Live from Detroit. Alfa Romeo apelează la emoție ca să intre în America
Alfa Romeo Giulia este principalul punct de atracție la standurile mărcilor italiene de la Detroit. Modelul de segment mediu își propune să dovedească faptul că lumea nu a început și nu se termină cu mărcile germane.
Dacă aveai un stetoscop și ascultai pieptul pacientului Alfa Romeo anul trecut pe vremea asta, se auzea cu greu inima bătând în corpul unui muribund. S-o spunem pe-aia dreapta: cei de la Fiat (mă rog, acum Fiat-Chrysler Automobiles, adică FCA) au cam lăsat de izbeliște marca asta, iar faptul că de ani buni are doar două modele pe care să se bazeze e o dovadă destul de serioasă în acest sens.
Și totuși, Alfa trăiește. Noul Giulia, o mașină care are de gând să se ia de piept cu modele precum Seria 3, Audi A4 sau C-Classe, este centrul atenției standului italienilor la Detroit, semn că Alfa are de gând să transforme Giulia într-un jucător pe care să se bazeze la nivel global.
Prezentă în mai multe nuanțe la Detroit, Giulia promite să implice multă emoție într-un segment în care cuvântul de bază a fst, până acum, eficiență. Pentru că curioși dacă o să reușească, așteptăm cu mult interes lansarea modelului, care va avea loc în acest an.
De cate ori o mai prezinta, pana ajunge in reprezentante? Lansare oficiala in iunie 2015, suntem in ianuarie 2016 si nici nu s-au prezentat versiunile normale, alea care trebuie sa faca vanzari, dupa ce c-au amanat cu cativa ani acest model, acum o lungesc jumatate de an cu modelului de performanta? Oricum se face invers de obicei, modelul de top apare la cel putin un an intarziere fata de variantele obisnuite, pe ideea ca ce-i mai bun se pastreaza pentru mai tarziu, dar se pare ca italienii au o noua reteta.