LIVE PARIS 2010: Noul Passat tronează la standul Volkswagen

Publicat vineri, 01.10.2010 10:40 de Bogdan Mirică

Noua generaţie a lui Passat a stat în centrul atenţiei în standul pe care cei de la Volkswagen îl au în cadrul Salonului Auto de la Paris.

  • men, vineri, 01.10.2010 11:00

    arata mult mai bine in fotografiile astea neprelucrate !

  • je, vineri, 01.10.2010 11:07
    WW

    uoau... au si frigidere albe!!! :) Dupa cum spuneam 100% german... un patrat si patru suruburi.

  • Bertone, vineri, 01.10.2010 11:15
    Ce fata are.....

    Cred ca designer-ul e platit de concurenta :))))

  • Stanila, vineri, 01.10.2010 11:39

    la ce bine arata si normal ca troneaza fratilor

  • razvanis, vineri, 01.10.2010 11:39
    mai bine

    da arata mai bine in pozele astea dar raman la ideea mea , nimic mai mult decat un facelift

  • gigel, vineri, 01.10.2010 11:43

    cea mai tare masina din clasa

  • edi80, vineri, 01.10.2010 12:21
    lol

    asta e tot ce au ei mai bun??slabut slabut!!!

  • han, vineri, 01.10.2010 13:07

    iar dam de edi (care nu are nimic personal cu vw)

  • Claudiu, vineri, 01.10.2010 13:28
    VW Passat B7 : Un risc calculat din partea VW .

    Aceasta generatie de Passat ( B7 ) care este de fapt un facelift al lui B6 este un risc calculat de catre managerii VW si care in proportie de 99 % va avea succesul scontat de ei . Argumente ? In primul rand, piata europeana va fi in urmatorii 2-3 ani in continuare la cote de avarie, singura piata majora din Europa care da semne de revenire este Germania ( singura tara din UE care nu mai este in criza ), piata in care trebuie sa fii cel putin naiv sa crezi ca aceasta generatie de Passat nu va fi in continuare liderul de piata in clasa medie . Fiind un model verificat, acest Passat B7 are toate sansele sa fie unul dintre cele mai fiabile modele din clasa medie . Alt punct forte este gama foarte mare de motorizari (10) ce nu are rival in randul modelelor concurente, acelasi lucru fiind valabil si in cazul transmisiilor unde nu multi rivali ofera transmisie cu dublu ambreiaj . Presa germana estimeaza ca Passat B7 va avea o durata de viata asemanatoare cu Passat B4 ( ce a fost produs intre 1993 si sfarsitul lui 1996 cand a debutat Passat B5 ), modelul Passat B8 urmand cel mai probabil sa fie lansat in 2013 la Salonul de la Frankfurt .

  • fny.ro, vineri, 01.10.2010 13:36
    Filosofia de design a grupul VAG

    Se ia un model de referinta (Golf 6 de ex), se face copy la fata ei si apoi paste la toate celelalte modele: - Polo - Touareg - "Noul" Passat Noroc ca sunt pozate din pespectiva, ca altfel doar din fata nu mi-as fi dat seama ca sunt 2 modele diferite in pozele de sus.

  • Victor, vineri, 01.10.2010 13:51
    @ fny.ro

    Aceieasi reteta va fi preluata de majoritatea rivalilor . Toyota a anuntat recent ca toate modelele sale vor avea aceieasi "fata" . KIA a aplicat cu succes filozofia VW ( designerul-sef de la KIA a lucrat in trecut pentru VW Group ), noile modele Peugeot vor avea "fata" lui 508 si exemplele pot continua . In segmenul premium, cele mai cunoscute exemple sunt date de Audi si BMW ale caror modele pot fi asemanate cu papusile rusesti Matrioska .

  • AdrianosFidi, vineri, 01.10.2010 13:59

    si unii zic ca toate Audi-urile arate la fel designul asta l-au bagat la toate modelele : Golf , Transporter , Jetta , Polo si acum asta nu ca nu mi-ar placea , e super frumos si cred ca putini ar zice ca sunt urate VW au facuit masini de care putini s-ar plange , dar ar trebui sa le modifice macar putin aspectul ca prea arata la fel

  • Ripper, vineri, 01.10.2010 14:08
    Eu nu-nteleg

    Eu nu cred ca este cineva de pe aici care sa judece VW. E o noua strategie, ca toate masinile sa aiba linia asta. Asa cum la BMW sa spunem se remarca prin grila frontala. Asa au gandit ei pentru modele curente, si sincer s-ar parea ca nu le merge chiar rau. Si se cam stie ca ca cei de la VW nu fac niste masini care sa iasa in evidenta, Nu toti sunt ca romanii care vor neaparat o masina care sa iasa in evidenta. Sunt masini, si atat. Cat despre calitate, hai sa fim seriosi ca e peste alte modele.

  • Dan, vineri, 01.10.2010 14:24
    Presa germana anunta ca Passat B7 va fi mai ieftin decat Passat B6

    Majoritatea publicatiilor de specialitate din Germania anunta ca Passat B7 va fi oferit la preturi foarte competitive in comparatie atat cu modelele concurente cat si cu Passat B6, lucru usor de anticipat, cheltuielile cu dezvoltarea lui B7 ( B6 facelift ) fiind cu multi ani in urma amortizate . Pretul competitiv in combinatie cu gama de motoare foarte extinsa vor garanta in continuare succesul comercial al modelului VW Passat .

