Logan by Nissan
Nissan va comercializa modelul Logan pe piata din Mexic. Versiunea aceasta este produsa in Brazilia.
Nissan va vinde pe piata mexicana sub marca proprie modelul Logan produs de partenerul francez Renault, ceea ce va reprezenta intrarea constructorului japonez pe segmentul autoturismelor low-cost.
Automobilele vor fi produse de Renault in Brazilia, urmznd sa fie exportate in Mexic, anunta Mediafax. Un purtator de cuvant al Nissan a confirmat ca al treilea mare constructor auto japonez va anunta, in aceasta saptamana, un nou produs destinat pietei mexicane, dar a refuzat sa ofere detalii.
Grupul francez Renault, care controleaza o participatie de 44% la Nissan, a anuntat ca noua versiune Logan va fi lansata in Brazilia, spre sfarsitul acestui an, informeaza Mediafax.
In Mexic, Nissan produce Renault Clio la fabrica din Aguascalientes, alaturi de modelele proprii Sentra si Versa.
-
stef, sâmbătă, 14.04.2007 19:14logan
dece nu se spune dacia logan in loc de renaul.tot francezi sa fie pe primul loc .
-
Dumitru, luni, 16.04.2007 09:53Pentru Bogdan si Stef
Reactia voastra e copilareasca. Din cate stiu eu, in toata Europa Occidentala modelul Logan e vandut sub marca Dacia, nu Renault. Pentru mine, faptul ca nemtii cumpara un Logan pe care scrie Dacia, e suficient ca sa ma simt mandru ca roman. Apoi, in stire e vorba de marca Nissan, nu de Renault. Ce legatura are asta cu "tot francezii sa fie pe primul loc"??
-
Mr. Honda, luni, 16.04.2007 11:45by Renault
"faptul ca nemtii cumpara un Logan pe care scrie Dacia, e suficient ca sa ma simt mandru ca roman" Dumitre, hia sa-ti explic cum sta treaba: francezii stiu foarte bine ca Loganelul e o masina najpa rau, asa ca nu vor sa isi puna numele pe ea. E bun banul pe care il storc de la romanii care vor o masina noua dupa ce au avut Dacia de-aia veche vreo 12 ani, dar nu sint atit de prosti sa isi scrie numele pe frigiderul ala. Cum ar fi sa scrie "Renault" atit pe Scenic sau Espace, cit si pe Logan? Hilar, diferenta de calitate e mult prea mare. Duceti-va la un showroom Renault si faceti comparatia. Nu-mi sariti in cap ca alea costa mai mult. Aveti dreptate, costa mai mult, dar isi merita banii, nu precum Frigiderul.
-
Gicu, luni, 16.04.2007 12:09pt Mr Honda
Am fost la un dealer Renault si daca la logan se inchideau usile fara probleme, la scenic si la espace trebuia sa dai cu putere, ca altfel nicio sansa sa ramana inchise. plus ca sa schimbi vitezele, iara muschi multi aveai nevoie...dar banuiesc ca ai muschi de tractorist...de asta vezi diferenta de calitate...si nu am logan daca asta banuiesti...am o japoneza noua, dar intre logan si renault, votez logan....
-
Mr. Honda, luni, 16.04.2007 12:28Gicu
Gicu, esti haios tare nene... :))
-
Dumitru, luni, 16.04.2007 13:37Pentru domnul Honda
Nu cred ca inteleg rationamentul dumneavoastra, domnule Honda. Deocamdata Renault dovedeste ca nu are nici un fel de problema sa vanda modelul Logan sub marca Dacia in Europa Occidentala, dupa cum nu are nici o problema sa vanda acelasi produs sub marca proprie (ceea ce se intampla in Rusia, Brazilia, Iran, Argentina si Columbia) sau sub marca Nissan (in Mexic). Unde este problema? Si inca ceva, domnule Honda: daca masina aceasta e atat de proasta, sau "naspa", cum ii spuneti dumneavoastra, cum se face ca, dintr-o data, si VW, si Fiat si GM si Toyota vor sa produca ceva similar?
