
Lynk & Co 08 ajunge în Europa: PHEV cu 200 km autonomie electrică și 53.000 de euro preț de pornire
SUV-ul electrificat Lynk & Co 08 ajunge în Europa, în luna iunie. Va avea un preț de pornire de 53.995 de euro și va fi disponibil doar în versiune Plug-in Hybrid, dar cu o autonomie pur electrică impresionantă.
Lynk & Co 08 a debutat, pe piața din China, în urmă cu aproape doi ani. Este construit pe arhitectura CMA Evo, la fel ca Volvo XC40 și Polestar 2, și propune un design futurist.
Este de așteptat ca tehnologiile regăsite în habitaclu să fie preluate de la modelul vândut în China. Vorbim aici despre un instrumentar de bord digital, de 12.3 inch, de un display central de 15.4 inch și un Head-up Display de 92 de inch.
Potrivit celor mai recente informații, noul model este programat să debuteze pe piața europeană în luna iunie și va fi disponibil numai în versiune Plug-in Hybrid. Asta înseamnă că sub capotă vom regăsi un motor de 1.5 litri, turbo, un motor electric și o baterie de 39.5 kWh.
În această configurație, SUV-ul poate parcurge până la 200 de kilometri în modul pur electric, iar autonomia totală este așteptată să ajungă la 1.100 de kilometri.
Încărcarea bateriei de la 10 la 80% durează 33 de minute.
În acest moment, mai știm că Lynk & Co 08 va fi disponibil, pe Bătrânul Continent, în două niveluri de echipare: Core și More.
Așa cum spuneam, debutul pe piața europeană a lui Lynk & Co 08 este programat pentru luna iunie.
via Carscoops
-
alex_cu_a_mic, vineri, 28.02.2025 16:52
200km din 40kwh par destul de plauzibili. Pretul insa e .. yuhuu.
-
Vali, vineri, 28.02.2025 18:01
La 53000 euroi iei super Bemveu DIZAL sh de la germani! Cu multe televizoare si leduri. Sigur nu va avea succes!
-
Dutz, vineri, 28.02.2025 22:47
Era o treabă să poți spune numele unei mașini. Autonomia unui PHEV sau BEV este cel mai mult condiționată de capacitatea bateriei. Care-i performanța extraordinară legată de montarea unei bateri de 39 de KWh? Mie îmi pare doar o alegere nu o performanță. Dacă o baterie cu jumate din această capacitate ar fi adus un preț semnificativ mai mic ar fi fost o alegere mult mai bună. Cine folosește un PHEV arareori are nevoie de mai mult de 100 km/zi. La peste 50 K avem o grămadă de ofertă, deci nu văd de ce ar avea succes. De design nu mai spun nimic pentru ca sunt depășit de fenomen. ;)
-
urata cu spume, sâmbătă, 01.03.2025 00:41
de ce masinile electrice in ziua de azi sunt urate cu spume. cu crengi.
-
@Dutz, sâmbătă, 01.03.2025 05:44
Tu esti depasit de multe daca iti place noul design la BMW e clar. Masina asta arata superb comparativ cu marlaniile germanilor. Cat despre nume, BeeeeeHeeeeeMveeeeuuuuu suna mult mai bine, mai ales daca are Pachetul M(MARLAN). Pe mine nu ma intereseaza nici aspect, nici nume, ca nu conduc un nume sau un aspect. Conduc un produs. Poate sa se numeasca si XYZQRTS. Daca e pe platforma de Volvo si este sigura, atunci clar e mai buna decat un BMW cu care sa faci liniute si omori oamenii nevinovati! Nu aspectul sau numele omoara, ci prostia marlanilor!
Dutz, sâmbătă, 01.03.2025 16:05Observ că nu știi să citești sau ai cretinism… am spus ca nu-mi iau BMW X3 e cat pentru ca urât, în repetate rânduri designul de la BMW este o noapte a minții. Care-i buba ta?
-
Elektrikkk, sâmbătă, 01.03.2025 10:03
ESENŢIAL se încarcă în 33 de minute !! Asta da PHEV ! BRAVO CHINEZILOR ! Europenii şi-au bătut joc de PHEV
-
alex_cu_a_mic, sâmbătă, 01.03.2025 11:21
@Vali Pentru 53k te uiti la orice bemveu dizel nou de la seria 1-5, X1-X4. Si la electrice, benve are de oferit cate ceva (iX1-2, i4-i5) in banii astia. Desigur ciaina rupe pe genunchi pe toata lumea .. pana ii iei la bani marunti. Nu stiu altii cum sunt dar pentru 53k eu sigur n-as pune-n capul listei un Zeekr .. sau Lync cum s-o mai numi acu
-
@Dutz, sâmbătă, 01.03.2025 12:06
Adevarul ca mai bine suna ceva fara vocale si ciudat: BMW XM :)) BMW M3 CS :)) Valeleu cata prostie prin Romania. Volkswagen suna mai bine??? Deci nu doar ca luam masini dupa aspect, acum conteaza si numele... Partea cu siguranta, fiabilitate, poluarea pica pe ultimele locuri. Important e numele si designul!
