Logan MCV – primele reactii

Publicat vineri, 29.09.2006 15:00 de Mircea Meșter

Imediat dupa lansare, opiniile – pozitive si negative - despre noua creatie Dacia au curs pe site-urile de internet ale Europei. Iata-le pe cele mai reprezentative.

Logan MCV a fost asteptat nu doar de romani, ci de toata suflarea auto a Europei. Standul Dacia de la Paris a fost impanzit de jurnalisti locali si de italieni sau germani, pe langa evident interesatii ziaristi auto din Europa Centrala si de Est.

Asa cum era de asteptat, reactiile sunt multe si se intind de la laude pana la dezamagiri. Sa vedem ce spun cititorii celor mai importante siteuri auto internationale si, mai important decat atat, ce spun userii care au postat comentarii legate de formele si de imaginea exterioara si interioara a lui Dacia Logan MCV.


REACTII POZITIVE

“O masina familiala deloc scumpa. Dupa parerea mea, va face ceva valuri.”John, Franta (via Caradisiac)
“Iata un viitor succes mondial. Traiasca Logan MCV! Revolutia continua...” Canari, Franta (via Caradisiac)
“Nu este deloc rau. Corespunde perfect cererilor familiilor cu buget redus.”Maxime, Franta (via Caradisiac) “Este adevarat ca nu e deloc rau si cred ca va avea destul succes. Cred sincer ca Logan raspunde nevoilor familiilor din Franta care dispun de un buget limitat dar care vor o masina noua si fiabila.” dicoca, Franta (via Caradisiac)
“Imi place mult mai mult decat berlina si cred ca face exact ce ar trebui sa faca o masina de acest gen: este ieftina si practica”zozo, Franta (via blogauto)
“Sa incercam sa analizam un moment... Dupa mine, este o masina nu foarte frumoasa insa cu siguranta foarte practica. Este una dintre putinele break-uri care se incarca usor si foarte inteligent. Este ideala pentru cei care vor ceva intre un monovolum si un break. Iar forma nu este departe de cea a break-urilor moderne... nu e deloc rau”Lucaz, Italia (via blogauto)
“In sfarsit avem de a face cu un break mediu cu un raport foarte bun calitate/pret. Mult mai bun decat cel al berlinei”AXE, Italia (via blogauto)
“Avand in vedere ca aceasta masina se adreseaza familiilor numeroase din pietele emergente si ca are sapte locuri, ca e mai mare decat un break mediu, ca e robusta si ca are un pret scazut, pot spune ca e exact ceea ce a promis Renault. Mi se pare ca partea frontala este putin anonima si trista, insa nu e un produs urat”Piervittorio, Italia (via blogauto)
“De ce nu se gandeste Fiat sa produca o masina atat de practica, economica si plina de substanta? S-ar vinde milioane in toata lumea! Felicitari celor de la Renault!” – pavoise, Italia (via blogauto)
“Masina este extraordinara ! E super... asa cum s-a dovedit toata gama Logan de la bun inceput in Romania. Toata lumea da cu noroi in masinile astea si totusi sunt atatea pe strazile patriei noastre... cata ipocrizie!!! Break-ul, prin definitie, nu poate sa placa tuturor. Pe primul plan este utilitatea si nu designul. Eu cred ca va avea succes. Patriotismul nu prea are ce cauta in industria constructoare de automobile ! Nu mai exista ceea ce noi stiam ca se numea "masina nationala" ! Gata, s-a terminat ! Totusi, sunt tare curios cum se vor comporta usile alea de la spate pe drumurile noastre.” – mao, Romania (via Daciaclub.ro)
“I'm loving it. For now. Sper sa se preteze macar putin si la off-road. am ceva dubii datorita maririi ampatamentului. Suprainaltarea e pt marirea volumului util si raftul din fata pt depozitare. Cred ca mai mergea chiar un raft sus pt randul 2 de scaune. Si zi asa dacia, pt moment mumu dci cu geometrie variabila, huh? Vedeti ca va cam aruncati la preturi. Alte obectii nu am pt moment. Felicitari!" – Stefan.A, Romania (via Daciaclub.ro)
“Cel mai misto mi se pare locul de depozitare de deasupra parasolarelor... speram in tacere sa fie dotat cu asa ceva” – vis-a-vis, Romania (via Daciaclub.ro)
Dupa mine, Logan Break MCV a iesit din tiparele clasice ale modelului break...mie mi se pare mai mult decat un break. Un mini-van, un mini-suv chiar...romanilor o sa le fie destul de greu sa se obisnuiasca cu noul model pentru ca e ALTCEVA. Si o sa aiba succes...asa s-a spus si de logan ca e urata, ca e romaneasca si totusi cifrele de la vanzari de la dacia spun cu totul altceva. O sa se porneasca mai greu cu breakul de la logan dar o sa fie bine. Si in sfarsit Dacia incepe sa se comporte ca un fabricant de masini adevarat. Face si niste "facelifturi" la modele.” – andrei_bogdanionut, Romania (via forumul Automarket)


