Lynk & Co reinventează comerțul cu mașini: chinezii vor avea 500 de showroom-uri proprii în mall-urile europene, dar vor vinde mașinile doar pe internet
Lynk & Co, noul brand auto dezvoltat de Geely, se va lansa în Europa în 2019 cu o rețea de 500 de showroom-uri proprii, însă mașinile vor fi vândute exclusiv pe internet.
Lynk & Co a dezvăluit în această săptămână la Salonul Auto de la Shanghai conceptul 03, dar și SUV-ul 01, care va fi primul model de serie al noului brand dezvoltat de Geely, constructorul chinez care deține Volvo.
Lansarea mărcii în Europa va avea loc în prima parte a anului 2019, iar producătorul va miza puternic pe conceptul de car-sharing, pe furnizarea unei conexiuni gratuite la internet, dar și pe un sistem de garanție pe viață care va fi detaliat ulterior. Baza europeană va fi amplasată la Berlin.
"Lynk & Co va fi primul brand care va oferi posibilitatea de car-sharing atunci când mașinile nu sunt utilizare, așa că trebuie să începem cu orașe cu o penetrare mare a acestor servicii. Asta înseamnă Berlin în Europa și San Francisco în SUA", explică Alain Visser, vicepreședintele de marketing și vânzări.
Lansarea europeană va avea loc abia peste doi ani întrucât Lynk & Co intenționează să construiască o rețea de 500 de showroom-uri proprii care vor fi amplasate în mare măsură în mall-uri, însă vor exista și câteva showroom-uri de referință în mările orașe.
În ciuda faptului că va avea propriile showroom-uri, Lynk & Co va vinde mașinile doar pe internet, iar acestea vor fi livrate clienților acasă. Lynk & Co 01 va fi disponibil în China până la finalul anului, iar la jumătatea anului viitor va apărea și un model 02 care ar putea lua forma unui hatchback sportiv, în timp ce 03 va apărea undeva la finalul anului 2018.
Via Automotive News
o sa imi cumpar si eu 2 de black friday daca nu li se blocheaza situl:)