-
Mr. Honda, luni, 16.04.2007 13:58Pt Dumitru
E simplu, nu stiu ce nu intelegi: piata UE este mai educata decit piata din Rusia, Iran, Columbia, etc. Deci Renault nu isi pune numele pe Logan cind vinde in UE, dar nu are nici o problema sa faca asta in Iran si alte tari asemenea, unde cumparatorul nu este educat si inghite orice, mai ales daca scrie "Renault" pe produs. Daca ar scrie pe Logan "Renault" si in UE, ar fi 2 probleme. Unu: pe un produs prost ar fi sigla lor, deci ar fi o reclama negativa pentru Renault, si doi: degeaba ar scrie, cumparatorul din UE nu pune botul la firma asa usor, poate vedea cu ochii lui cit de "bun" este. Dar in tarile alea subdezvoltate, la fel ca si in Romania, lumea e mindra sa ia ceva pe care vede o sigla de renume. Uita-te citi isi cumpara haine sport penibile si proaste doar pentru ca pe ele scrie "Adidas", desi sint niste piraterii sau sint facute in Congo, la caliate de 2 bani. Iar VW, Toyota si altii vor sa fabrice o masina ieftina pentru ca exista cerere pentru asa ceva, tinta fiind tari precum Iran, Romania, etc. Sper ca aia sa puna pe ele macar echipamentul minim de securitate, care la Logan e optional! Mai mare risul...
-
Dumitru, luni, 16.04.2007 14:24Domnului Honda
Vad ca sunteti foarte categoric atunci cand faceti afirmatii. Chiar nu aveti nici un dubiu atunci cand spuneti ca Renault nu isi pune numele pe Logan? Inseamna ca nu ati vazut nici odata inscriptia "Logan by Renault", care figureaza pe fiecare masina Dacia. Si zau ca e pacat... In ceea ce priveste observatia legata de planurile VW si Toyota, va felicit pentru faptul ca sefii celor doua companii v-au impartasit strategia lor de comercializare, pe care se pare ca o cunoasteti foarte bine. In schimb, este evident ca nu cunoasteti ce echipamente sunt disponibile in serie pe Logan.
-
Mr. Honda, luni, 16.04.2007 14:37renault?
"By Renault" nu e tot aia cu pur si simplu "Renault". Ai observat si sigla? E o chestie mare si albastra, nicidecum rombul de la Renault. Cit despre echipare, are Logan in oferta masina fara ABS? Are. Pai atunci? Sau ce intelegi tu prin siguranta minima, centuri de siguranta? Sintem in 2007, vezi ce echipare de siguranta e standard in lume. Dar se pare ca te-a fraierit prea tare reclama omniprezenta la Logan...
-
Dumitru, luni, 16.04.2007 15:03Sa vad daca am inteles...
Argumentatia dumneavoastra suna asa: Daca Logan nu era vandut decat sub numele Dacia, ati fi spus ca Renault se teme sa isi asume responsabilitatea pentru aceasta masina. Daca Logan nu era vandut decat sub numele Renault, ati fi spus ca ii este rusine cu marca Dacia. Daca Logan se vinde sub trei marci (Dacia, Renault si Nissan), atunci tot nu e bine, pentru ca masina oricum este proasta... Nu credeti ca sunteti macar asa, un pic, nedrept? Revenind la ceea ce inseamna echipament de siguranta minim, cel mai ieftin Logan echipat in serie cu dublu airbag si ABS costa ceva mai putin de 8 500 Euro. Indicati-mi, va rog, un alt automobil nou care la acest pret sa fie tot atat de bine echipat.
-
prudentul, luni, 16.04.2007 19:48pt. bogdan, stef si altii
Domnilor, faptul ca o masina se poate vinde in alta tara sub o denumire diferita atat ca MODEL cat si ca MARCA nu este o inventie romaneasca si nici frantuzeasca. Pur si simplu este o practica obisnuita, comerciala, care nu starneste deloc patimi aprinse precum cele ale unora de pe forumurile noastre. Cred ca este o regula ca o tara sa fie cu atat mai batzoasa si cu nasul pe sus cu cat e mai saraca si mai putin dezvoltata. Avem forumisti care nu mai pot dormi de indignare la gandul ca Don Pedro mexicanul va vedea un Nissan Logan in loc de Dacia Logan. Nationalismul e in floare si este cu atat mai exacerbat cu cat avem mai putin de oferit. Nu mi-am putut imagina vreodata ca un model de masina poate starni atatea discutii prostesti si atatea jigniri. Daca si in celelalte tari cu traditie auto (sa zicem Japonia, Germania, SUA), unde s-au produs de-a lungul anilor sute de modele, unele reusite, altele mai putin, oamenii ar proceda la fel ca aici, atunci cred ca s-ar autoextermina: fanii Mercedes s-ar lua la maciuci cu cei BMW, fanii Chevrolet Corvette s-ar scuipa cu cei ai Mustangului, etc. Va rog sa va maturizati si sa intelegeti ca jignirile nu tin de cultura automobilistica si nici de cultura in general. Loganul e doar o masina, cu defecte si calitati, concureaza doar cu modele din clasa ei si e adresata celor care o doresc. N-are rost sa jignim oamenii pe tema asta. Sa revin. Spuneam ca grupurile auto (care reunesc mai multe marci) obisnuiesc sa vanda uneori modele APROAPE identice sub alta denumire de model sau chiar de marca din interiorul grupului. Voi da cateva exemple: Dodge Viper - Chrysler Viper Chrysler Town & Country(Voyager pt. Europa) - Dodge Caravan Dodge Stratus - Chrysler Sebring Citroen C8 - Peugeot 807 - Fiat Ulysse - Lancia Phedra Ford Five Hundred (SUA) - Ford Mondeo (restul lumii) Sper ca acum s-a inteles de ce Renault isi vinde produsele sub ce denumire pofteste sufletu' lui. Discutiile despre patriotism nu-si au locul. La urma urmei, beti Coca-Cola, nu Brifcor, fumati Marlboro si nu Bucegi. O zi buna va doresc.