Dutz, sâmbătă, 01.03.2025 16:12Trei are 2 vocale, sau s-a schimbat? Nu se pun la BMW? Este penibil ce încerci să faci. Practic recunoști ca nu ai nici un argument. Numele la mașini contează, ca in unele cazuri BMW are denumiri ciudate, este desigur corect, dar articolul nu-i despre BMW și nici despre obsesiile și limitele tale ;)
-
dan_grc, sâmbătă, 01.03.2025 12:46
Cu Bmw în gură pe viață, între timp, în țara în care a ajuns președinte un mare om de afaceri care a reușit sa falimenteze si-un cazinou, Bmw a fost cel mai valoros exportator auto, în 2024, so Make Bmw American, niciun brand american n-a avut investiții și rezultate apropiate în Europa, ca tot vorbește orange man de tarife ca " Europa jefuiește " America .
-
ce este asta?, duminică, 02.03.2025 17:20
39.8 kWh > Litiu-nichel mangan cobalt oxid (Li-NMC) ; e mai bun decat Lifepo4 ? .. Totusi la un rezervor de 60l si 40kwh de baterie doar 1100km range? e ultra putin :| .. 1100km am reusit cu toyota full hibrid cu rezervor de 36l care nu se incarca la priza (3.27%). .. La 60l te astepti la un 2000km range mai ales ca 200 ii face electric.
-
alex_cu_a_mic, luni, 03.03.2025 14:13
@17:20 Ei si tu acuma, vii cu intrebari, ceri detalii si alte fumuri de astea. Unde te crezi? Ieie cifrele de bune si mergi mai departe. Nu pui intrebari, nu cantaresti si nu te uiti la detalii. Masinile chinezesti consuma 3% .. in China. Cum ies din China, dau de benzina si curent proaste si consuma mai mult.
-
Andi, marţi, 04.03.2025 09:28
Trebuie să fii retardat să-ți cumperi, cu 54.000 euro , preț de pornire (!?) ,această chinezarie, fără istoric, fără rețea de service întinsă pe absolut tot teritoriul României, fără date despre piesele de schimb, prețul lor și timpii de aducere a lor din China ( poți să aștepți 3 luni pentru o aripă), prețul reparației bateriei sau înlocuirii ei, în caz de accident, etc. Ca să nu mai vorbim că în 3 ani această mașină va fi complet depășită, cu șanse zero de revânzare! Trebuie să analizezi totul înainte de a plăti atât de mult pe un produs necunoscut! Asta dacă ții la banii tăi!
-
aburika, marţi, 04.03.2025 10:59
@ce este asta? Chinezăria are totuși 4.82 metri și 2100 kg. Nu cred că ai avut consumul și autonomia aia cu Toyota Highlander. Oricum, pe hibride, Toyota e nr. 1. Și nu sunt nici stricăcioase.
Citeste si
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | sâmbătă, 19 aprilieRenault a dezvoltat un sistem hibrid care poate fi montat în mașinile electriceHorse, noua divizie de dezvoltare a motoarelor termice din cadrul Grupului Renault, a dezvoltat un nou sistem hibrid care poate fi montat în mașinile electrice. Acest propulsor, alcătuit din 3 componente majore, va putea înlocui un ansamblu al unui propulsor pur electric sub formă de conversie. Citeste tot
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | miercuri, 16 aprilieFord anunță îmbunătățiri pentru Mustang Mach-E: pompă de căldură în standardConstructorul american de automobile anunță o serie de îmbunătățiri pentru modelul cu zero emisii Mustang Mach-E. Lista include și o pompă de căldură, disponibilă acum încă din standard pentru toate versiunile. Citeste tot
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | luni, 14 aprilieMcMurtry Speirling, o mașină electrică de 1000 CP, a doborât recordul pe circuitul Top GearMcMurtry Speirling, o mașină electrică de curse de dimensiuni foarte mici și care dezvoltă 1000 de cai putere, a stabilit un nou record absolut pe circuitul Top Gear. Această mașină a reușit să doboare un record vechi de 21 de ani, deținut anterior de Renault R24, un monopost de Formula 1 din 2004. Citeste tot
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | miercuri, 9 aprilieLeapmotor C10, versiune cu range extender pentru Europa. Start de la 37.400 de euroLeapmotor anunță că SUV-ul cu zero emisii C10 va fi disponibil și într-o versiune cu range extender pe Bătrânul Continent. Primele exemplare ajung în reprezentanțe în luna aprilie, iar prețurile încep de la 37.400 de euro. Citeste tot
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | marţi, 8 aprilieMarea Britanie: mașinile cu motor hibrid vor putea fi vândute până în 2035Guvernul Marii Britanii a decis să prelungească perioada de vânzări a mașinilor cu motoare hibride cu încă 5 ani față de planul stabilit inițial. Aceeași măsură nu se va aplica mașinilor cu motoare pur termice. Citeste tot
Versiunea pur diesel cand se lanseaza? Ca doar 200 km electric la un PHEV nu e suficient. Trebuie minimum 1200 km, ca la dieseluri asa merge.