însă, acesta ar dispune de un propulsor hibrid cu încărcare la priză, lucru care explică aspectul semi-acoperit al grilei frontale. Puntea față ar fi legată la un motor termic, în timp ce puterea către puntea spate este transmisă de către un motor electric.
via Lynk&Co