Lupta pentru resurse: constructorii auto germani au fost avertizați că vor rămâne fără materie primă pentru producția mașinilor electrice
Industria auto din Germania riscă să rămână fără materie primă pentru producția de baterii destinate mașinilor electrice, potrivit unui avertisment lansat de Federația Industriei Germane (BDI).
Marii producători auto și-au conturat deja strategii bine puse la punct pentru a ataca noua eră a mașinilor electrice. Odată cu creșterea cererii pentru astfel de vehicule electrice, a crescut și cererea de materiale pentru producția lor.
În acest context, Federația Industriei Germane (BDI) i-a avertizat pe constructorii auto că ar putea să rămână fără materie primă pentru producția de baterii pentru mașinile electrice.
“Riscul de apariție a blocajelor în furnizarea de materii prime este în creștere din cauza cererii care crește mai rapid decât capacitatea de producție. De exemplu, fără suficiente provizii de cobalt, grafit, litiu sau mangan nu vom mai vorbi de tehnologie Made in Germany în viitor”, a declarat Matthias Wachter, oficial BDI.
Strategiile marilor constructori auto germani au prevăzut această problemă, mulți dintre ei încercând acum să semneze contracte pe termen lung și foarte lung pentru furnizarea de materii prime, astfel încât producția lor de mașini electrice să nu intre în impas
În plus, companiile internaționale de reciclare se pregătesc să extragă aceste metale valoroase din bateriile uzate, pentru a fi folosite ulterior în noile baterii.
Via Autonews
lipsa de initiativa a producatorilor germani auto pentru electrificare, si dorinta extrem de mare a CHinei de a face electrificarea va duce CLAR si indubitabil ca noul lider mondial al tehnologiei auto a viitorului (electrificata) sa fie .... China !! Si cand China o sa domine lumea auto mondiala, atunci va insemna sfarasitul bunastarii in Europa ! Vina fiind in mare parte a germanilor.