  • passat, vineri, 01.10.2010 21:15
    hi,hi,hi

    parca este mai mare decat pasatul de serie, seamana cu noul phaeton. mai intresant este jaguarul electric de 800 cp, 0 - 300 km/h in 15 sec

  • FAN VW, vineri, 01.10.2010 21:51
    Aceeasi Marie, dar cu alta palarie.

    De kkt , arata oribil, iar daca este la fel de nefiabil ca si B6 e un genocid. Ps: Semnat un posesor de B6. Bleahhhh.... Traiasca Dacia....

  • LauCalin, vineri, 01.10.2010 22:26

    Referindu-ma strict la design, e adevarat ca nu arata prea exclusivist, gen Peugeot 508. Insa nici nu cred ca s-a urmarit asta. Cu siguranta ca cei care sunt conservatori apreciaza designul asta. Sincer sa fiu nu e tocmai pe gustul meu.

  • alinusu, vineri, 01.10.2010 22:43
    copie

    seamana foarte mult cu versiunea passat pentru china!:)) adevarul e ca parca parca arata mai bine in poze neprelucrate si cel putin din partea mea arata mai bine break-ul decat sedan!

  • Octav72, vineri, 01.10.2010 23:53
    Noul Passat

    Si eu cred ca masina arata mai bine in pozele de la stand. Apare ceva mai conturata... Nu au vrut sa riste cu designul. Dar au ei o strategie... Chiar as spune ca noul Passat este un pic mai elegant decat modelul anterior, desi nu este genul meu de masina... poate apreciez asa din cauza luminilor de la stand, care subliniaza liniile simple ale modelului... In cazul unui nou model si chiar a unui facelift, sunt sigur ca au o intreaga echipa, care cauta sa obtina un interior mai bun, motoare mai economice, un tren de rulare mai silentios, faruri care sa lumineze mai bine, imbunatatiri la capitolul siguranta si multe altele... Sa nu uitam de toate aceste eforturi reale, ale unei intregi echipe care se straduieste sa ofere un produs mai bun. Si sa asteptam sa vedem masina aceasta pe strazi. Probabil cifrele de vanzari vor fi in regula si nu este exclus sa atraga noi clienti, pe langa cei convinsi de modelele anterioare.

  • yoyo, sâmbătă, 02.10.2010 01:12

    ciudat dar pot spune ca variantul ala pe albastru inchis arata BINE! mai bine decat berlina

  • Berku, duminică, 03.10.2010 01:34
    masini nemtesti

    Nemtii fac masini, italienii haine si francezii parfumuri ! Restul lumii ..... isi dau cu parerea.

  • luk, duminică, 03.10.2010 13:15
    cat de cat bune

    aceiasi linia ca passatul precedent...putin schimbat in fatza si in spate...in rest....tot vw consumatoare de ulei ramane:P

  • dagwod, duminică, 03.10.2010 15:16
    hmmm

    prieteni, ce sa zic....masina arata....."nu asa cum ma asteptam", imi place f mult vw cu toate ca am alta marca de masina, dar passatul asta imi aminteste de Golf6, iar mie personal... Poate in realitate, arata mai bine.

  • fan vw, duminică, 03.10.2010 16:22
    vai!

    arata oribil.................rusinos!!!!!

  • Victor, duminică, 03.10.2010 19:27
    Record mondial stabilit de VW Passat 1.6 TDI BlueMotion : 2,449.6 km cu un rezervor !

    http://germancarscene.com/2010/10/03/1531-miles-on-one-tank-passat-bluemotion-sets-new-world-record/

  • je, luni, 04.10.2010 00:15
    Altceva nu mai conteaza

    Stimati domni, daca dvs credeti ca e normal ca o stire sa ramana nr 1 timp de 3 zile (adica noul passat) PE PRIMA PAGINA in conditiile in care sunt destule premiere de la salonul de la Paris, sunteti jalnici. Cat ati incasat de la PORCHE ROAMNAIA??? pt reclame? altceva decat WV nu mai stiti? Sau nu ati primit lovele si de la altii? Nu sunteti decat cu numele un site profi, sunteti slabi de tot, de fapt numai bine potriviti pentru utilizatorii tip STANILA. hai pa

  • lucian, luni, 04.10.2010 01:42
    pt luk

    spunea cineva ca bea ulei. eu am un passat din 2009, l-am luat nou, lucuiesc in italia, si am facut intrun an aproape 50.000 km si nu am pus un gram de ulei, si in plus consuma cit un golf de 100 cp, desi passatul meu are 170 cp, deci noua generatie de motoare common-rail sunt extraordinare

  • Victor, luni, 04.10.2010 13:38
    @ luk

    Dovada ca motoarele VW TDI-CR sunt la cel mai inalt nivel este data de vanzarile foarte bune din SUA, in acest an pe piata americana, VW urmand sa comercializeze 150,000 de masini echipate cu motoare TDI-CR ! Aceasta cifra reprezinta 50 % din vanzarile totale ale VW Group in SUA, motoarele VW TDI-CR comercializandu-se in toate statele americane inclusiv in California, statul american cu cele mai stricte norme de poluare ce sunt echivalente cu normele EURO 6 ce vor intra in vigoare in 2014 .

  • sebyro, miercuri, 06.10.2010 15:29
    MY FIAT IS FANTASTIC

    @lucian common-rail made FIAT