Lynk & Co s-a lansat oficial în România

Publicat miercuri, 25.09.2024 14:23 de Tiberiu Safta

Marca chineză Lynk & Co a fost lansată oficial pe piața din România. Primul model comercializat în țara noastră este 01, un SUV cu motor hibrid plug-in, bazat pe platforma lui Volvo XC40.

Compania chineză Lynk & Co este de astăzi prezentă oficial și în România. Marca asiatică, deținută de Grupul Geely, va comercializa, pentru început, un singur model în primele luni. Mai exact, este vorba despre Lynk & Co 01, un SUV cu motor hibrid plug-in de 262 de cai putere și 425 Nm. Propulsorul hibrid al acestuia este alcătuit dintr-un motor pe benzină de 1.5 litri cu 3 cilindri și de un motor electric. Partea termică dezvoltă 180 de cai putere, în timp ce motorul electric livrează un plus de 82 de cai putere.

Partea electrică este alimentată de o baterie de 17.6 kWh, de unde rezultă o autonomie de 75 de kilometri în modul electric. Modelul are nevoie de 8 secunde pentru a atinge 100 de km/h.

Deocamdată, marca chineză nu a anunțat prețurile noului model pentru piața noastră. Acestea urmează să fie dezvăluite la începutul lui octombrie. Cunoaștem, în schimb, că Lynk & Co 01 va fi disponibil în două nuanțe (negru și albastru) și va fi complet echipat, deoarece singura dotare opțională va fi un cârlig de remorcare.

Lynk & Co va oferi și o garanție de 4 ani sau 120.000 de kilometri. Modelul va fi urmat în gamă de SUV-ul electric 02 și de încă un SUV hibrid plug-in, botezat 08. În România, importatorul Lynk & Co va fi același care a lansat și marca Geely pe piața noastră.

În prezent, Lynk & Co are deja un pop-up store la București, în Piața Presei Libere. Până la finalul anului, rețeaua de dealeri și service va avea 5 reprezentanțe în toată țara.

via Lynk & Co

  • Cătălin, miercuri, 25.09.2024 16:25

    Vești bune, cat mai multe vânzări.

  • Dutz, miercuri, 25.09.2024 17:10

    Stă cineva în zonă? Este coadă? Singurele mașini pe care eu le-am recomandat vreodată , în particular și în trecut (bine’nțeles) au fost KIA și Mazda, deci nu băgați cu germanele că nu-i cazul. Eu personal am avut și am germane și nu-s nici dezamăgit, dar nici nu pot afirmă ca totul este ok, la fel în cazul FORD sau VOLVO. Pe de altă parte, nu înțeleg cum unii pot să-și cheltuie banii (nu ma refer la bogați) pe mașini care nu istorie, service… etc. a aștept ca unii dintre noi să experimenteze supărări mari gen Fisker. O mașină trebuie să fie folosită minim 8 ani, deci nu-i așa doar ecrane, led-uri… la un moment dat ceva se va buli, si atunci începe distracția. Dar, asta este… fiecare decide în măsura posibilităților.

  • Cătălin, miercuri, 25.09.2024 19:36

    Și când a apărut Tesla și du cumpărat cu sutele de mii, au pus întrebări despre fiabilitate, calitate sau au avut încredere în proiect? Atat pt modelele Geely, Lynk și MG s-au înscris și au fost selectate concesiuni și ateliere cu experiență în vanzare-servisare ale altor mărci care nu mai au cifrele de altadata.

  • @Dutz, miercuri, 25.09.2024 21:46

    Masinile astea sunt pe strazi de cativa ani prin alte tari si service se face la dealerii Volvo. Sunt destul de bune. Raport calitate pret foarte bun. Nu mai dezinformati atata!

  • @Dutz, miercuri, 25.09.2024 22:07

    Ma asteptam sa fii mai priceput daca ai si Volvo, dar se pare ca te trage in jos afinitatea catre BMW-uri. https://www.topgear.com/car-reviews/01/first-drive Masina e de vreo 2 ani la vanzare prin Europa si cred ca s-a vandut deja in cateva zeci de mii de exemplare. Si are platforma Volvo. O vei vedea des pe strada prin alte tari. In Romania nu, ca prinde bine dizalurile VAG sau BMW. Se vinde la dealerii Volvo si nu e coada ca la BMW, dar e pentru alte persoane.

  • Elektrikkk, miercuri, 25.09.2024 22:43

    Orice maşină este bună dacă nu arde suc de dinozauri... benzină, motorină,.... Dacă nu EV măcar un PHEV, indiferent de Volvo, BMW, VW, Ford,...

  • @hater, joi, 26.09.2024 07:15

    Cu platforma de Volvo, adica e un Volvo la un pret corect

  • @@hateru, joi, 26.09.2024 10:35

    Volvo este o masina net superioara celor germane. Volvo face profit mai putin decat germanii, ceea ce inseamna ca germanii va aburesc cu design si va fura la service apoi. Daca vei vedea ce vanzari face Volvo prin vest, ai intelege de ce oamenii mai educati si cu putere de cumparare mai mare aleg Volvo si nu pocnitorile germanilor. Deci masina asta are o platforma buna de la un producator consactrat, ceea ce o face net superioara unui VAG de exemplu.

  • @@hateru, joi, 26.09.2024 10:57

    Sa vezi ce fain e Geely Coolray. Si are si asta reprezentante prin Romanica. In curand lumea va uita de VAG :)) Asa cum lumea foloseste telefoane mobile Made in China, calculatoarele Made in China, haine Made in China si peste 90% produse Made in China. Vand chinezii foarte bine. Deschide si tu ochii, ca pentru limita platesti mult. Geely detine, citez: "Geely Auto cu sediul în Hangzhou, China, are în portofoliu mărci de prestigiu precum Volvo, Polestar, Lotus, Geely, Zeekr, LYNK & CO, Geometry, London Electric Vehicle Company (LEVC) sau Proton." Chinezii mai detin si BMW, VAG, Mercedes, numai ca deocamdata se numesc Joint venture, pana ii cumpara complet :))

  • Adrian, joi, 26.09.2024 11:16

    Ce ma amuza cum ii imbratisam pe chinezi, ii apreciem si n-avem nicio problema cu ei, dar pe rusi vrem sa-i exterminam. Pai nu sunt tot comunisti si chinezii ? Ba chiar mai comunisti decat rusii. Nu ne e frica de ei ?

  • Banditos, joi, 26.09.2024 11:40

    @Adrian, esti OK? Uita-te pe Rossia1 si vezi ce " ganduri bune" promoveaza trompetele Kremlinului. Si Breaking News!!!...acum 2 ani+ a inceput o Operatiune Speciala.

  • @Adrian, joi, 26.09.2024 12:10

    China reprezinta o amenintare economica, dar Rusia o amenintare propriu-zisa, de existenta, daca esti vecin cu ei si nu vrei sa mai ai treaba cu politicile moscovei, vin peste tine

  • oricine, joi, 26.09.2024 12:32

    Nu au precizat prețurile din cauză că la taxele vamale UE-China cred că vor costa tot cât Volvo. Așa că trăindo sperando