Lupta în segmentul premium se ascute: BMW rămâne lider mondial şi după 11 luni
BMW reuşeşte să îşi menţină poziţia de lider al segmentului premium şi după primele 11 luni ale anului. Audi vine însă tare din urmă şi ameninţă prima treaptă a podiumului.
Cu numai o lună până la încheierea acestui an, lupta din segmentul premium este mai strânsă ca niciodată.
BMW a reuşit să îşi creeze un mic avans la nivel mondial, marcând o creştere constantă în ultimele luni. BMW X1 şi Seria 3 sunt principalii responsabili pentru acest succes, fiind cele mai vândute maşini din ograda costructorului bavarez.
În ultima lună, în noiembrie mai exact, BMW a reuşit să vândă la nivel mondial 145.452 de maşini. Diferenţa dintre bavarezi şi Audi nu este foarte mare, producătorul din Ingolstadt reuşind să vândă 123.600 de unităţi. Nici Mercedes nu este departe de şeful plutonului, fiind chiar în ceafa ocupantului locului doi, cu 120.346 de unităţi vândute în noiembrie.
În primele 11 luni ale anului, BMW a reuşit să vândă 1.38 de milioane de unităţi la nivel global, ceea ce înseamnă o creştere cu 10.9% faţă de anul trecut.
Nici Audi nu a avut un rezultat, slab, în ciuda evoluţiei dezamăgitoare a pieţei auto. Din ianuarie şi până în noiembrie, constructorul din Ingolstadt a vândut 1.34 milioane de maşini, cu 12.7% mai multe decât anul trecut. Pe locul trei se clasează tot Mercedes, cu 1.19 milioane de unităţi şi o creştere de 5.1%.
Deşi cifrele arată o evoluţie bună, toţi cei trei constructori auto au mari probbleme pe cele mai importante pieţe ale lor: Germania şi Statele Unite. Pentru a reuşi să menţină un tren de vânzări ascendent, BMW a oferit clienţilor săi reduceri substanţiale, astfel că profitul BMW ar putea fi redus anul acesta cu 2.3 procente.
via wcf
serie 3 deabea sa lansat deci ne putem aspepta anui cel p;utin 2 ani vanzarile seriei 3 sa fie foarte mari...... se pare ca x1 se vinde bine.......si vom vedea cum se va descurca pe piata americana.....