-
Dumitru, luni, 16.04.2007 20:00Pentru Prudentul
Poate cel mai pertinent comentariu pe care l-am citit de multa vreme pe un forum romanesc de discutii pe teme auto. Va impartasesc intru totul opinia...
-
Mircea Mester, luni, 16.04.2007 20:07asa e
Multumim, prudentul, si te mai asteptam pe aici cu opinii la fel de interesante. Intotdeauna primim bine completari atat de inteligente la textele redactate de echipa automarket. Mircea Mester redactor-sef www.automarket.ro
-
Cristi, marţi, 30.10.2007 00:22
Vreau sa incep prin a spune ca sunt posesorul unui Logan, si sunt foarte multumit de el.E o masina cu plusuri, dar e si o masina care are minusuri.Eu sustin modelul Logan care zic eu isi merita banii, si care e vazut bine si in afara.Cei de la Renault in momentul cand au scos modelul Logan, daca considerau ca nu e profitabil, nu il scoteau, deci nu cred ca ei considera Loganul o masina naspa.Acuma, fiecare cu parerea lui, dar nu mi se pare corect sa acuzi o masina fara sa ii stii absolut toate plusurile si minusurile...Cu mult respect!
-
WILLY, miercuri, 20.02.2008 12:35LOGANUL NU E MASINA
NU AS PUTEA CONIDERA LOGAN UL O MASINA...DAK TE URCI IN ASEMENEA MASINA CONSIDERA K ESTI INTR O BARCA ..PE SOSELELE NOASTRE ICI NU MAI VORBIM!!!LASNSEAZA SI NU ARE NICI MACAR CEVA CARE I AR PUTEA PLACE UNUI SOFRE FIE INCEPATOR!!!
-
WILLY, miercuri, 20.02.2008 12:35LOGANUL NU E MASINA
NU AS PUTEA CONIDERA LOGAN UL O MASINA...DAK TE URCI IN ASEMENEA MASINA CONSIDERA K ESTI INTR O BARCA ..PE SOSELELE NOASTRE ICI NU MAI VORBIM!!!LASNSEAZA SI NU ARE NICI MACAR CEVA CARE I AR PUTEA PLACE UNUI SOFRE FIE INCEPATOR!!!
Citeste si
-
INDUSTRIE | joi, 28 iunieBMW ar putea produce maşini la o fostă fabrică MitsubishiUzina NedCar din Olanda, singura fabrică Mitsubishi din Europa, ar putea fi utilizată de BMW Group pentru producţia de modele Mini. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieBMW nu va prelua tehnologie de propulsie alternativă de la General MotorsOficialii BMW au anunţat că au sistat discuţiile cu omologii lor de la General Motors privind tehnologiile de propulsie alternativă. Cele două companii nu au renunţat la ideea unui partneriat. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieGiles Taylor este noul designer şef de la Rolls-RoyceRolls-Royce are un nou designer-şef. Numele său este Giles Taylor şi s-a alăturat mărcii de lux acum un an de zile venind de la Jaguar. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieRenault vrea să vândă mai multe maşini în afara EuropeiFrancezii de la Renault vor să-şi reducă depdendenţa de piaţa fragilă din Uniunea Europeană, plănuind să vândă mai mult de 50% din producţie pe pieţele din afara Europei. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieBMW i3 va avea un preţ între 35.000 şi 40.000 euroPrimul automobil electric construit de BMW va avea un preţ de bază ce va varia între 35.000 şi 40.000 euro. BMW i3 va fi disponibil pe piaţă începând cu 2014. Citeste tot
de ce, DACIA e un nume urat? sau c in loc ca francezii sa ne faca publicitate lansand loganul sub sigla dacia ei il lanseaza sub sigla nissan ca sa nu stie nimeni de noi