Logo-ul Kia creează confuzie. 30.000 de persoane se întreabă, lunar, pe internet ce marcă auto este "KN"
Noul logo al constructorului asiatic de automobile creează confuzie în rândul internauților. Potrivit statisticilor, circa 30.000 de persoane caută, în fiecare lună, ce mașină este "KN".
La fel ca mulți alți producători de automobile, Kia a trecut, în 2021, la un logo mai modern. A dispărut conturul circular, iar numele producătorului este stilizat diferit.
Acest lucru a creat, însă, confuzie. La câteva luni de la prezentarea noului logo, tot mai multe persoane se întrebau pe internet ce mașină are emblema "KN". Asta pentru că literele "i" și "a" din logo-ul Kia sunt unite în partea inferioară și pot fi confundate ușor cu litera "n".
De atunci, fenomenul a luat amploare. Potrivit statisticilor, circa 30.000 de americani au aceeași dilemă în fiecare lună. Aceștia caută corect numele modelului (spre exemplu Stinger), dar nu și denumirea producătorului.
Până și motoarele de căutare s-au obișnuit, într-un fel, cu această confuzie. Spre exemplu, o simplă căutare pe Google care să includă cuvintele "mașină KN" ne afișează, ai ghicit, Kia.
via The Drive
Trendul minimalist al imaginii de brand incepe sa isi arate limitarile. GJ!