REACTII NEGATIVE

“Privit din spate, e... foarte Kangoo” – Billou, Franta (via Caradisiac)
“Cred ca nu e deloc ceea ce trebuie. Usile posterioare nu sunt practice, pentru ca nu se pot deschide in conditiile in care parchezi cu spatele aproape de o alta masina. Arata ca o furgoneta si cred ca doar pretul ii va putea satisface pe viitorii clienti, in conditiile in care daca toate scaunele sunt functionale are un portbagaj foarte mic iar echiparea este saraca.” – pilou, Franta (via Caradisiac)
“Este totusi Dacia. Made in Romania. La cat costa, mai bine cumpar altceva” – Sorin Oprea, Romania (via blogauto)
“Ce dracu e asta? E aiurea!”Matt, Italia (via blogauto)
“Din lateral seamana cu vechiul Megane. Din spate parca e Kangoo. Ideea celor de la Renault de a recicla vechile modele pentru a da viata unor monstruozitati este senzationala!” – Manlio, Italia (via blogauto)
“Tocmai s-a inaugurat o noua categorie: berlinele cu spate de furgoneta!” – Paolo Bitta, Italia (via blogauto)
“Dric low-cost” Kimmi, Italia (via blogauto)
“Din pacate familialei ii lipseste un "ceva" care sa o faca placuta la ochi , parca prea are forma de dric, asa se vede in filme si poze poate in realitate arata bine si nu mai lasa aceeasi senzatie. Eu in locul lor as fi facut breakul cu designul de la Laguna1 break care arata foarte bine.” – cristirenault, Romania (via Daciaclub.ro) “Pozele trucate de pe net arata mult mai bine. E clar ca au mers dupa mai multi iepuri. Pe aceasi linie sa faca si "break" si furgon si papuc si de toate. Daca lumea o sa cumpere, inseamna ca ne-am inselat noi, avem gusturi mai rafinate, si nu suntem pe acelasi target al Daciei MCV, sau cum io-r spune formei aleia. Cat despre preturi, intr-adevar au urcat sus, prea sus. La 11600+garantie+vopsea metalizata=vreo 12000 si ceva de iepuroi, deja esti pe un alt teren, alte cerinte, alte pretentii. Daca avea un pret de pana la 9000 euro era un succes, dar asa nu prea cred...” – Seb_, Romania (via Daciaclub.ro)
“Atentieeee! S-a lansat un nou troleu pe sosele!” – oxid73, Romania (via forumul Automarket)

  • severin cornel adrian, miercuri, 01.11.2006 01:45
    logan MCV

    prefer berlina PRESTIGE din gama logan 1.6 16 v putin tunata ,eleron ,praguri,spoiler zender,pleoape ,stopuri clare ,huse sport ,cap sckimbator momo,evacuare borla ,jenti aliaj cu tenta sport,geamuri fum ,becuri xenon etc

  • catalin, joi, 22.03.2007 12:06

    adica esti taran

  • severin cornel adrian, joi, 22.03.2007 12:35

    si un nike pe luneta si ai facut treaba