Londra 2008: cu 14% mai multi vizitatori la salon
Salonul Auto de la Londra de anul acesta a reunit cu 14% mai multi vizitatori decat in 2006.
Salonul Auto de la Londra si-a inchis deja portile. Organizatorii trag linie si contabilizeaza performantele obtinute anul acesta. In primul rand, potrivit primelor estimari, editia de anul acesta a bifat 472.300 de vizitatori in cele doua saptamani in care salonul a fost deschis publicului larg.
Numarul de vizitatori inregistrat anul acesta este cu 14 procente mai mare decat cel inregistrat in 2006, cand 415.000 de persoane au calcat pragul salonului londonez. Desi se bucura de o popularitate in crestere, Salonul Auto de la Londra nu se poate compara ca notorietate cu cele de la Geneva, Paris si Frankfurt.
Organizatorii se tem ca nume mari ca Audi, BMW, Porsche si chiar branduri locale ca Aston Martin si Rolls-Royce vor alege sa nu mai participe la editiile viitoare. Anul acesta, salonul londonez a marcat premiera unor modele importante pe piata europeana: Opel Insignia, Ford Focus RS, Honda OSM si Seat Ibiza SportCoupe.
via | CarScoop